Jos tapaaminen ei KOSKAAN onnistu eikä ikinä löydy aikaa, ja jos joku päivämäärä saadaan lukkoon, se perutaan
Jos tapaaminen ei KOSKAAN onnistu eikä ikinä löydy aikaa, ja jos joku päivämäärä saadaan lukkoon, se perutaan.
Niin voisiko sen vihjeen jo pikkuhiljaa ymmärtää?
Kommentit (29)
Tosi kiusallista alkaa selittää aikuiselle ihmiselle, että en nyt oikein haluaisi sinua mun elämääni, kiitos tarjouksesta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka sen lukitun ajan peruu?
Se joka on ajettu nurkkaan
Minä ymmärsin :(.
En tiedä mitä tein väärin.
Ja annas kuin arvaan, et ole halunnut satuttaa sanomalla suoraan ettei kiinnosta. Ja olet jopa aikaisemmin sanonut "joo nähdään vaan joku ilta" tms. Pitäisikö miehen sitten otaksua että olet valehtelija heti kättelyssä?
Miksi et vaan sano suoraan? Lapsellista käytöstä vihjailla ja antaa toiselle olematonta toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joka on ajettu nurkkaan
Vai ajoitko itsesi nurkkaan? Mietihän tarkkaan.
Mulla on niin paljon itsekunnioitusta, etten yhden perumisen jälkeen olisi yhteyksissä vaan moro!
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärsin :(.
En tiedä mitä tein väärin.
No et välttämättä mitään. Toiset tykkää mansikasta ja toiset vaniljasta.
Minä taas en ymmärrä sellaista henkilöä joka itse ehdottaa tapaamista vaikka ei meinaa löytää aikaa, ja sitten kun löytää, niin peruu sen viime hetkellä jollain verukkeella. Enää en tee treffejä sellaisten kanssa. Jos kysyy vastaan vaan että katsotaan..............
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vaan sano suoraan? Lapsellista käytöstä vihjailla ja antaa toiselle olematonta toivoa.
Aikuiselta voisi jo odottaa hienostuneiden vihjeiden lukutaitoa ilman, että tarvii töräyttää suoraan. Sitä pelisilmää, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin paljon itsekunnioitusta, etten yhden perumisen jälkeen olisi yhteyksissä vaan moro!
Yhden perumisen vielä ymmärtää, koska oikeasti voi tulla jokin yllättävä este. Sen sijaan jos seuraavallakin kerralla tulee niin sitten on moro!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden perumisen vielä ymmärtää, koska oikeasti voi tulla jokin yllättävä este. Sen sijaan jos seuraavallakin kerralla tulee niin sitten on moro!
Näin sen pitäisikin mennä. Eikä jäädä jankuttamaan ja kyselemään kun toista ei selvästi kiinnosta.
Tuotahan naiset harrastaa. Sopii treffit ja peruu ne sitten treffien iltana jollain pascaverukkeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiselta voisi jo odottaa hienostuneiden vihjeiden lukutaitoa ilman, että tarvii töräyttää suoraan. Sitä pelisilmää, kiitos.
Aikuiselta voi jo odottaa suoraan sanomista ilman, että pitää kuukausi- ehkä jopa vuositolkulla vihjailla asiasta. Sitä pelisimää, kiitos. Etenkin kun joidenkin vihjailut on sellaista piiperrystä ettei niitä erkkikään tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiselta voi jo odottaa suoraan sanomista ilman, että pitää kuukausi- ehkä jopa vuositolkulla vihjailla asiasta. Sitä pelisimää, kiitos. Etenkin kun joidenkin vihjailut on sellaista piiperrystä ettei niitä erkkikään tajua.
Siis sinä et takia jos kuukausiin tai jopa vuosiin ei Jännästi löydy yhtään pientä rakoa edes kahvitteluun, ja jos löytyy niin ne perutaan? Sinulle pitäisi ilmeisesti huutaa päin pärstää että painu hiiteen
Jorma Yli-Uli-Lahtiko siellä kyselee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aikuiselta naiselta voisi jo odottaa sen verran miestuntemusta, että ymmärtää etteivät miehet tajua vihjeitä vaan selkokieltä.
Niin, olisikohan kumminkin niin, että ap olisi voinut suoraan sanoa että that's that, ja homma selvä.
Kiertelee ja kaartelee, sitten ihmettelee miksi toinen yrittää vieläkin tavata.