Mikseivät miehet käy ryhmäliikunnassa
Ahdistaako kun siellä on vain naisia niin ei uskalla mennä ainoana miehenä sinne?
Sielläkin saa kovat treenit ja saa lisätä niin paljon painoja kun haluaa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en halua. Miksi av-mammat kyselevät tyhmiä?
Mietin vain että jos jumpassa käytössä 50 naista mutta ei yhtäkään miestä. Niin mikä niissä jumpissa on ettei miehiä kiinnosta.
No vaikka se jumppa.
Miksi naiset eivät pelaa lätkää tai jalkapalloa höntsä/firmaliigassa lähelläkään yhtä paljon kuin miehet? Miksi suurin osa kilometrikisaan osallistujista on miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt miehiä ryhmäliikunnassa karatessa, painonnostossa ja crossfitissä.
mutku pitäis jumpata
Mies menee ryhmäliikuntaan: naiset valittavat asiasta ja siirtyvät jumppaamaan "vain naisille" saleille
SIsällä riehuminen on turhan hikoiluttavaa.
Mielestäni esim jääkiekko, jääpallo, sähly, jalkapallo jne on ryhmäliikuntaa.
Miks naiset ei käy potkunyrkkeilyssä? Ehkä yksi nainen sparraamassa ja sitäkään ei näy hetken päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt "seurassa" treenaamisesta.. Ei vaan ole mun juttu. Ei kiinnosta puhua tai haistella muiden kerran viikossa pestyjä, ammoniakilta käryäviä treenivaatteita.
Minun mielestä ei haise pahalle naisten saleissa. Mutta jos menee miesten puolelle haisee hiki niin pahalle ja muutenkin näyttää sali näyttää epämielyttävälle.
Miesten puolelle? Oletko jossain Iranissa?
Ryhmäliikunnassa? Eikö sählyt ja muut höntsäämiset ole ryhmässä tapahtuvaa liikuntaa? Ja eri taistelulajien harjoitukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt "seurassa" treenaamisesta.. Ei vaan ole mun juttu. Ei kiinnosta puhua tai haistella muiden kerran viikossa pestyjä, ammoniakilta käryäviä treenivaatteita.
Minun mielestä ei haise pahalle naisten saleissa. Mutta jos menee miesten puolelle haisee hiki niin pahalle ja muutenkin näyttää sali näyttää epämielyttävälle.
Miesten puolelle? Oletko jossain Iranissa?
Tarkoitin halpasaleja missä miehiä käy.
En viitsi käydä kun siellä on niin paljon tissejä heiluttelevia pyllisteleviä naisia. Yök!
Pitäisi olla erikseen myös ryhmäliikuntaa ja - jumppaa vain miehille. T mieshormonin tuoksussa viihtyvä tosimies
Jumpassa käy lihavia naisia joiden kunto ei riitä oikeaan liikuntaan.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi käydä kun siellä on niin paljon tissejä heiluttelevia pyllisteleviä naisia. Yök!
Pitäisi olla erikseen myös ryhmäliikuntaa ja - jumppaa vain miehille. T mieshormonin tuoksussa viihtyvä tosimies
Mitä ällöttävää siinä on
Ryhmäliikunnassa on vain naisia, joten saat aika neitimäisen leiman niille osallistuessasi. Lisäksi tulee jotenkin todella huvittunut olo, kun näkee niitä ryhmiä kesäisin keppijumppaamassa puistoissa. Miehet osaavat luontaisestikin liikkua, eivät tarvitse mitään ohjaajaa joka kertoo mitä heidän pitäisi tehdä. Jos ryhmäliikunnassa käydään, on se joku joukkuelaji, jossa ei ole ohjaajaa tahdittamassa. En itse ymmärrä taas miksi naiset niille osallistuvat.
Ryhmäliikunta ei usein treenaa mitään ominaisuutta optimaalisesti ja sitä ei kiinnosta tehdä itseisarvoisesti kuten ryhmäpelien pelaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla erikseen myös ryhmäliikuntaa ja - jumppaa vain miehille. T mieshormonin tuoksussa viihtyvä tosimiesMitä ällöttävää siinä on
Tissihiki ja isot kannikat jotka valuu hikeä, noin esimerkiksi.
Ja samahan on siis miehissä, ne lätkäkamat alkaa haisee suht nopeasti...
en käy kun ei sitä siedä katsella
ylipainoisia mammoja ähkii ja hikoilee.... yäk
Vierailija kirjoitti:
en käy kun ei sitä siedä katsella
ylipainoisia mammoja ähkii ja hikoilee.... yäk
Ne mammat ovat oivaltaneet jotain, mitä sinä et: ryhmäliikunnassa käydään tekemässä eikä katselemassa.
Olen nähnyt miehiä ryhmäliikunnassa karatessa, painonnostossa ja crossfitissä.