Lämpimät kengät talveksi äideille!?
Heippa. Ehkä ei kuuluu tänne, mutta haluaisin tietää HYVÄT ÄIDIT, mitä
kenkiä käytätte talvella kun olette taaperoiden kanssa ulkona parikin tuntia päivässä...
Tänään oltiin puolisen tuntia ulkona ja jalat oli aivan jäässä....
Nyt ehdotuksia tänne pinoon, kiitos
Mukavia pakkaspäiviä!
Vepeli2
Kommentit (5)
Itse olen ostanut lasten coretex toppa saappaat minne mahtuu hyvin villasukka. Niissä ei palele alle 5 asteen pakkasessa. Sitten kovemmilla pakkasilla on käytössä paksut karvasaappaat joita saa ainakin Prismasta. Niissä on vielä paksu sisätossu. Näissä tarkenee hyvin seisoskella ulkona.
Viime talvena, monen palelun jälkeen, löysin onneksi nahkakengät, joissa ihana lämmin lammasvuori. Sinne vielä villasukka ja tarkenee vaikka seisoskella pulkkamäessä.
eräs perhepäivähoitaja kertoi, että ei ole tullut varpaille kylmä niissä.
Jos olemme lasten kanssa vain ulkona omalla pihalla niin laitan pakkasella moon bootsit ei kyllä varmaap jäädy. Ja normaalit toppasaappaat jos menemme kävelylle koska moon bootseissa on hankala kävellä pitkiä matkoja.
Tai mikä niiden virallinen nimi on. Pitää jalat lämpiminä ilman villasukkia, nyt kun -5 astetta. Olen tarennut myös hyvin kovillakin pakkasilla kun olen lisännyt ohuet villasukat. Lisäksi pitää hyvin kosteteutta ja on ihan hyvät jalassa. Ostin jostain urheiluliikkeestä. Suosittelen.
-s-