Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki puolisoni ovat olleet narsisteja?

Vierailija
15.10.2022 |

Olen luovuttanut kokonaan puolison etsimisessä, koska kun olen löytänyt mielestäni hyvän puolison, hetken päästä on tullut ilmi, että hän on narsisti. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Kaikki ovat olleet narsisteja, eli ovat puhuneet vain itsestään, eivät ole vastanneet kysymyksiin ja ovat sanoneet usein ilkeästi minulle jotain vastaukseksi.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole ollut.

Vierailija
22/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen, että ap on itse kolmekymppinen nainen, joka riitelee pikkujutuista miehien kanssa, kuten ei! Minä olen oikeassa!!!!!!! Nyt minä sanon viimeisen sanan! Yhyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itse monia ihmisiä, jotka ovat oikeasti narsisteja, ja tekevät pahempia juttuja kuin mitä ap kuvasi.

Vierailija
24/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen itse monia ihmisiä, jotka ovat oikeasti narsisteja, ja tekevät pahempia juttuja kuin mitä ap kuvasi.

Kuten esimerkiksi?

Vierailija
25/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen toteaa jokaisen exän narsistiksi eron hetkellä.

Aikamoinen yleistys.

Vierailija
26/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten esimerkiksi?

Käyttävät sanontoja kuten sääli sairautta. Huutavat älä nyt riehu siinä! kun itse ovat tehneet jotakin mikä saa toisen itkemään. Kysyvät menikö sinulla jotain silmään? kun kyyneleet nousevat silmiin. Huutavat hae apua!

Vierailija
27/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oman lähipiirin naisissa havainnut sellaisen asian, että heillä on kyky nähdä lähes jokainen erimielinen mies narsistina.

Mulla on kaksi ex-narsistia. Toinen ei ollut eri mieltä mistään. Se pahempi.

Vierailija
28/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska jokainen mies osoittautuu narsistiksi kun eroat.

Vierailija
29/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten esimerkiksi?

Käyttävät sanontoja kuten sääli sairautta. Huutavat älä nyt riehu siinä! kun itse ovat tehneet jotakin mikä saa toisen itkemään. Kysyvät menikö sinulla jotain silmään? kun kyyneleet nousevat silmiin. Huutavat hae apua!

Nuo otit Wikipediasta?

Vierailija
30/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole narsismia. Ovat vain huonotapaisia. Miksi kelpuutat jotain lähipubin Penoja kumppaniksesi?

Vierailija
31/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti tunne, tuskin yhtään.

Vierailija
32/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli mies, joka riiteli kanssani joka asiasta, mutta ei silti ollut narsisti.

Vierailija
33/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sana narsisti tarkoittaa itsekästä, ja kaikki ihmiset ovat tavalla tai toisella narsisteja. Se että onko narsistinen persoonallisuushäiriö on sitten toinen juttu.

Oma eksä ei ehkä ihan tuota persoonallisuushäiriötä omaa, mutta on kuitenkin aika paska ihminen, kun petti ja valehteli koko suhteen ajan. 

Vierailija
34/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään olemassakaan parisuhdetta, joka on hyvä molempien mielestä? Nykyään ero tulee 1 v ajalla.

Vierailija
35/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ilkeä, törppö, ärsyttävä ja erimieltä oleva ihminen ei ole narsisti. Narsismi on hyvin harvinaista ja sen voi diagnosoida vain psykiatri.

Vierailija
36/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ihmiset eivät edes tiedä mitä narsismi on, kuten ei esimerkiksi ap.

Vierailija
37/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan ihmiset eivät edes tiedä mitä narsismi on, kuten ei esimerkiksi ap.

Minä tiedän! Sinä et! Ap

Vierailija
38/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ilkeä, törppö, ärsyttävä ja erimieltä oleva ihminen ei ole narsisti. Narsismi on hyvin harvinaista ja sen voi diagnosoida vain psykiatri.

Narsisti ei tarkoita sitä, että on narstisinen persoonallisuushäiriö. Narsisti tarkoittaa vain hyvin itsekästä henkilöä. 

Vierailija
39/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tunnet alitajuista vetoa narsisteihin, tai sitten tulkitset narsismiksi kaiken, mikä ei miellytä sinua, esim. jos mies on eri mieltä kanssasi.

Ap:n on vaikea myöntää itselleen, että hän ihastuu mlkkuihin, joten hän jankuttaa tuota narsisti-diagnoosiaan kaikille. Reppana.

Vierailija
40/99 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi syytä ihmisten selvittää millainen ihminen on narsistinen. Eikä leimata jokaista, joka on eri mieltä asioista, narsistiksi. 

Nykyään ihmisiä sanotaan narsisteiksi, asbergeriksi, nepsyiksi, adhd tai autistinen, ihan vain sillä perusteella, että ne eivät jonkun ihmisen mielestä ole sopivia puolisoita itselle.