Kumman kanssa Jyrki69 on Yonan vai Erikan ?
Kommentit (21)
Erika. Johan ne on ollu yhteisillä reissuillakin
Josseon kummankin kanssa yhtäaikaa sillai kuusysissä.
Eikö Erika ollut Dannynkin kanssa reissussa samoihin aikoihin?
Mä ainakin kerran laitoin tänne että Jyrki olisi Yonan kanssa.
Välillä pitää vähän hassutella, sori😁
Meiju Suvaksen. Käyneet yhdessä asuntonäytöillä.
Mistä päättelette että on kummankaan? Voihan se olla vaikka mikko alatalon tai tommi läntisen kanssa jos tuosta ohjelmasta pitää partneri hommata. Tai leri leskisen joka ilmoitti sopivasti eroavansa tuossa taannoin.
Joku vihjaillut jostain Erika R.:sitä joka olisi ohjelman tuotantotiimistä?
Mä kanssa ajattelin Leriä. Osui niin samaan aikaan.
Ketä kiinnostaa! Hutsua polkee joka tapauksessa.
Erika ja se räppäri katselee toisiaan ja flirttailee koko ajan! Hyvä ettei kipinöi siinä huoneessa. Siksi kuvittelin että niillä olis jotain, ja kun se Erika kertoi että oli käynyt katsomassa sitä joskus ja oli ollut tyrkylläkin sille mutta ettei se ollu huomannu häntä! :D
Siks käynyt mielessä että toi Jyrki ja Erika on vaan sarjan ja kiertueen promootiota varten keksitty suhdejuttu. Kun ei niiden välillä ole mitään kemiaa!
Vierailija kirjoitti:
Erika. Johan ne on ollu yhteisillä reissuillakin
Kuka Johan?
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelette että on kummankaan? Voihan se olla vaikka mikko alatalon tai tommi läntisen kanssa jos tuosta ohjelmasta pitää partneri hommata. Tai leri leskisen joka ilmoitti sopivasti eroavansa tuossa taannoin.
Varmaa tietoa, että Lerin kanssa. Rouva ei tykännyt, kun kävi ilmi.
Ei nykyErika voisi edes kuvitella olevansa tuon hajuttoman/mauttoman redin kanssa.
Jyrki on👍👍👍👍👍
olin etelä-euroopassa viime kuussa reissussa ja 69 ja Erika oli samoilla hoodeilla, että ei oo mikään mediatemppu.
Vierailija kirjoitti:
olin etelä-euroopassa viime kuussa reissussa ja 69 ja Erika oli samoilla hoodeilla, että ei oo mikään mediatemppu.
Tottakai tuotantoyhtiöt ja levy-yhtiöt on järkänneet ne sinne, ja sitten tilattu Erikaa fanittava Seiskalehti lentokentälle kuvaamaan heidän saapumistaan. Sopivasti ennen kuin sarja alkoi, saivat promootiota sille kun katsojaluvut ovat laskeneet koko ajan.
Hah, pitivät todella matalaa profiilia.
Niistä oli jotain baarikuvia kun olivat seurueessa, siinä kuvassa näytti siltä kuin Jyrkiä hävettäisi siks kun on joutunut ottaa nolon, räikeän ja bilettävän pikkusiskon mukaan baariin. Ei tosiaan mitään kemiaa.
Erikan