Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivouspäivä!

Vierailija
14.10.2022 |

Siivooko kukaan muu tänään? Mitä sun siivoukseen kuuluu? Jaetaan siivouslista! 🙂

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin siivota huomisaamusta alkaen, koska iltapäivällä on sitten treffit.

En usko, että on mitään mahdollisuuksia siihen, että tultaisiin mun luokse kävelyltä mutta ihan vaan varmuuden vuoksi.

Muistan, että kerran treffeillä kävi niin, että nainen alkoi kysymään, että onko mulla saunaa ja oli innostunut asiasta, mutta en voinut edes ehdottaa saunomista, koska asunto ei ollut siivottuna.

Vierailija
2/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin siivota huomisaamusta alkaen, koska iltapäivällä on sitten treffit.

En usko, että on mitään mahdollisuuksia siihen, että tultaisiin mun luokse kävelyltä mutta ihan vaan varmuuden vuoksi.

Muistan, että kerran treffeillä kävi niin, että nainen alkoi kysymään, että onko mulla saunaa ja oli innostunut asiasta, mutta en voinut edes ehdottaa saunomista, koska asunto ei ollut siivottuna.

Jee kuulostaa kivalta! Toivottavasti on hyvät treffit. Siivoo vaan kämppä päällisin puolin ja varaa kaappiin jotain tarjottavaa, on se sit vissyy, kahvii tai viiniä. Mikä nyt sopii teidän tyyliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouspäivä on täälläkin! Alkuillasta alan siivota, ja siihen kuuluu imurointi, lattioiden pesu ja pölyjen pyyhkiminen. Tänään on myös lakanoiden vaihtopäivä ja pyykitkin pitää laittaa telineeltä kaappiin. Keittiö näyttää olevan tosi hyvässä järjestyksessä ja siisti eli siihen ei tarvitse paneutua. Viimeisenä siivoan kylppärin ennen iltasuihkua. 

Kiva aloittaa viikonloppu puhtaassa kodissa.

Vierailija
4/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli eilen.

Vierailija
5/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan joka päivä. Inhoan siivouspäiviä ja suursiivouksia. Siksi joka päivä wc :n pikasiivous ja joka ilta keittiön tasot tyhjiksi. Muillakaan tasoilla ei rojua ole. Pölyt ja imurointi pari kertaa viikossa.

Vierailija
6/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan aina sunnuntaina. 

Vierailija
7/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivouspäivä on täälläkin! Alkuillasta alan siivota, ja siihen kuuluu imurointi, lattioiden pesu ja pölyjen pyyhkiminen. Tänään on myös lakanoiden vaihtopäivä ja pyykitkin pitää laittaa telineeltä kaappiin. Keittiö näyttää olevan tosi hyvässä järjestyksessä ja siisti eli siihen ei tarvitse paneutua. Viimeisenä siivoan kylppärin ennen iltasuihkua. 

Kiva aloittaa viikonloppu puhtaassa kodissa.

Siksi siivoankin aina jo torstaisin. 

Vierailija
8/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö on siisti, pinnat ja tasot ovat siistit ja pyyhitty, vessat kohta pesty, myös välitilat ja peilit, kohta alan imuroimaan ja sen jälkeen pyyhkäisen lattiat. Viime viikolla tein peruspesun saunassa ja kylppärissä. Ikkunat ajattelin pestä vielä ulkoa ainakin ilta-auringon suunnasta.

Kuuntelen samalla äänikirjaa ja tykkään siivoamisesta.

Vierailija
9/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina imuroin ja pesen lattiat sekä kylppärin. Sunnuntaina pyyhin pölyt ja siivoan keittiön. 

Vierailija
10/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli eilen.

Tämä. Tänään ja viikonloppuna ei tehdä hittojakaan. Arki on sitä varten.

Vierailija
11/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pestä vessa. Mies siivoaa muun asunnon, siivousfriikki kun on. Siivoaisi vessankin mutta mulla alkaa omatunto soimata jos en tee mitään.

Muutama bisse siinä ohessa ja hyvää musaa soimaan niin homma hoituu. :)

Vierailija
12/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robotti imuroi ja moppaa kun olen metsälenkillä koiran kanssa.

Ei se listoja imuroi. Mulla on myös robotti-imuri, mutta listat ja sohvan pitää itse imuroida aina silloin tällöin. 

Vierailija
13/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käyttäisi hyvää vapaapäivää siivoamiseen ikinä. Sunnuntaina nukumme koko perhe pitkään, kakarat tosi pitkään, syömme hyvän aamupalan rennosti ja rauhassa, ulkoilemme ja teemme jonkun tosi hyvä sunnuntairuuan, jota syömme ihan rauhassa höpötellen.

Vierailija
14/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy pestä vessa. Mies siivoaa muun asunnon, siivousfriikki kun on. Siivoaisi vessankin mutta mulla alkaa omatunto soimata jos en tee mitään.

Mulla on vessa varmaan siistein paikka asunnossa, kun pesen lavuaarin ja pytyn monta kertaa viikossa. 

Vierailija
15/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vessa varmaan siistein paikka asunnossa, kun pesen lavuaarin ja pytyn monta kertaa viikossa. 

Huh. Me siivotaan se varmaan kerran kolmessa viikossa.

Vierailija
16/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en käyttäisi hyvää vapaapäivää siivoamiseen ikinä. Sunnuntaina nukumme koko perhe pitkään, kakarat tosi pitkään, syömme hyvän aamupalan rennosti ja rauhassa, ulkoilemme ja teemme jonkun tosi hyvä sunnuntairuuan, jota syömme ihan rauhassa höpötellen.

No inä en nuku koskaan pitkään, kun ei vaan nukuta. Sunnuntaina ei ole koskaan mitään erityistä tekemistä, joten sopii oikein hyvin siivouspäiväksi. 

Vierailija
17/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh. Me siivotaan se varmaan kerran kolmessa viikossa.

No hyi. Mulla pitää olla puhdas lavuaari ja kiiltävät hanat.

Vierailija
18/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No inä en nuku koskaan pitkään, kun ei vaan nukuta. Sunnuntaina ei ole koskaan mitään erityistä tekemistä, joten sopii oikein hyvin siivouspäiväksi. 

Ja sunnuntai on muutenkin aina valmiiksi jo pilalla kun seuraava päivä on maanantai. Ei se siivoamalla enää pahene.

Ohis

Vierailija
19/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan siihen on käyttää vapaapäivä, koska työpäivinä ei ehdi siivota.

- eri

Vierailija
20/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin tiistaina vessan ja kylppärin, muut huoneet keskiviikkona. Pölyjen pyyhintä, imurointi, luutuaminen. Eilen illalla tuli leivottua, ja niinpä keittiössä nyt kiitettävästi tiskiä. Se tarttis alkaa järkkäämään. Samalla kuuntelen jotain podcastia, sujuu rattoisammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi