Alkaako mahongin/kirsikanväriset kalusteet taas tulemaan muotiin?
Tuntuu että miellyttävät silmää taas kovasti noi punaruskeat kalusteet, onko niitä alkanut näkymään enemmän vai mistähän tämä johtuu? Itselleni monesti käynyt niin, että on alkanut pitämään jotain juttua kivan näköisenä ja se onkin johtunut siitä että sitä on alkanut näkymään enemmän ja enemmän sisustuslehdissä yms kun sitten taaksepäin miettii.
Kommentit (9)
Oikotiellä myytävien asuntojen kalleimmissa osoitteissa olevissa asunnoissa näkee kauniita punaruskean ja valkoisen sisustuksen yhdistelmiä. Yksittäiset lämpimän väriset puiset kaapit, lipastot sekä harkitut sisustuksen yksityiskohdat tuovat vaaleaan moderniin tyyliin lämpöä ja kontrastia. Tykkään kovasti. Kunhan ruskeaa ei ole liikaa.
Sen sijaan kirsikan väriset huonekalulevystä tehdyt halvat huonekalut jättäisin hankkimatta.
Yökkipyökki ja kirsikka yhdistettynä mustaan laminaattiin. Hyi helkutta että etoo pelkkä mielikuvakin.
Vierailija kirjoitti:
Mahonginvärisiä huonekaluja on vaan vanhoilla mummoilla
Mulla onkin mummmouden multihuipentuma: mahonkinen makuuhuoneen kalusto eli sänky, yöpöydät ja vaatekaappi samaa sarjaa. Ihan älyttömän hieno🥰
Voi tullakin, kaikkihan jossain vaiheessa tulee muotiin uudestaan tai jossain määrin uudistuneessa muodossa.
Minulla on punaruskeita huonekaluja jonkun verran. Ne ovat täysin pois muodista tällä hetkellä. Tykkään niistä. En välitä onko muotia vai ei.
Sellaisia kirkkaita kirsikanvärisiä huonekaluja minulla ei ole.
Seuraavaksi vuorossa sitten yökki...