Mille tekemällesi/omistamallesi asialle joku on ensin nauranut, sitten matkinut?
Eräs kaverini nuorena nauroi sille että menin opiskelemaan kaupallista alaa, sanoi ettei ikinä itse menisi, kuulemma turhista turhin ala. No, muutama vuosi meni ja opiskeli alalle itsekin.
Toisen kerran eräs kaverini kauhisteli ja nauroi, kun tykkäsin vanhoista tiikkihuonekaluista. No, nyt kun ne ovat trendikkäitä, on hankkinut samanlaisia itselleenkin.
Kommentit (5)
Nauroi säästeliäisyydelleni. Nyttemmin itse ainaisessa rahapulassaan on alkanut opettelemaan säästäväistä elämäntapaa.
Piirrettiin lapsena kuvaamataitokoulussa unelmien asunnot. Minun talossani oli keinu sisällä ja se oli mielestäni mahtava ajatus. Luokkakaveri kuitenkin nauroi hillittömästi että miksi keinu on sisällä. Jäi vaan jostain syystä mieleen tämä ja palautui mieleeni kun näin jonkun iltalehden otsikon missä esiteltiin uusia trendejä ja siellä oli keinu sisällä :D Olin selkeesti edellä aikaani. Tai ehkäpä suunnittelija oli tuo luokkakaveri ;)
Naapurit naureskelivat ja sanoivat meitä kalkkiksiksi, kun rakennettiin taloa kauan sitten ja tehtiin puukiuas saunaan ja varaava takka, eikä laitettu halpaa sähkölämmitystä.
Arvaatteko, naurattaako heitä nyt?🤓
-sille että pyöräilen kaikki matkat , jo vuosikymmeniä
-luonnostaan tiimalasivartalo, jossa lantion notko ja hyvä perse.
Nyt tyypit haluaa samaa täyttein ja luonnottomassa asennossa seisten.