Asun talossa missä nainen huutaa kuin hullu keskellä yötä, viime yönä heräsin ennen viittä siihen huutamiseen
Tätä tapahtuu minusta aivan liian usein, kamalaa rääkymistä ja huutamista. Herään tuollaiseen huutamiseen ja rääkymiseen, sen huuto on ihan sairaan kuuloista. Toivon, että muuttavat pois tästä taloyhtiöstä. Olen ihmetellyt miksi heitä siedetään täällä, tämä hullu ei asu aivan minun naapurissa, mutta meillekin kuuluu se hullu huutaminen. Hänen seinänaapureille kuuluu aivan varmasti selvemmin. Olen odottanut että joku tekisi valituksen tästä, inhottava herätä tuollaiseen, haluan olla töissä virkeä, enkä herätä tuollaisen hullun huutamiseen.
Kommentit (29)
Jos joku huutaa esim.unissaan niin minkä sille mahtaa. Ihan mahdotonta tuollaisesta ketään häätää tai edes huomautella.
Vierailija kirjoitti:
Joku nähnyt painajaisia.
Aloittajan kertomuksen perusteella näkee niitä painajaisia sitten joka alvarin yö.
Asuin tälläisen huutajan naapurissa. Joku mt-ongelma sillä oli ja huusi välillä päivälläkin. Semmoista kiljahtelua, samaa tavua useampi kerta ja perään kolahdus. Sai kyllä häädön. Ehkä olette saaneet tän unelmanaapurin sinne riesaksenne. Onnea.
Jää epäselväksi minkälaista huutoa. Epämääräistä mölinää tai kiljuntaa vai raivoissaan huutamista.
Viimeksi mainitusta valitus saman tien.
Tääki just, kun ei viittitä moikata tai yhtään tutustua naapureihin. Sen kun tekis, niin vois saada moneenkin asiaan selvyyttä. Ihan joskus ohimennen roskiksella vaikka: Hei, oletko sä kuullu sitä outoa ääntä aina aamuöisin klo5?
Tuleeko se teiltä vai mistä kämpästä?
Sit saattas tulla selityskin ( jos tulee) jos vaikka kissa tykkää herättää puraisemalla varpaasta.
Joku on saattanut jo valittaa ja useampi valitus samasta naapurista saa todennäköisemmin jotain aikaankin.