Tuntematon numero soitti ensin minulle, heti perään miehelle.
Olimme molemmat töissä tahoillamme, emmekä siis kumpikaan ehtineet vastaamaan. Nyt ihmetyttää kuka on yrittänyt tavoitella kumpaakin minuutin erolla, ja siis numeroa ei näy ollenkaan, lukee vain "tuntematon".
Kommentit (25)
Soita siihen numeroon! Jos vastaa niin tiedät, kuka soittelija on. Hänellä voi olla hyvinkin tärkeää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Soita siihen numeroon! Jos vastaa niin tiedät, kuka soittelija on. Hänellä voi olla hyvinkin tärkeää asiaa.
Ei siihen pysty soittamaan takaisin, kun ei ole mitään numeroa. Toki olisin jo niin tehnyt jos pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuntematon numero tarkoittaa, että numero ei jää ns. "Muistiin" henkilölle, jolle "Tuntematon" on yrittänyt soittaa. Kaikki eivät halua, että numero nälyy ja siksi siinä on vain "Tuntematon".
Ihan vaan selvennykseksi, jos jotkut eivät tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi?
En kyllä keksi mitä asiaa poliisilla voisi olla. Kaikki lapsetkin tallessa eikä mitään muutakaan hämminkiä pitäisi olla. :O
Olisiko soitettu koulusta, lääkäristä tai sairaalasta? Onko lapset ok, onko sun / miehen vanhemmat ok? Mun mies on ainoa lapsi, joten jos hänen isälleen sattuisi jotain, eikä miestä tavoiteta, niin soitto tulisi tod.näköisesti seuraavaksi mulle.
Onko joku lapsen kaverin vanhempi yrittänyt tavoittaa teitä?
Joskus noita peräkkäisiä puheluja tuli meilläkin. Sukunimi sama, niin oisko vaan aakkosjärjestyksen perusteella joku lehtimyyjä tai muu yrittänyt, niin me pääteltiin.
Poliisi on ainoa joka soittaa tuntemattomasta numerosta kahdesti.
Mulle poliisi soitti tuntematttomasta numerosta, kun yksi lapsistamme oli joutunut rikoksen uhriksi.
Partiopoliisit soittelevat tuntemattomista numeroista joskus myös rikostutkijat. Toinen mieleen tuleva vaihtoehto on se että joku vitsiniekka on tilannut pariskunnan molemmille osapuolille "pilapuhelut" netistä.
Hammaslääkäristä soitettiin ilman numeroa. Jättivät kuitenkin tekstiviestin perään.
Tuntematon Numero täällä päivää. Rupesin soittelemaan teille ihan vaan huvin vuoksi kun ei ole parempaakaan tekemistä, mitäs teille kuuluu?
Harmi, ettei ollut mitään keinoa selvittää millä asialla - ei kun, jos vain olisitte vastanneet. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Poliisi on ainoa joka soittaa tuntemattomasta numerosta kahdesti.
Rikostutkijat ovat kyllä minulle soittaneet aina matkapuhelimesta, joten numero on jäänyt näyttöön. Partiopoliisit ehkä eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Poliisi?
Tämä tuli mullekin mieleen. Ei sen tartte olla kuin että ovat jossain lapsia jututtaneet.
Terveyskeskuksesta tuli puhelu tuntemattomasta numerosta.
Murtovaras kartoittaa oletteko kotona.
Miksi tuntematon numero soitti miehesi perään. Kummallista, todella kummallista.
Onko miehesi perässä hälytin?