Aiotko ostaa kauneusjoulukalenterin tänä vuonna?
Olen nyt paria kalenteria katsellut ja päällimmäisenä mielessä on Lumenen joulukalenteri. Onko muilla mielessä hankkia Lumenen tai jonkun muun brändin kalenteri?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Aiemmin olen ostanut Liberty Londonin kalenterin, mutta en enää kun on brexitin jälkeen riesa tilata Britanniasta.
Oletko tarkistanut tuleeko kyseisestä kaupasta tullit? Esim. lookfantastic ja asos -tilauksista ei tule mitään tulleja, varastot ovat euroopan mantereen puolella.
Kiitos, tämä on hyvä vinkki. Tästä on vaan vähän vaikeaa saada selkoa kaupan sivuilta, joten en taida ottaa riskiä, että tulee säätöä.
https://www.libertylondon.com/uk/information/delivery-and-returns.html
"International Shipping
Please allow up to 4 additional transit days if purchasing the Liberty Beauty Advent Calendar 2022 or Liberty Men's Advent Calendar 2022"
"To most markets, goods are dispatched on a DDP (delivery duty paid) basis, which means you won’t need to pay additional charges at the checkout or point of delivery. The countries where this service is available are: ... Finland, ..."
En ole koskaan edes kuullut mistään kauneuskalentereista!
Mitä näistä tulee? Onko kaikki tuotteet siis jotain universal-kamaa, joka sopii kaikille ihotyypeille? Vai tarviiko heittää osa yllätyksistä roskiin / jää käyttämättä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä näistä tulee? Onko kaikki tuotteet siis jotain universal-kamaa, joka sopii kaikille ihotyypeille? Vai tarviiko heittää osa yllätyksistä roskiin / jää käyttämättä?
Voit varmasti tarkastaa jokaisen kalenterin sisällön ennen ostopäätöstä ja sisällön perusteella päättää onko sinulla käyttöä tuotteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit varmasti tarkastaa jokaisen kalenterin sisällön ennen ostopäätöstä ja sisällön perusteella päättää onko sinulla käyttöä tuotteille.
Aa, eli ne eivät ole yllätyksiä perinteisessä mielessä, kuten joulukalentereissa yleensä. Kiitos vinkistä!
No en. Täynnä tavaroita joilla ei tee mitään ja joita ei tule jatkossakaan ostamaan. Samalla rahalla ostaa useamman vuoden kosmetiikat mitä oikeasti tarvitsee.
Mulla oli Cliniquen kalenteri viime jouluna, viekin on tuotteita siitä käytössä. Tosin monet minikokoisina kestivät sen muutaman käyttökerran joten tuli paljon muoviroskaa siitä. Kaikki jutut eivät myöskään sopineet omalle iholle.
Olisi ihanaa kun olisi sellainen tietylle ikätyypille räätälöity tuote, jossa laskettu kaikki tarpeellinen vuoden ajaksi. Lisäksi extrana naamioita, tehotippoja ja kuorintoja.
Hajuvesikalenterin ostaisin jos jostakin löytäisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, eli ne eivät ole yllätyksiä perinteisessä mielessä, kuten joulukalentereissa yleensä. Kiitos vinkistä!
Jos haluat ostaa yllätyksenä, niin silloin toki voit jättää sisällön katsomatta vaikka aika monessa mainoskuvassa taitaakin tuotteita näkyä. Sisältölista on myös usein vähän piilossa itse kalenterin pakkauksessa jos sitä ei tosiaan itse halua katsoa. Kosmetiikasta on kuitenkin ilmoitettava raaka-aineet myyntipakkauksessa, joten siksikin sisältö ei ole yllätys (ellei niin siis halua).
Laivalta sain edullisesti ja ostin teineille
No en ainakaan Lumenea. Nehän on ihan shittiä.
Vierailija kirjoitti:
No en ainakaan Lumenea. Nehän on ihan shittiä.
Ei Lumene nyt ihan pöö-pöötä ole, ehkä ei luksusta mutta moni tuote on ihan toimivaa. Esim. ripsarit on monissa testeissä kärkisijoilla. Eikä Lumenen silmä- ja huulimeikinpoistoaineen voittanutta ole kalliimmissakaan merkeissä, ehkä pois lukien Cliniquen Take The Day Off.
Jos n. 100€ Lumene ei tunnu riittävän yleelliseltä niin kun päälle maksaa satasen, pari lisää, ei kun YSL:llää tai Lancomea tilaamaan :)
En naisena ole aieminkaan ostanut,enkä osta nytkään.Ymmärrän ihan itse minun pärstääni ei auta kuin kiruugin veitsi.