Tekeekö blondit hiukset naisesta viehättävämmän?
Kävin kampaajalla vaalentamassa hiukset blondiksi, kun sain selville, että mies tykkää enemmän blondeista, ei tosin myönnä tätä suoraan minulle.
Kommentit (62)
Kyllä. Ja omat paksut kauniit huulet.
Sinäkin ne feikkinä halusit vaikka ennen niin irvailivat.
Ja miten teillä ei edes kynnet kasva?
Jalkakaan ei siro, vaan 41.
Nenässä mittaa kuin Turkin sulttaanilla.
Vierailija kirjoitti:
Blondit on halvan näköisiä, tyhmiä, bimboja, meikki naamoja, helppoja.
Brunetet on, luonnollisen näköisiä, kauniita, arvostavat itseään, tummia ja tulisia.
Kuvailit just ittes sen paskanruskeen peruukkis kanssa johon laitat vaaleita raitoja.
Sä olit ehdot saaneena jo ala-asteella vaikka oot brune. Eli sä oot tyhmä.
Ps. Marilynilla oli korkea Äo
Minulla on luonnostaan suklaan ruskeat hiukset. Värjäsin vaaleat kun halusin kokeilla miltä ne näyttäisivät. No se oli katastrofi. Näytin vaaleilla hiuksilla liian kalpealta ja sairaan näköiseltä. Värjäsin äkkiä takaisin tummaksi ja ai että näin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brunetet on, luonnollisen näköisiä, kauniita, arvostavat itseään, tummia ja tulisia.Kuvailit just ittes sen paskanruskeen peruukkis kanssa johon laitat vaaleita raitoja.
Voi menikö tunteisiin :)
Sharon Stone ÄO 152.
Vaalea.
Sä oot kehaaribruneeee,,,,,hih ja kirjauduit omalla tunnuksellasi haukkuun muita,l,LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brunetet on, luonnollisen näköisiä, kauniita, arvostavat itseään, tummia ja tulisia.Kuvailit just ittes sen paskanruskeen peruukkis kanssa johon laitat vaaleita raitoja.
Rauhoitu Sirkka
Blondit ei minua viehätä yhtään. Silmäni vaeltavat aina katsomaan brunettea.. ahh
Tälle ei varmaan ole kovin yksinkertaista vastausta. Itse olen käsittänyt, että ihmisen luonnollinen hiusväri / sitä lähellä oleva värisävy näyttää usein parhaimmalta, sillä esimerkiksi todella vaalealla naisella tummaksi värjätyt hiukset näyttävät kalpealta, mutta todella tummalla naisella blondiksi värjätyt hiukset eivät myöskään imartele. Hiusten laatu ja kunto sekä niiden muotoilu ovat varmaankin ratkaiseva tekijä.
Mustahiuksiset muijat on syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu Sirkka
Rauhoitu Pirkka
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kenen päässä, eri ihmisille sopii eri värit. Uskon preferenssien jakauman olevan 50/50 miesten näkökulmasta
Tämä ei silti mene samalla tavalla, kuin naiset ajattelevat miehistä. Vaikka mies pitäisi blondia parempana, niin se ei tarkoita, etteikö mies voisi kiinnostua tummahiuksisesta naisesta aivan samalla tavalla.
Kyllä, blondit hiukset tekevät naisesta viehättävämmän.
Terv: Blondin aviomies
Naiset sitä tätä ja tota.
Miksi ei välillä kysytä että onko MIES vaaleilla hiuksilla viehättävämpi kuin tummilla.
Myytti siitä, että blondi nainen saisi miehen pään pyörälle muita paremmin, lienee viimeistään nyt rikottu. Uuden brittitutkimuksen mukaan blondit saattavat saada enemmän huomiota, mutta miehet ihastuvat brunetteihin.
Blondi sai tutkimusryhmän mukaan eniten huomiota ja häneen kohdistui eniten iskuyrityksiä, mutta 130 miehen haastattelun pohjalta tummahiuksinen nainen oli silti kaikista viehättävimmän sekä älykkäimmän oloinen.
Tekee, jos olet keskinkertaisen näköinen tai siitä alaspäin. Mitä kauniimmat kasvot, sitä paremmin taas sopii tummemmat hiukset, koska ne tuovat esiin niitä kauniita piirteitä. Suurin osa naisista kun on aivan tavallisen näköisiä, niin syntyy illuusio siitä, että blondi automaattisesti olisi jotenkin kauniimpi.
Ne ei harmaannu kuten teillä rupusilla tädeillä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, blondit hiukset tekevät naisesta viehättävämmän.
Terv: Blondin aviomies
Joo, siitä keskinkertaisen näköisestä naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ne ei harmaannu kuten teillä rupusilla tädeillä.
Kaverini on, tai siis oli blondi, ja nyt nelikymppisenä on pää täynnä harmaita. Joten äläpä yleistä. Mistä ihmeestä olet edes saanut päähäsi ettei blondi muka harmaannnu samalla tavalla kuin mikä tahansa muukin väri. Siinä se harmaa ei vain erotu yhtä voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Suurimman osan miesten mielestä kyllä. Minulla on tummanruskea tukka, mutta sinkkuna ollessa olen sen vaalentanut ihan blondiksi kaksi kertaa elämäni aikana, ja ero on ihan huomattava siinä miesten huomion määrässä.
No ei todellakaan pidä paikkaansa. Tutkimustenkin mukaan suomalaisen miehen ihannenainen on brunetti. Skandinaviassa muutenkin tumma on blondia eksoottisempi, niin sitä suositaan.
Brunetet on, luonnollisen näköisiä, kauniita, arvostavat itseään, tummia ja tulisia.