Tekeekö blondit hiukset naisesta viehättävämmän?
Kävin kampaajalla vaalentamassa hiukset blondiksi, kun sain selville, että mies tykkää enemmän blondeista, ei tosin myönnä tätä suoraan minulle.
Kommentit (62)
Minulla oli platinablondi lapsena ja parikymppisenä väri syveni vaaleaksi. Otin vaaleita raitoja nelikybäseksi, kunnes kyllästyin raitojen kuluttamiin hiuksiin. Pikkuhiljaa minusta tehtiin brunette.
Kampaaja totesi, että molemmat värit käy ihan yhtä hyvin. Nyt olen brunette ohuilla vaaleahkoilla raidoilla. Mukavaa vaihdella. Maantieharmaata minulla ei tullut koskaan. Nyt olisin kokonaan harmaa tummilla raidoilla, jos en värjäyttäisi hiuksiani.
Kokonaan harmaa vaatii huolellisen meikin, jota ei saa olla liikaa. Vaatteitakin menisi paljon uusiksi. Kalliiksi tulisi antaa vaan harmaantua.
Niin ja olen kotoisin länsirannikolta ja länsi-Suomesta tuikkivin sinisin silmin.
Miksi teet miehen mielen mukaan?
Hiusvärien sopiminen riippuu siitä, mikä kenelläkin näyttää hyvältä. Kaikille ei sovi kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti tekee. Enemmistö miehistä varmaankin samaa mieltä.
Väärin. Eihän siitä ole edes kauaa kun tuota tutkittiin Suomessa, ja kävi ilmi että suomalaisen miehen ihannenainen on brunetti. Joten josko lopettaisit mutuilun. Fakta on faktaa.
Ei voi yleistää, väärä hiusten väri ei käy kenellekään. Omaa väriä lähelle voi sävyttää, jos haluaa. Siis jos haluaa olla viehättävimmillään. Auringon suukottama maantie on erittäin viehättävä.
Mikä sitten onkaan suomalaisen miehen mielestä brunetti, voi hyvinkin olla tuo maantien värinen.
Ei muistu mieleen yhtään luonnollisen värisiä hiuksia mistä en olisi pitänyt, kovin kynitty leikkaus ei yleensä ole kiva, kuten ei mikään vahvasti värjätty myöskään.
Minulla on luonnostaan vaaleat hiukset. Kerran värjäsin tummaksi, ei sopinut sitten yhtään!
Vastaavasti taas luonnostaan tummat näyttävät blondeina hassuilta.
90 % Maapallon ihmisistä on tummatukkaisia ja tummasilmäisiä.
Skandinaavinen vaaleus ja sinisilmäisyys on haluttu ominaisuus globaalisti. Siellä blondius on eksoottista ja siksi haluttua.
Suomalaiset miehet taas tykkäävät bruneteista, koska se on vähemmistö täällä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli platinablondi lapsena ja parikymppisenä väri syveni vaaleaksi. Otin vaaleita raitoja nelikybäseksi, kunnes kyllästyin raitojen kuluttamiin hiuksiin. Pikkuhiljaa minusta tehtiin brunette.
Kampaaja totesi, että molemmat värit käy ihan yhtä hyvin. Nyt olen brunette ohuilla vaaleahkoilla raidoilla. Mukavaa vaihdella. Maantieharmaata minulla ei tullut koskaan. Nyt olisin kokonaan harmaa tummilla raidoilla, jos en värjäyttäisi hiuksiani.
Kokonaan harmaa vaatii huolellisen meikin, jota ei saa olla liikaa. Vaatteitakin menisi paljon uusiksi. Kalliiksi tulisi antaa vaan harmaantua.
Niin ja olen kotoisin länsirannikolta ja länsi-Suomesta tuikkivin sinisin silmin.
Jos olisit luonnostasi täysin harmaa tummilla raidoilla niin on järjetöntä värjätä sitä. Kampaajilla on oma lehmä ojassa, älä usko heitä. Järkyttävää miten naiset maksavat valtavia summia rumentaakseen hiuksiaan.
m
Kaikki käy kunhan ei ole mt-tukkaa tyyliin sininen. En kertakaikkiaan ymmärrä miten aikuisella ihmisellä juolahtaa mieleen sellainen värjätä.
Vierailija kirjoitti:
Skandinaavinen vaaleus ja sinisilmäisyys on haluttu ominaisuus globaalisti. Siellä blondius on eksoottista ja siksi haluttua.
Vaaleuden ja sinisilmäisyyden arvostus on pitkälle myytti, sorry vaan. Jossain vaiheessa se on kovin olmia. Vaikka oma kaipuuni kohde nyt onkin vaalea.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Punapäät saavat jalkani veteliksi <3
yöks
Vaaleet on vaan ihanampia. Kaikille ei vaaleat hiukset sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleuden ja sinisilmäisyyden arvostus on pitkälle myytti, sorry vaan. Jossain vaiheessa se on kovin olmia. Vaikka oma kaipuuni kohde nyt onkin vaalea.
Höpö höpö. Olen asunut etelä-Amerikan maissa joissa ihmiset on tummia. Minä vaaleana pohjoismaalaisena olin ihan järjettömän suosittu eksoottisen vaaleana. Suomessa en sellaista yhtä suurta suosiota ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Myytti siitä, että blondi nainen saisi miehen pään pyörälle muita paremmin, lienee viimeistään nyt rikottu. Uuden brittitutkimuksen mukaan blondit saattavat saada enemmän huomiota, mutta miehet ihastuvat brunetteihin.
Blondi sai tutkimusryhmän mukaan eniten huomiota ja häneen kohdistui eniten iskuyrityksiä, mutta 130 miehen haastattelun pohjalta tummahiuksinen nainen oli silti kaikista viehättävimmän sekä älykkäimmän oloinen.
Niin kuvottava ja turha tutkimus. Naiset sitten sankoin joukoin mukautumaan miesten maun mukaiseksi.
Ihan sama, mikä hiustenväri, kunhan se itseään miellyttää, ei miestä.
Yksinkertaisesti kyllä! Värjäsin hiukseni bruneteista takaisin blondiksi kuukausi sitten ja ihmettelin toissapäivänä miksi ohikulkevat miehet katsovat pitkään, kunnes tajusin johtuvan hiuksieni väristä. Omasta mielestäni ruskeat hiukset sopivat itselleni paremmin ja miehiltä saadun ei toivotun huomion takia alunperin värjäsin hiukseni blondeista ruskeiksi. No, jos sitä taas kesän jälkeen värjäisi takaisin ruskeiksi.
Kyllähän ne piristää semmosia keskivaaleanruskeita hiuksia.
Mitäväliä hiusten värillä. Kaikki on hyviä mielestäni.
Ei tee. Jollekin sopii vaaleat, toiselle tummat. Osa on viehättäviä ja osa ei, ei se hiusten väri ratkaise.
Vaihda miestä äläkä hiustesi väriä.
On varmaan miehiä, jotka tykkää blondeista. Mutta omaan silmään brunetit ovat kyllä usein miellyttävämmän näköisiä.
Väärin. Eihän siitä ole edes kauaa kun tuota tutkittiin Suomessa, ja kävi ilmi että suomalaisen miehen ihannenainen on brunetti. Joten josko lopettaisit mutuilun. Fakta on faktaa.