Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki puolisoni ovat olleet narsisteja?

Vierailija
15.10.2022 |

Olen luovuttanut kokonaan puolison etsimisessä, koska kun olen löytänyt mielestäni hyvän puolison, hetken päästä on tullut ilmi, että hän on narsisti. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Kaikki ovat olleet narsisteja, eli ovat puhuneet vain itsestään, eivät ole vastanneet kysymyksiin ja ovat sanoneet usein ilkeästi minulle jotain vastaukseksi.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

narsisti on naistenlehdissä synonyymi ex-miehelle

Tätä mäkin aina ihmettelen. Mulla ei ole yhtään narsistiexää, ainakaan pidemmistä suhteista. Nykyinen mies on itsekäs ja itserakas, kuten kummatkin exänikin, mutta en kutsuisi häntäkään narsistiksi. Itsekkyys taitaa vaan olla suomalaisille miehille opetettu tyyli toimia parisuhteessa.

Yhdellä entisellä työkaverillani, keski-ikäisellä miehellä, on oikeasti jotain karmivan egoistisia ja moraalittomia piirteitä. Samalla hän on kunnon naistennaurattaja, pettäjä ja piilojuoppo. Jos olisi pakko väittää jotakuta narsistiksi, niin väittäisin häntä. Ahdistelee nuoria naisia, uhkailee, pelottelee, valehtelee jne. Ja ihan työpaikalla.

Vierailija
42/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen, että ap on itse kolmekymppinen nainen, joka riitelee pikkujutuista miehien kanssa, kuten ei! Minä olen oikeassa!!!!!!! Nyt minä sanon viimeisen sanan! Yhyy!

Osuit oikeaan! Ap on just tollanen kolmekymppinen kiukutteleva nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sana narsisti tarkoittaa itsekästä, ja kaikki ihmiset ovat tavalla tai toisella narsisteja. Se että onko narsistinen persoonallisuushäiriö on sitten toinen juttu.

Oma eksä ei ehkä ihan tuota persoonallisuushäiriötä omaa, mutta on kuitenkin aika paska ihminen, kun petti ja valehteli koko suhteen ajan. 

Sana narsisyi voi tarkoittaa mitä vaan, mutta narsistinen persoonallisuushäiriö on ihmisellä, joka ei kykene rakastamaan ketään, edes itseään. Toki se ilmenee myös itsekkyytenä ja empatianpuutteena, mutta narsistissa ei ole rakkautta yhtään ketään kohtaan.

Vierailija
44/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

narsisti on naistenlehdissä synonyymi ex-miehelle

Tätä mäkin aina ihmettelen. Mulla ei ole yhtään narsistiexää, ainakaan pidemmistä suhteista. Nykyinen mies on itsekäs ja itserakas, kuten kummatkin exänikin, mutta en kutsuisi häntäkään narsistiksi. Itsekkyys taitaa vaan olla suomalaisille miehille opetettu tyyli toimia parisuhteessa.

Yhdellä entisellä työkaverillani, keski-ikäisellä miehellä, on oikeasti jotain karmivan egoistisia ja moraalittomia piirteitä. Samalla hän on kunnon naistennaurattaja, pettäjä ja piilojuoppo. Jos olisi pakko väittää jotakuta narsistiksi, niin väittäisin häntä. Ahdistelee nuoria naisia, uhkailee, pelottelee, valehtelee jne. Ja ihan työpaikalla.

Juuri noin.

Vierailija
45/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten miehet, jotka haukkuu toistuvasti h**raksi?

Vierailija
46/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex - mies haukkui minua narsistiksi. Vuosia eron jälkeen, kun täällä ja naisten lehdissä narsisteista kirjoitettiin niin ymmärsin, että exällä oli paljon narsistisia piirteitä.

Nykyinen miesystäväni on aivan toisenlainen. Hänen kanssaan on niin helppo olla.

Vierailija
47/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsismi on hyvin harvinaista ja sen voi diagnosoida vain psykiatri.

Persoonnallisuushäiriö ei ole sairaus ja sen voi "diagnosoida" muutkin kuin lääkärit jos on asiasta tietoa ja etenkin kokemusta ja eihän norjalaiset psykiatritkaan tunnistanut breivikiä aluksi narsisistisesti persoonallisuushäiriöiseksi vaan väittivät että se on skitsofreenikko, minä tiesin heti kun kuulin että mitä se oli tehnyt että takuuvarma psykopaatti narsisti on ja niinhän sitten sen toisen mielentilatutkmuksen jälkeen myös lääkärit totesivat tuon.

Vierailija
48/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja miehiä löytää baarista, joten ap:lle neuvo, älä etsi baarista miehiä.

Vierailija
49/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kumppaneitani ei ole yhdistänyt narsismi vaan työholismi. Joku voisi sanoa, että olen niin veemäinen, että ajan toisen tekemään pitkää viikkoa, mutta nykyinen lyhensi viikkoaan seurustelun myötä. Eli monella on jokin piirre, johon viehättyy.

Vierailija
50/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte hyviä miehiä? Ap.

Vierailija
51/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te löydätte hyviä miehiä? Ap.

Tinderistä.

Vierailija
52/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo ensimmäisestä pitää lähteä, eukä odottamaan seuraavaa kertaa.

Yksi luonnehäiriöinen, luultavasti narsisti, eksä kutsui kerran. Se oli eka ja vika kerta.

Vierailija
53/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlaista olisi kysyä, miksi kaikki ovat masentuneita nykyään.

Masennus ja narsismi eivät kulje käsi kädessä.

Hän tarkoitti sitä miten helposti asioita yleistetään kuten miten vaikeaa kaikilla nuorilla on nykyisin tms.

Vierailija
54/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmasti lukenut kaikki narsistiin mieheen liittyvät ketjut täältä ja päättelee, että miehensä on narsisti, koska hän sopii siihen, mitä täällä on asiasta kirjoitettu.

Vierailija
55/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko oma isäsi narsisti? 

Vierailija
56/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoja miehiä löytää baarista, joten ap:lle neuvo, älä etsi baarista miehiä.

Ennen vain ns. huonot naiset kävivät kapakoissa.

Vierailija
57/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyväksyttävää, mutta tuon perusteella ei voi tehdä muita johtopäätöksiä kuin että hän on kuspää josta kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
58/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä lapsiakin, jotka haukkuvat äitejään h**raksi. Minulla on sellainen 11-vuotias tyttö. Olisi tehnyt mieli lyödä.

Vierailija
59/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi syytä ihmisten selvittää millainen ihminen on narsistinen. Eikä leimata jokaista, joka on eri mieltä asioista, narsistiksi. 

Nykyään ihmisiä sanotaan narsisteiksi, asbergeriksi, nepsyiksi, adhd tai autistinen, ihan vain sillä perusteella, että ne eivät jonkun ihmisen mielestä ole sopivia puolisoita itselle.

Alunperin idiootti, imbesilli ja debiili olivat myös lääketieteellisiä termejä, jotka kuvasivat vajaamielisyyden eri asteita. Nykyisin ne mielletään lähinnä haukkumasanoiksi kun jotakin pidetään typeränä tai ärsyttävänä tyyppinä.

Vierailija
60/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on oppinut tuon isältään?