Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki puolisoni ovat olleet narsisteja?

Vierailija
15.10.2022 |

Olen luovuttanut kokonaan puolison etsimisessä, koska kun olen löytänyt mielestäni hyvän puolison, hetken päästä on tullut ilmi, että hän on narsisti. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Kaikki ovat olleet narsisteja, eli ovat puhuneet vain itsestään, eivät ole vastanneet kysymyksiin ja ovat sanoneet usein ilkeästi minulle jotain vastaukseksi.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä lapsiakin, jotka haukkuvat äitejään h**raksi. Minulla on sellainen 11-vuotias tyttö. Olisi tehnyt mieli lyödä.

Nollatoleranssi tyttärillekin.

Vierailija
62/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

narsisti on naistenlehdissä synonyymi ex-miehelle

Tätä mäkin aina ihmettelen. Mulla ei ole yhtään narsistiexää, ainakaan pidemmistä suhteista. Nykyinen mies on itsekäs ja itserakas, kuten kummatkin exänikin, mutta en kutsuisi häntäkään narsistiksi. Itsekkyys taitaa vaan olla suomalaisille miehille opetettu tyyli toimia parisuhteessa.

Yhdellä entisellä työkaverillani, keski-ikäisellä miehellä, on oikeasti jotain karmivan egoistisia ja moraalittomia piirteitä. Samalla hän on kunnon naistennaurattaja, pettäjä ja piilojuoppo. Jos olisi pakko väittää jotakuta narsistiksi, niin väittäisin häntä. Ahdistelee nuoria naisia, uhkailee, pelottelee, valehtelee jne. Ja ihan työpaikalla.

Unohdin lisätä sen tärkeän kääntöpuolen hänessä. Kehuu itseään ja ottaa kunniaa muiden hyvistä teoistaan sekä keksityistä supersankari-tilanteista. Hän on jotenkin niin täynnä itseään ja omaa erinomaisuuttaan, etten ole ennen hänenlaistaan tavannutkaan. Ulkokuori pitää näyttää menestystä, statusta, täydellisyyttä. Todellisuus on täysin päinvastainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vain tyypillisesti ovat paljon narsistisempia kuin naiset. Perustuu biologiaan ja periytyviin käytösmalleihin.

Vierailija
64/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te löydätte hyviä miehiä? Ap.

Tinderistä.

Ja pitää tarvittaessa käydä kymmenillä treffeillä, ennen kuin löytyy joku joka ei ole häiriintynyt. Ikävä totuus.

Vierailija
65/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten miehet, jotka haukkuu toistuvasti h**raksi?

Niin, mitä heistä? Ei mitään tekemistä narsismin kanssa, ei yhtään mitään.

Vierailija
66/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä lapsiakin, jotka haukkuvat äitejään h**raksi. Minulla on sellainen 11-vuotias tyttö. Olisi tehnyt mieli lyödä.

Pidä malttisi ja anna seuraavalla kerralla rangaistus. Laita hänet vaikka kirjoittamaan essee siitä, miksi ketään ei saa haukkua h-sanalla. Ota puhelin ja herkut pois viikoksi. Jos saa kuukausirahaa, menettää sen yhdeltä kuukaudelta. Muista lisäksi jutella hänen kanssaan siitä, miksi hän on niin vihainen sinulle. Yritä olla ymmärtäväinen.

Vierailija
67/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit kutsuvat kyllä herkemmin h**raksi kuin muut miehet.

Vierailija
68/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pariudu alle 25-v. niin näitä alkaa olla seuranhakupalstoilla ihan ylimäärin. Kannattaa tunnistaa ammatit, joissa voi saada valtaa ja sehän vetää narsistia puoleensa.

Esim. varmasti ainakin 90 %:lla pörssiyritysten johtajista on narsistisia piirteitä, juristeissa ja kirurgeissa on narsismi myös yliedustettuina.

Vierailija
69/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla ap:n eka parisuhde. Narsistit ovat kyllä kusipäitä, jotka eivät voi sille mitään. Narsistit ovat paskimpia ihmisiä, mitä voi olla parisuhteessa.

Vierailija
70/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole paskimpia.

Vierailija
71/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole paskimpia.

Kertokaa joku tälle kommentoijalle, että on asiasta väärässä, joku muukin kuin minä. Ap.

Vierailija
72/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole paskimpia.

Kertokaa joku tälle kommentoijalle, että on asiasta väärässä, joku muukin kuin minä. Ap.

Oletko koskaan törmännyt raiskaajaan?

Vierailija
73/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole paskimpia.

Oletko koskaan törmännyt raiskaajaan?

En ole! Eikös olekin hyvä? Ap

Vierailija
74/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä siksi, että toinen vanhemmistasi on narsisti ja jatkat vain elämistä tuttuuden tunteen kanssa, kun miehesikin ovat narskuja? Trauman toistamista.

Vierailija
75/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian Tynkkynen on ap:n logiikalla narsisti. On niin itsekäs ja haukkuu muut pystyyn.

Vierailija
76/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlaista olisi kysyä, miksi kaikki ovat masentuneita nykyään.

Masennus ja narsismi eivät kulje käsi kädessä.

Kaikki narsistit ovat yleensä myös masentuneita, mutta kaikki masentuneet eivät ole yleensä narsisteja.

Vierailija
77/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro AP miltä pohjalta diagnosoit henkilöt narsisteiksi kun avausviestissäsi ei ole mitään minkä pohjalta näin voisi tehdä.

Vierailija
78/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttini puhui väkivaltaisesta suhteesta lähteneiden kantavan yllään pilveä. Pilven saa kyllä pois. Siihen ei auta suhteeseen ryntääminen vaan terapia ja itsetutkiskelu. Ottaisin eron. Hae apua, äläkä seurustele hyvään toviin. Hakeudu osaavan terapeutin tykö.

Vierailija
79/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viehätyt narsistisista miehistä? Ei ole kovin harvinaista. Itsekin olen naimisissa tällaisen kanssa.

Vierailija
80/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä viehätyt narsistisista miehistä? Ei ole kovin harvinaista. Itsekin olen naimisissa tällaisen kanssa.

Valintojen maailma