Miksi kaikki puolisoni ovat olleet narsisteja?
Olen luovuttanut kokonaan puolison etsimisessä, koska kun olen löytänyt mielestäni hyvän puolison, hetken päästä on tullut ilmi, että hän on narsisti. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Kaikki ovat olleet narsisteja, eli ovat puhuneet vain itsestään, eivät ole vastanneet kysymyksiin ja ovat sanoneet usein ilkeästi minulle jotain vastaukseksi.
Kommentit (99)
Jos tarkoitat virallista nph-diagnoosia, niin kovin epätodennäköistä on, koska heitä on vain muutama hassu prosentti väestöstä. Todennäköisempää on, että kumppaneillasi on ollut joitakin korostuneen narsistisia piirteitä
Poikkeuksetta nämä joilla exät narskuja,on aina itse niitä hyvin hankalia persoonia.
Vierailija kirjoitti:
Kerro AP miltä pohjalta diagnosoit henkilöt narsisteiksi kun avausviestissäsi ei ole mitään minkä pohjalta näin voisi tehdä.
Olen lukenut tuhansia ketjuja täällä ja muualla, missä muut valittavat heidän narsistisista miehistään. Mieheni ei tee mitään mitä pyydän, vaan huutaa että etkö itse osaa? Ei ole haukkunut h**raksi, vaan kusipääksi. Toistaa sanontaa sääli sairautta... Ap
Ketjuja lukemalla et opi yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ketjuja lukemalla et opi yhtään mitään.
Kyllä tekee hyvää avautua täälläkin, mutta narsismi on paljon muutakin kuin ap kuvasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro AP miltä pohjalta diagnosoit henkilöt narsisteiksi kun avausviestissäsi ei ole mitään minkä pohjalta näin voisi tehdä.
Olen lukenut tuhansia ketjuja täällä ja muualla, missä muut valittavat heidän narsistisista miehistään. Mieheni ei tee mitään mitä pyydän, vaan huutaa että etkö itse osaa? Ei ole haukkunut h**raksi, vaan kusipääksi. Toistaa sanontaa sääli sairautta... Ap
Käyttäytyykö miehesi näin myös kodin ulkopuolella?
Vedät narsistisia miehiä puoleesi. Oletko empaattinen , kiltti , hoivaaja-tyyppi. Narsistit metsästää tällaisia . Osaatko sanoa ei , vetää rajat sille miten sinua saa kohdella. Terapia voisi auttaa sinua ,oppisit kunioittamaan itseäsi. Terveisin dg narsistin lähellä elänyt ja pois päässyt.
Mä olen tehnyt saman tiivistelmän omista seurustelukumppaneistani ja ex- miehestä, sekä valitettavasti myös joistakin muista läheisistä tai ystävistä.
Sen seurauksena minuun kolahti eräs aforismi, missä kehotettiin ympäröimään itsensä vain onnellisilla ihmisillä. Niitä ei jäänytkään kuin pari. Kaikki muut ovat enemmän tai vähemmän minävammaisia, joiden elämäntehtävä on saada toinen tuntemaan itsensä huonoksi ja arvottomaksi ihmiseksi. Kun oikein mietin, kehuja tulee vain työkavereilta, asiakkailta ja esimiehiltä, arvostelua "läheisiltä". Minua harvoin näkevät sisaruksetkin laukovat suoria sanoja "kun sinä olet sellainen ja sellainen" ja että "sinähän se luulet tietäväsi kaiken". Mistä sitä kukaan tietää, mitä minä luulen!
Olen toki ymmärtänyt, että näiden taustalla on lausujan omat huonommuuden tunteet, mutta eikö voisi keskittyä toisten ihmisten hyviin puoliin ja antaa kiitosta vaikka siitä että toinen on olemassa.
Olen kyllä aika hoivaavaa tyyppiä. Olisiko teillä sitten jotain neuvoja miten välttää narsisteja?
Älä ota ollenkaan miestä itsellesi. Yksin pärjäät oikein hyvin.
En pärjää. Tunnen oloni tyhjäksi ilman miestä. Ap
Mikä siinä on niin vaikeaa löytää hyviä miehiä? Itellä on ollut hyvä suhde jo kohta 3 vuotta nykyisen miesystäväni kanssa. Ei olla riidelty juuri koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa löytää hyviä miehiä? Itellä on ollut hyvä suhde jo kohta 3 vuotta nykyisen miesystäväni kanssa. Ei olla riidelty juuri koskaan.
Tasan eivät käy lahjat. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Läheisriippuvuus. Hae apua Better Help
Vierailija kirjoitti:
Toi asenne on narsistille magneetti. Katsot kaiken läpi sormien, kun olet riippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Ootko max 25?
Aloittaja on varmasti nainen. Normaalia on että naine valitsee miehen ulkonäön perusteella ja mies on narsisti koska naiset aina luulee että komea mies on hyvä kumppani ja kohtelee naista aina hyvin.
Lue liisa keltikangas järvinen tommy hellsten.
Koska olet alistuja joka ei tunne rajojaan niin narsisti näkee tämän ja käyttää sekä alistaa sinua. Eli rajat kuntoon.
Katso , lue videot ko. ihmisiltä
Mun narsistieksä on myös perverssi seksuaalirikollinen.