Asun talossa missä nainen huutaa kuin hullu keskellä yötä, viime yönä heräsin ennen viittä siihen huutamiseen
Tätä tapahtuu minusta aivan liian usein, kamalaa rääkymistä ja huutamista. Herään tuollaiseen huutamiseen ja rääkymiseen, sen huuto on ihan sairaan kuuloista. Toivon, että muuttavat pois tästä taloyhtiöstä. Olen ihmetellyt miksi heitä siedetään täällä, tämä hullu ei asu aivan minun naapurissa, mutta meillekin kuuluu se hullu huutaminen. Hänen seinänaapureille kuuluu aivan varmasti selvemmin. Olen odottanut että joku tekisi valituksen tästä, inhottava herätä tuollaiseen, haluan olla töissä virkeä, enkä herätä tuollaisen hullun huutamiseen.
Kommentit (29)
Siellä harjoitettiin tyydyttävää sukupuolielämää? Vai jopa kiitettävää?
Onkohan tämä "nainen" meidän vauvamme? Kellonaika ja kamala rääkyminen nimittäin sopii kuvaukseen. En voi sanoa kuin vain, että olemme pahoillamme ja teemme kyllä kaikkemme, hänellä on nyt ollut ainakin kuukauden jokin tällainen älyttömän aikaisen ja hätäitkuisen heräämisten vaihe.
Voi kuule. Sinun aloituksesi menee poistoon. Vauva.fi:ssä ei saa kertoa naapuriongelmista, ei vaikka kuinka oltais anonyymejä!
Niin, minä luin tässä hiljan yhden poliisiromaanin, jossa kerrostalossa oli asunto josta kuului mielipuolista huutoa yöaikaan, ja siitä sitten seurasi vaikka minkälaista... tosi jännä juttu! Kirjan kirjoittaja Katarina Wennstam.
Vierailija kirjoitti:
Kyylä ei saa unta... :)))
Sinun huumepsykoosejasi ei jaksa enää kukaan kuunnella, aika pakata kimpsut ja kampsut
Aloittaja, kellon ollessa viisi eletään jo aamuyötä, siis mitenkään keskellä yötä enää elellä.
Eräällä naisella oli ainakin tapana unissaan huutaa ja riehua välillä oudosti. Monesti säikähdin hereille kun vieressä nukuin.
Sinä itse olet se hullu kun käyt töissä. Ei kukaan itseään kunnioittava ihminen myy itseään halvalla kenellekään.
Ettekö nauti vanhempiennekin/teiniennekin parittelun kuuntelemisesta? :O
Jollain voi olla esim. sairauden vuoksi kipuja joiden vuoksi karjaistaan silloin tällöin. Tai voivat herätä painajaisiin ja huutaa sen takia. Eli aina ei ole ihan tahallisesta häirinnästäkään kyse.
Meilläkin eukko huutaa kuin hyeeena jos ilmoittamatta tuikkaa kakkoseen. Rauhoittuu kyllä nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin eukko huutaa kuin hyeeena jos ilmoittamatta tuikkaa kakkoseen. Rauhoittuu kyllä nopeasti.
Kakkonen sanoo "rousk rousk" ja tuikku jää sinne teille.
Voi nähdä painajaisia ja herätä huutoon. Itsellä tapahtuu näin aina silloin tällöin. Joskus huuto on todella äänekäs.
Sitten saat kyllä odottaa kun odotat,että "JOKU muu" tekee valituksen. Ehkä muut odottavat että SINÄ teet sen. Kerrostalossa on kumma juttu, kun aina kun esim. Hissi hajoaa niin ei viitsitä itse lähteä soittamaan huoltoon vaan " joku muu" kyllä soittaa. Vaikka rapusta kuuluisi minkälaista huutoa hyvänsä, ei kukaan tee yhtään mitään. Kivaa eikö
Minulle mies sanoi että olin yöllä huutanut apua kovaan ääneen. Itse unessa siis enkä tiedä moisesta.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen: selvitetäänpä tämä nyt. Ymmärsinkö oikein, että joku huutaa talossanne yöllä?
Vaikuttaa, että joku hullu siellä on.
Hetkinen: selvitetäänpä tämä nyt. Ymmärsinkö oikein, että joku huutaa talossanne yöllä?