Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tapaaminen ei KOSKAAN onnistu eikä ikinä löydy aikaa, ja jos joku päivämäärä saadaan lukkoon, se perutaan

Vierailija
13.10.2022 |

Jos tapaaminen ei KOSKAAN onnistu eikä ikinä löydy aikaa, ja jos joku päivämäärä saadaan lukkoon, se perutaan.

Niin voisiko sen vihjeen jo pikkuhiljaa ymmärtää?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tarkoita tässä treffailua vaan tapausta jossa sitkeä tyyppi haluaa olla kaveri eikä ymmärrä normaaleja sosiaalisia vihjeitä.

Vierailija
22/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaan sano suoraan? Lapsellista käytöstä vihjailla ja antaa toiselle olematonta toivoa.

Aikuiselta voisi jo odottaa hienostuneiden vihjeiden lukutaitoa ilman, että tarvii töräyttää suoraan. Sitä pelisilmää, kiitos.

Aikuiselta voi jo odottaa suoraan sanomista ilman, että pitää kuukausi- ehkä jopa vuositolkulla vihjailla asiasta. Sitä pelisimää, kiitos. Etenkin kun joidenkin vihjailut on sellaista piiperrystä ettei niitä erkkikään tajua.

No tämäpä. Vihjaillaan jotain paskaa niinkuin mun yks tapailukumppani "mun on vähän vaikee sanoa ei" ja sitten kun kysyt suoraan että haluatko nyt lopettaa, sano vaan suoraan, toinen on suunnilleen itku silmässä että "EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA, EN TARKOITTANUT SITÄ!" Vaikka oikeasti tarkoitti. On niin saatanan vaikeaa se suora kommunikointi joillain että huh huh. Ihan itse tuollaiset ajavat itsensä kiusallisiin tilanteisiin, tokikaan itse eivät näe itsessään mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään treffimaailmassa loukkaantuneet kokoontuivat pahoittamaan mielensä.

Vierailija
24/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei tarkoita tässä treffailua vaan tapausta jossa sitkeä tyyppi haluaa olla kaveri eikä ymmärrä normaaleja sosiaalisia vihjeitä.

Mistäs sinä sen tiedät? Ja onko ap sanonut kyseiselle tyypille että ollaan vaan kavereita? Juu nähdään vaan joskus? Ois kiva istuu iltaa? 

Jos on sanonut, niin ei pidä ihmetellä miksi toinen sitten haluaa ihan aikuisen oikeasti nähdä. Oman soppansa on tuo ap näemmä keittänyt.

Vierailija
25/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä sen tiedät? Ja onko ap sanonut kyseiselle tyypille että ollaan vaan kavereita? Juu nähdään vaan joskus? Ois kiva istuu iltaa? 

Jos on sanonut, niin ei pidä ihmetellä miksi toinen sitten haluaa ihan aikuisen oikeasti nähdä. Oman soppansa on tuo ap näemmä keittänyt.

No koska olen Ap :D

Kyseisen tyypin kanssa ei koskaan ollutkaan mitään aikeita treffailla. Ei olla kiinnostuttu samasta sukupuolesta.

Vierailija
26/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka sen lukitun ajan peruu?

Se joka on ajettu nurkkaan

Vai ajoitko itsesi nurkkaan? Mietihän tarkkaan.

No sitähän hän tarkoittaa. Ei ole sanonut suoraan, ettei halua tavata vaan peruu tapaamiset, jotka on joutunut sopimaan. Parempi on sanoa suoraan, niin toinen voi keskittyä muihin asioihin.

Vierailija
27/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole normaalia nähnytkään.

Vierailija
28/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska olen Ap :D

Kyseisen tyypin kanssa ei koskaan ollutkaan mitään aikeita treffailla. Ei olla kiinnostuttu samasta sukupuolesta.

Eli hän on kiinnostunut kaveri illasta? Mutta ei kelpaa ihmisenä sinulle arvon rinsessalle?

Vierailija
29/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaan sano suoraan? Lapsellista käytöstä vihjailla ja antaa toiselle olematonta toivoa.

Aikuiselta voisi jo odottaa hienostuneiden vihjeiden lukutaitoa ilman, että tarvii töräyttää suoraan. Sitä pelisilmää, kiitos.

Mulla on vihdoin kehittynyt toi pelisilmä siihen asti, että jo treffejä sopiessa tiedän etten ole menossa. Miksi menisin, kun kaikki niin hienosti vihjaavat? 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi