Asun talossa missä nainen huutaa kuin hullu keskellä yötä, viime yönä heräsin ennen viittä siihen huutamiseen
Tätä tapahtuu minusta aivan liian usein, kamalaa rääkymistä ja huutamista. Herään tuollaiseen huutamiseen ja rääkymiseen, sen huuto on ihan sairaan kuuloista. Toivon, että muuttavat pois tästä taloyhtiöstä. Olen ihmetellyt miksi heitä siedetään täällä, tämä hullu ei asu aivan minun naapurissa, mutta meillekin kuuluu se hullu huutaminen. Hänen seinänaapureille kuuluu aivan varmasti selvemmin. Olen odottanut että joku tekisi valituksen tästä, inhottava herätä tuollaiseen, haluan olla töissä virkeä, enkä herätä tuollaisen hullun huutamiseen.
Kommentit (49)
Jos joku huutaa esim.unissaan niin minkä sille mahtaa. Ihan mahdotonta tuollaisesta ketään häätää tai edes huomautella.
Se olen minä, mies tykkää laittaa kakkoseen. Pahoittelut.
Vierailija kirjoitti:
Joku nähnyt painajaisia.
Aloittajan kertomuksen perusteella näkee niitä painajaisia sitten joka alvarin yö.
Asuin tälläisen huutajan naapurissa. Joku mt-ongelma sillä oli ja huusi välillä päivälläkin. Semmoista kiljahtelua, samaa tavua useampi kerta ja perään kolahdus. Sai kyllä häädön. Ehkä olette saaneet tän unelmanaapurin sinne riesaksenne. Onnea.
Jää epäselväksi minkälaista huutoa. Epämääräistä mölinää tai kiljuntaa vai raivoissaan huutamista.
Viimeksi mainitusta valitus saman tien.
tee huoli-ilmoitus. Jos sitä hakataan
Tääki just, kun ei viittitä moikata tai yhtään tutustua naapureihin. Sen kun tekis, niin vois saada moneenkin asiaan selvyyttä. Ihan joskus ohimennen roskiksella vaikka: Hei, oletko sä kuullu sitä outoa ääntä aina aamuöisin klo5?
Tuleeko se teiltä vai mistä kämpästä?
Sit saattas tulla selityskin ( jos tulee) jos vaikka kissa tykkää herättää puraisemalla varpaasta.
Odotat että joku tekee valituksen, miksi et itse tee???!!??????????????????????????????
HALOOOOO
Täällä huutaa akka ja kouluikäinen lapsi. Ja hirveetä kiroilua. Välillä tavaratkin lentää. Meluavat yöllä ja päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Korvatulpat ovat ratkaisu ongelmaan.
No ne nyt ei auta yhtään naapurien häirintä-ääniin.
Jatkuuko sen verran pitkään että poiisi ehtis toteamaan kotirauhan häirintää?
Akat rääkyy humalassa.
Soitappa poliisi, vievät ukon putkaam ja akka jatkaa rääkymistään.
Mä ainakin huudan naapureille usein. Muutti lapsiperhe, 5 poikaa ja tyttö. Eivät osaa olla hiljaa, vanhemmilla ei nähtävästi ole varaa edes kenkiin lapsille, jotta pääsisivät pomputtelemaan koripalloaan ulos, saati edes juoksemaan ulos. No retardejahan nuo ovat, valituksia on tehty naapureiden kanssa, mutta ei vaikutusta.
Ja ihan ovat suomalaisia.
Mulla sama Ap! Mutta tämä on mies ja huuto tapahtuu päivällä. Kerran olen poliisit soittanut ja kävivät sitä jututtamassa.
Kävikö mielessä että ehkä siihen voi olla joku hyvä syy?
Vahva orgasmi. Onnea niille jotka semmoisen saa.
Aloittaja ei ole ilmeisesti ajatellut että jos tämä kyseinen nainen on esimerkiksi parisuhde väkivallan uhri.
Tai jos hänellä on joku vakava sairaus jonka huutaa kivusta.
Joskus ihmiset voisivat käyttää aivotoimintaansa pidemmällekin.
Jos olisin aloittaja tekisin huoli ilmoituksen tai ilmoittaisin poliisille.
Jos siellä onkin jotain vakavampaa.
Nykyään tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus että monissa taloyhtiössä saa aiheuttaa häiriötä ja meluta yökaudet, häiriköt suuttuvat ja kostavat jos huomauttaa taloyhtiön säännöistä, eivät osaa elää kerrostaloyhtiöissä ollenkaan.
Joku on saattanut jo valittaa ja useampi valitus samasta naapurista saa todennäköisemmin jotain aikaankin.