Vuosi tai kaksi enää, ja sitten jää Suomi taakse
Olen kyllästynyt tähän paskaan, pimeyteen, ihmisten ei vieraanvaraisuuden, naapureille ei puhuta, bussipysäkillä ollaan 5 metrin päässä toisistaan ja ollaan niin kaksinaismoralistisia kuin vain voi olla.
Helvettiin tämä skeida ja Uusi Elämä koittaa vielä!
Kommentit (133)
Minä lähden vuosikymmeniä kestäneen väkivallan ja vainon takia.
Jokainen joka vauva-palstalla kertoo lähtevänsä, ei koskaan lähde.
Minä lähdin jo kymmenen vuotta sitten enkä ole tulossa takaisin, elämää ja vieläpä parempaa on muuallakin!
Tulin takaisin oltuani 35 vuotta Ausseissa. Hyviä maita molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Miten kestät Suomea? Pimeään mitättömyyteen Aussien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietä kesäkausi ausseissa liki 50 asteen lämmöissä niin ymmärrät, että ei se ihan jokaista varten ole
Vierailija kirjoitti:
Minä lähdin jo kymmenen vuotta sitten enkä ole tulossa takaisin, elämää ja vieläpä parempaa on muuallakin!
Mutta jäit sitten vauva-palstalle? :D
Miksi et lähde jo huomenna, jos noin jurppii? Ei täällä kenenkään ole pakko olla ja valittaa.
Tota, miksi sun pitää odotella vuosi tai kaksi ensin? Mikset heti lähde?
Luulisi että jos on noin kyllästynyt niin ei jää enää tuleen makaamaan vaan pistää hösseliksi ja pakkaa laukut asap. Vai onko ap saamaton lapatossu jolla on suuret puheet muttei pysty tositoimiin ollenkaan?
Yleensä tyypit jotka ei pärjää Suomessa, pärjää vielä huonommin Suomen ulkopuolella. Koska niitten ongelmat ei johdu asuinmaasta vaan jostain ihan muusta...
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka vauva-palstalla kertoo lähtevänsä, ei koskaan lähde.
Jos olisi tosissaan, niin ei tarvitsisi asiasta metota ja toisekseen ei varmaan olisi edes vauva-palstalla. Eri asia sitten, jos on tosissaan, muttei silti maailmasta löydy ensimmäistäkään valtiota, joka haluaisi ottaa länsimaisen loisen elätikseen...
Saatat olla kahden vuoden päästä jo liian vanha eroottiseksi tanssijaksi.
Entä jos tietäisit /ymmärtäisit syyt miksi suomessa ei haluta epämääräistä seuraa pysäkillä tai jokaisen naapurin kanssa puhuta, tulisi uusi näkökulma, pakko ei ole. Tajusin silti pointin että kaipaisit kivaa seuraa tai ystävällisyyttä, ja parempaa ilmastoa jne. Osa ilmastoa kaipaavista ei silti kaipaa ylisosialisointia joka kulmalla, kommunismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietä kesäkausi ausseissa liki 50 asteen lämmöissä niin ymmärrät, että ei se ihan jokaista varten ole
Joo, ensin valitetaan että kuinka kuuma oli taas Suomessa kesällä (25 astetta) ja tulispa taas pian talvi, ja seuraavaksi hehkutetaan ihanaa Australiaa. Kun ei mistään mitään selvää ole otettu.
Kyllä noilla palstan maastamuuttajilla varmaan juu tulee hyvin pyyhkimään, minne sitten muuttavatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tietäisit /ymmärtäisit syyt miksi suomessa ei haluta epämääräistä seuraa pysäkillä tai jokaisen naapurin kanssa puhuta, tulisi uusi näkökulma, pakko ei ole. Tajusin silti pointin että kaipaisit kivaa seuraa tai ystävällisyyttä, ja parempaa ilmastoa jne. Osa ilmastoa kaipaavista ei silti kaipaa ylisosialisointia joka kulmalla, kommunismia.
En tiedä, mistä paikasta nyt puhutaan, mutta kyllä täällä päin ainakin puhutaan sekä naapureiden ja joskus myös bussipysäkkiläisten kanssa. Helsingissä siis. Ei todellakaan puhuta kaikkien kanssa, sehän olisi seksuaalista häirintääkin, mutta monien mielenkiintoisten ja -kiinnottomien kanssa on juttua väännetty milloin mistäkin.
Miksi pitää odottaa, että sinulle tultaisiin puhumaan, kun voit tehdä sen itse?
Mulla sama. Jääkää raatelemaan toisianne.