Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tapaaminen ei KOSKAAN onnistu eikä ikinä löydy aikaa, ja jos joku päivämäärä saadaan lukkoon, se perutaan

Vierailija
13.10.2022 |

Jos tapaaminen ei KOSKAAN onnistu eikä ikinä löydy aikaa, ja jos joku päivämäärä saadaan lukkoon, se perutaan.

Niin voisiko sen vihjeen jo pikkuhiljaa ymmärtää?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka sen lukitun ajan peruu?

Vierailija
2/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiusallista alkaa selittää aikuiselle ihmiselle, että en nyt oikein haluaisi sinua mun elämääni, kiitos tarjouksesta kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka on ajettu nurkkaan

Vierailija
4/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärsin :(.

En tiedä mitä tein väärin. 

Vierailija
5/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja annas kuin arvaan, et ole halunnut satuttaa sanomalla suoraan ettei kiinnosta. Ja olet jopa aikaisemmin sanonut "joo nähdään vaan joku ilta" tms. Pitäisikö miehen sitten otaksua että olet valehtelija heti kättelyssä?

Vierailija
6/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaan sano suoraan? Lapsellista käytöstä vihjailla ja antaa toiselle olematonta toivoa.

Vierailija
7/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se joka on ajettu nurkkaan

Vai ajoitko itsesi nurkkaan? Mietihän tarkkaan.

Vierailija
8/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin paljon itsekunnioitusta, etten yhden perumisen jälkeen olisi yhteyksissä vaan moro!

Vierailija
9/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärsin :(.

En tiedä mitä tein väärin. 

No et välttämättä mitään. Toiset tykkää mansikasta ja toiset vaniljasta.

Vierailija
10/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä sellaista henkilöä joka itse ehdottaa tapaamista vaikka ei meinaa löytää aikaa, ja sitten kun löytää, niin peruu sen viime hetkellä jollain verukkeella. Enää en tee treffejä sellaisten kanssa. Jos kysyy vastaan vaan että katsotaan..............

Vierailija
11/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaan sano suoraan? Lapsellista käytöstä vihjailla ja antaa toiselle olematonta toivoa.

Aikuiselta voisi jo odottaa hienostuneiden vihjeiden lukutaitoa ilman, että tarvii töräyttää suoraan. Sitä pelisilmää, kiitos.

Vierailija
12/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin paljon itsekunnioitusta, etten yhden perumisen jälkeen olisi yhteyksissä vaan moro!

Yhden perumisen vielä ymmärtää, koska oikeasti voi tulla jokin yllättävä este. Sen sijaan jos seuraavallakin kerralla tulee niin sitten on moro!

Vierailija
13/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden perumisen vielä ymmärtää, koska oikeasti voi tulla jokin yllättävä este. Sen sijaan jos seuraavallakin kerralla tulee niin sitten on moro!

Näin sen pitäisikin mennä. Eikä jäädä jankuttamaan ja kyselemään kun toista ei selvästi kiinnosta.

Vierailija
14/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan naiset harrastaa. Sopii treffit ja peruu ne sitten treffien iltana jollain pascaverukkeella. 

Vierailija
15/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiselta voisi jo odottaa hienostuneiden vihjeiden lukutaitoa ilman, että tarvii töräyttää suoraan. Sitä pelisilmää, kiitos.

Aikuiselta voi jo odottaa suoraan sanomista ilman, että pitää kuukausi- ehkä jopa vuositolkulla vihjailla asiasta. Sitä pelisimää, kiitos. Etenkin kun joidenkin vihjailut on sellaista piiperrystä ettei niitä erkkikään tajua.

Vierailija
16/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiselta voi jo odottaa suoraan sanomista ilman, että pitää kuukausi- ehkä jopa vuositolkulla vihjailla asiasta. Sitä pelisimää, kiitos. Etenkin kun joidenkin vihjailut on sellaista piiperrystä ettei niitä erkkikään tajua.

Siis sinä et takia jos kuukausiin tai jopa vuosiin ei Jännästi löydy yhtään pientä rakoa edes kahvitteluun, ja jos löytyy niin ne perutaan? Sinulle pitäisi ilmeisesti huutaa päin pärstää että painu hiiteen

Vierailija
17/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma Yli-Uli-Lahtiko siellä kyselee?

Vierailija
18/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takia = tajua

Vierailija
19/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aikuiselta naiselta voisi jo odottaa sen verran miestuntemusta, että ymmärtää etteivät miehet tajua vihjeitä vaan selkokieltä.

Vierailija
20/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olisikohan kumminkin niin, että ap olisi voinut suoraan sanoa että that's that, ja homma selvä.

Kiertelee ja kaartelee, sitten ihmettelee miksi toinen yrittää vieläkin tavata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi