Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon numero soitti ensin minulle, heti perään miehelle.

Vierailija
13.10.2022 |

Olimme molemmat töissä tahoillamme, emmekä siis kumpikaan ehtineet vastaamaan. Nyt ihmetyttää kuka on yrittänyt tavoitella kumpaakin minuutin erolla, ja siis numeroa ei näy ollenkaan, lukee vain "tuntematon".

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei siis tärkeää asiaa, jos ei kummallekkaan tullut viestiä tuntemattomasta. Ja poliisi jos yrittäs tavotella, osaa ne tulla pimpottaa ovikelloa. Terveyskeskus osaa laittaa viestiä, että yrittivät tavoitella. Pankkikin yritti soittaa minulle, en päässyt vastaamaan, laittoi viestin, että yritti tavoitella. Tavotelkoot uudestaan, en soita sinnepäin.

Sillon ei ole asiaa, jos ei viestiä osaa laittaa. Kai siinä myyjillä menee raja, että eivät saa laittaa viestiä.

Mulle on tullu kymmeniä soittoja myyjiltä, jos numeron ( esim) 050 xxxx täsmäävät ja loppu on eri, en vastaa ja laitan mustalle listalle.

Vierailija
22/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa nuo soittaa uudelleen, jos on tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ei olisi puhelinmyyjä tai vastaava niin laittasivat viestiä perään.

Vierailija
24/25 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus noita peräkkäisiä puheluja tuli meilläkin. Sukunimi sama, niin oisko vaan aakkosjärjestyksen perusteella joku lehtimyyjä tai muu yrittänyt, niin me pääteltiin.

Lehtimyyjät eivät enää vuosiin ole saaneet soitella tuntemattomasta numerosta.

Vierailija
25/25 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murtovaras kartoittaa oletteko kotona.

Öö... nythän ei eletä enää lankapuhelimien aikakautta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän