Mikseivät miehet käy ryhmäliikunnassa
Ahdistaako kun siellä on vain naisia niin ei uskalla mennä ainoana miehenä sinne?
Sielläkin saa kovat treenit ja saa lisätä niin paljon painoja kun haluaa.
Kommentit (45)
Olen liian lihava, mennä nyt kaikkien naisten naurettavaksi
Ai kyllä meillä päin käy ja isoja karvaisia miehiä käykin, jopa tiukoissa trikoissa! On niillä omiakin tunteja ja sitten on sekatunteja.
Vierailija kirjoitti:
Olen liian lihava, mennä nyt kaikkien naisten naurettavaksi
Ei lihavuudesta naureta. Kerran oli mies joka oli pihalla askelista silloin vähän nauratti mutta en ajatellut mitään pahaa siitä. Se oli vaan hellusen näköistä.
Voisin mennäkkin,mutta minulla on herkkä erektio,joka haittaa jumppaamista naisten seurassa! Se saattaa herättää hämmennystä!
Käyn usein ja olen päässyt sitä kautta muutaman kerran pukille.
Ryhmätunneilla käyvät miehet jakautuvat kahteen kategoriaan. Homot ja naisten perseitä kyttääviin
Eivät kehtaa, koska olisivat huonompia kuin naiset.
Ainut miehinen ryhmäliikunta on kännipaini.
Mä olen nainen eikä mua kiinnosta ryhmäliikunta. Unelma olisi kun olisi oma kuntosali ja uima-allas.
Koska en halua. Miksi av-mammat kyselevät tyhmiä?
Just joo. Ehkä nolompaa kuin käydä jumpassa on vain nahkaliivit päällä moottoripyöräveljeily.
Vierailija kirjoitti:
Koska en halua. Miksi av-mammat kyselevät tyhmiä?
Mietin vain että jos jumpassa käytössä 50 naista mutta ei yhtäkään miestä. Niin mikä niissä jumpissa on ettei miehiä kiinnosta.
Miksi vıtussa kävisin jossain vıtun ryhmäliikunnassa? Salilla nostetaan rautaa, jos haluan tanssia jossain hinttitrikoossa niin menen vaikka balettiin.
En ole koskaan pitänyt "seurassa" treenaamisesta.. Ei vaan ole mun juttu. Ei kiinnosta puhua tai haistella muiden kerran viikossa pestyjä, ammoniakilta käryäviä treenivaatteita.
Se on liian rankkaa. Laitan rautaa tankoon ja teen omaan tahtiin. Olen aina inhonnut kuntopiirejä.
Juu ei kiitos. Alkaa jöpöttää, kun naiset siellä liikuskelevat trikoissaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt "seurassa" treenaamisesta.. Ei vaan ole mun juttu. Ei kiinnosta puhua tai haistella muiden kerran viikossa pestyjä, ammoniakilta käryäviä treenivaatteita.
Minun mielestä ei haise pahalle naisten saleissa. Mutta jos menee miesten puolelle haisee hiki niin pahalle ja muutenkin näyttää sali näyttää epämielyttävälle.
Olen käynyt tunneilla joilla on käynyt myös yksi ja sama mies. Koskaan ei ollut ketään toista miestä.