Olisiko mahdotonta vastata vain ap:n kysymykseen?
Hirveen monessa avauksessa ap:n kysymys on selkeä, mutta siihen vastataan mitä ihmeellisimmillä tavoilla. Usein melko töykeästi. Miksi ette vastaa vain kysymykseen, jos tiedätte vastauksen ja muutoin voi skipata koko jutun?
Eri asia on tietty, jos keskustelu alkaa polveilla jonkun vastauksen oivalluksesta.
Kommentit (72)
Itse menisin mielummin Lappeenrantaan
Keskiolut käy kyllä pitsan kanssa. Valkosipulia? Tottakai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skippasitte koko jutun kun ette voineet vastata asialliseti? Hienoa.
Ensin pyydät skippaamaan, sitten ikäänkuin huomauttelet siitä, että sun kysymys skipataan.
Et taida itsekään tietää mitä haluat.
Kiitin heitä jotka ottivat opikseen. Sä et taida osata ottaa rehellistä palautetta vastaan.
Kommenttisi julkaistaan tarkastuksen jälkeen
AP:n pitää esittää avauksessa täsmällisesti minkä vastauksen hän haluaa kuulla eikä uhriutua jos saadut vastaukset eivät miellytä. On paikallaan myös mainita ennakolta jos herne menee helposti nenään niin jätän kokonaan kommentoimatta.
Toisinaan vastaukset lähtee vasemmalle oikean sijasta.
Jota tapahtuu kokoajan, mitä jaksa enään ,kunpa loppuisi!
Vierailija kirjoitti:
Tälle palstalle on ilmestynyt palstapoliisi ohjeistamaan ihmisiä.
Joo, oon ollu täällä jo yli 20 vuotta. Mutta jos jokin on lisääntynyt, niin vi##uilu palstalla. Palstapoliiseja on ollut aina ja eräänlainen etiketti ja kirjoittamaton säännöstö.
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan vastaukset lähtee vasemmalle oikean sijasta.
.
Pääasia, että jompaan kumpaan. Keskusta on hajuton, mauton.
Vierailija kirjoitti:
Tää on viihdettä. Ei tietotoimisto.
Kotimainen viihde ei ole oikein koskaan uponnut mulle.
loukkasin varpaani ja se paisui. onko varpaani kehopositiivinen?
Aakkosista löytyy vastaus, laitat vaan kirjaimet oikeaan järjestykseen... toiset saa laulunsanat tai jopa romaanin aikaiseksi tai jopa tietokirjan.
Kaunis