Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi apteekin perusvoiteet on niin suosittuja Suomessa?

Vierailija
15.10.2022 |

Sisältävät todella vähän hoitavia aineita eivätkä ole ainakaan kasvoille mikään paras vaihtoehto.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusvoiteethan on ihan loistavia. Itsellä oli nuorempana aina talvisin tosi huonossa kunnossa käsien iho, niin kuiva että napsahteli jatkuvasti pienille haavoille. Kokeilin vaikka mitä kalliita käsivoiteita. Ei mitään apua. Sitten hoitaja suositteli perusvoiteita ja kappas viikossa iho oli kuin uusi. Olen sen jälkeen alkanut käyttää niitä kasvoihinkin. Hyvin näyttää toimivan, oon nelikymppinen eikä oo vielä yhtään uurretta kasvoissa. 

Vierailija
62/66 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusvoiteethan on ihan loistavia. Itsellä oli nuorempana aina talvisin tosi huonossa kunnossa käsien iho, niin kuiva että napsahteli jatkuvasti pienille haavoille. Kokeilin vaikka mitä kalliita käsivoiteita. Ei mitään apua. Sitten hoitaja suositteli perusvoiteita ja kappas viikossa iho oli kuin uusi. Olen sen jälkeen alkanut käyttää niitä kasvoihinkin. Hyvin näyttää toimivan, oon nelikymppinen eikä oo vielä yhtään uurretta kasvoissa. 

Ne ovat pelastaneet varmaan monen ihmisen iho-ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ennen meikin pohjalla kallista brändivoidetta. Lopettivat sen valmistamisen, en viitsinyt etsiä korvaavaa tuotetta ja siirryin perusvoiteeseen. Yhden brändipurkin hinnalla saa noin kymmenen perusvoidepurtiloa.

Vierailija
64/66 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on halpoja ... ja huonoja.

Vettä, glyseriiniä ja silikoonia.

Vierailija
65/66 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan nelikymppisenä mitään uurteita kasvoissa ollut.

Vierailija
66/66 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 40 enkä ole ikinä lätrännyt mitään rasvoja itseeni säännöllisesti enkä keksi yhtäkään syytä miksi niin tekisin. Kantapääni ovat talvella kuivat ja silloin rasvailen niitä joskus ja jouluna, mutta esim kasvoihini tai käsiini en käytä mitään rasvaa. Ihoni on todella siisti eikä kuiva. Oikeastiko kaikki naiset rasvailevat itseään? Pesen meikitkin suihkussa saippualla, en ole koskaan kokenut tarvetta meikinpoistoaineelle.