Aiotko ostaa kauneusjoulukalenterin tänä vuonna?
Olen nyt paria kalenteria katsellut ja päällimmäisenä mielessä on Lumenen joulukalenteri. Onko muilla mielessä hankkia Lumenen tai jonkun muun brändin kalenteri?
Kommentit (52)
Mä tilasin jo Luonkos-kalenterin. En ole ennen kokeillut heidän tuotteitaan, mielenkiinnolla odotan. Marraskuussa lähettävät sen.
No en osta tänäkään vuonna. Ostan tuotteita mitä tarvitsen ja tarvitsen muutenkin hyvin vähän.
En, onko mitään ärsyttävämpää kuin nurkissa pyörivät turhat kosmetiikkapakkaukset ja noissa niitä tulee heti parikymmentä. Ostan kosmetiikkaa harkitusti ja sitä mitä oikeasti tiedän käyttäväni. Esim. joku käsivoide voi kestää monta vuotta, kun sitä menee niin vähän, en tarvitse kolmea uutta kerralla. Tai mitä tekisin huulipunalla, jonka väriä en ole itse valinnut, kun se 99% todennäköisyydellä ei sovi minulle. Tai haluaisinko vaikka tuoksun josta en tykkää? Tosi vaikea ymmärtää miksi aikuiset ihmiset haluaa täyttää kaappejaan tällaisilla.
Body Shopin punainen kalenteri voisi sopia sinulle! Hinta tosin rapsakka 99 jotain, mutta on suihkugeeliä, shampoota ja vartalonhoitotuotteita (joo, oon jo ostanut ja pikkuisen avannutkin :D)
Vierailija kirjoitti:
Body Shopin punainen kalenteri voisi sopia sinulle! Hinta tosin rapsakka 99 jotain, mutta on suihkugeeliä, shampoota ja vartalonhoitotuotteita (joo, oon jo ostanut ja pikkuisen avannutkin :D)
Edit. Vastaus siis numero 21:lle
Kyllä ostan.
Ja ostan sen Sokos Emotionista, saan bonukset päälle.
Itseasiassa bonusrahoilla sen ostankin.
On kiva kokeilla noilla näytteillä monenlaista tuotetta, joita ei normaali koossa muutoin ostaisi.
En. Aiemmin olen ostanut Liberty Londonin kalenterin, mutta en enää kun on brexitin jälkeen riesa tilata Britanniasta.
Tämän hetken saldo eli olen hankkinut kalenterit: lookfantastic, asos ja lyko.
Lisäksi tulee joku herkkukalenteri eikä ole pois suljettua ettenkö saattaisi esim alennusmyynnistä ostaa vielä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
En. Aiemmin olen ostanut Liberty Londonin kalenterin, mutta en enää kun on brexitin jälkeen riesa tilata Britanniasta.
Oletko tarkistanut tuleeko kyseisestä kaupasta tullit? Esim. lookfantastic ja asos -tilauksista ei tule mitään tulleja, varastot ovat euroopan mantereen puolella.
Ei ole varaa, mutta joik luonnonkosmetiikan kalenteri on ollut, sekä lumene.
Molemmat olivat ihania, mutta niin kovin kalliita 😑
Sisu tuotteita ostin muuten yhden pikkupaikkakunnan tokmannilta hiljattain kympin kappale 😁👍 Olivat minunkin suosikkeja ja oli iloinen ylläri, kun löytyi.
Kiertele siis tokmannien ale hyllyjä sisu fani 👍
Haaveilen kyllä, ei varmaan ole varaa oikeastaan kuitenkaan.
Tori fissä tämän vuoden lumene kalenteri 63 e yksi myynnissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tarkistanut tuleeko kyseisestä kaupasta tullit? Esim. lookfantastic ja asos -tilauksista ei tule mitään tulleja, varastot ovat euroopan mantereen puolella.
Kiitos, tämä on hyvä vinkki. Tästä on vaan vähän vaikeaa saada selkoa kaupan sivuilta, joten en taida ottaa riskiä, että tulee säätöä.
Tori fi yksi Lumenen uusi 2022 kalenteri hintaan 63 e
Tänä vuonna mulla on Nurmen kalenteri. Aiemmin ollut Body Shopin, Ritualsin, Joikin, Bottega Verden, Yves Rocherin, Baremineralsin ja Loccitanen kalenterit - unohdinkohan jonkun? Olen kosmetiikkafriikki ja pakko aina hemmotella itseään vaikka kalliiksi tuleekin!
Olen ostanut viimeiset 5 vuotta, mutta taitaa jäädä ostamatta tänä vuonna. Parhaat ostamani kalenterit ovat olleet L'Occitane ja Anthropologie. Viime vuoden Rituals-kalenteri oli itsessään tosi kiva, valaistu joulukylä. Tämän vuoden sininen joulukuusi ei ole yhtä kaunis ja tuotteista moni on sellainen joita en käytä, kynttilä tai miesten tuote.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna mulla on Nurmen kalenteri. Aiemmin ollut Body Shopin, Ritualsin, Joikin, Bottega Verden, Yves Rocherin, Baremineralsin ja Loccitanen kalenterit - unohdinkohan jonkun? Olen kosmetiikkafriikki ja pakko aina hemmotella itseään vaikka kalliiksi tuleekin!
Moi kaksoseni!
Olet varmaan huomannut että Brexitissä on se inha puoli että Suomeen ei Briteistä voi tilata kalentereita suoraan vaan pitää roikkua e-bayn sivuilla. Esim M&S, Libertys, John Lewis, Selfridges eivät toimita Suomeen edes isosta rahasta. Noh, onpa jännitystä joulunkin jälkeen jos enää muiden lahjojen jälkeen rahaa on jäänyt itsensä hemmoitteluun :D
Joku kylpy- ja/tai vartalotuotteita sisältävä kalenteri kiinnostaisi, pitää ehkä tutustua valikoimiin ja katsoa löytyisikö joku sopiva kohtuulliseen hintaan.