Olisiko mahdotonta vastata vain ap:n kysymykseen?
Hirveen monessa avauksessa ap:n kysymys on selkeä, mutta siihen vastataan mitä ihmeellisimmillä tavoilla. Usein melko töykeästi. Miksi ette vastaa vain kysymykseen, jos tiedätte vastauksen ja muutoin voi skipata koko jutun?
Eri asia on tietty, jos keskustelu alkaa polveilla jonkun vastauksen oivalluksesta.
Kommentit (72)
Se nyt vaan on niin, että juttu alkaa joskus polveilla. Luonnollisista assosiaatioista johtuen, kuten suullisessakin keskustelussa. Seuraava keskustelija sitten inspiroituu edellisestä jutusta ja pysyy linjoilla vähän aikaa. Ei se ole välttämättä mitään tahallista aiheen sabotointia. Joskus saattaa olla niin, että jo aloitus on polveilevaa, ja sisältää epätarkan kysymyksen, joka helposti ymmärretään väärin. Kirjoitettu sana alkaa aina elää omaa elämäänsä.
En mä tiedä, mä tykkään kyllä enemmän punasipulista.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, tykkään makkaraperunoista.
Mäkin tykkään makkaraperunoista ja kaurapuurosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, tykkään makkaraperunoista.
Kello on 11.45 ja seuraavasta risteyksestä vasemmalle. Turkoosi.
Vierailija kirjoitti:
Skippasitte koko jutun kun ette voineet vastata asialliseti? Hienoa.
Ensin pyydät skippaamaan, sitten ikäänkuin huomauttelet siitä, että sun kysymys skipataan.
Et taida itsekään tietää mitä haluat.
Onko ap kontrollifriikki? Käskytätkö useinkin ihmisiä toimimaan kuten sinä haluat?
Minä muuten tykkään kaurapuurosta, mutta makkaraperunat on nou nou.
Mä oon eksyksissä. Voinko itse auttaa itseäni?
Tälle palstalle on ilmestynyt palstapoliisi ohjeistamaan ihmisiä.
Ruoan hintojen nousu on ihan jäätävää!
Ranskan kieli kauniimpi kuin saksan
Täähän on kiva ketju, kaikki voi osallistua.
.
Eilen
Jos kysymyksessä selkeästi odotetaan vastausta, joka on kysymyksen esittäjän toiveena, muttei missään nimessä realistinen, niin miksi ihmeessä pitäisi vastata kysymyksen esittäjää miellyttäen?
Vierailija kirjoitti:
Onko ap kontrollifriikki? Käskytätkö useinkin ihmisiä toimimaan kuten sinä haluat?
Minä muuten tykkään kaurapuurosta, mutta makkaraperunat on nou nou.
Kaurapuuro pakastemustikoilla tai voisilmällä on jeesjees, makkaraperunat nounou, riisipuuro sokerilla kanelilla ehkäehkä
Tää on keskustelupalsta, ei kysymys-vastauspalsta.
Paras on se, kun ap kysyy jotain ja ei saa vastausta vaan pelkkiä alapeukkuja :D
Kuinka KEHTAAT esittää kysymyksen!! Hyi hyi!
Skippasitte koko jutun kun ette voineet vastata asialliseti? Hienoa.