Piiskattavaksi alistuminen.
Olemme 50 v pari, piiskaaminen on kuulunut jo 30v suhteeseemme. Mieheni otti puheeksi jo seurusteluaikana olisinko valmis saamaan piiskaa, koska tämä olisi hänen juttu. Mietin pari viikkoa ja vastasin pelonsekaisin tuntein että kyllä. Nyt 30 vuoden jälkeen olen tosi tyytyväinen että vastasin kyllä. Mieheni sanoo aamulla kun on piiskan aika että illalla olet sitten valmiina kun tulen kotiin. Laitan korsetin, verkkosukat, korkokengät ja minihameen ja odotan hänen kotiin tuloa märkänä kiihotuksesta. Meillä on takkahuoneessa rengas katossa johon laittaa minut käsistä ja nostaa hameen lantiolle ylös. Sitten antaa rottinkikepillä pyllylle niin kauan että itken vuolaasti. Sen jäkeen saan komennon nurkkaan häpeemään. Kiihkeää seksiä on vasta myöhemmin illalla. En voi mitään, nauttinut olen kaikista näistä vuosista kun olen saanut alistua piiskattavaksi.
Kommentit (17)
Kyllähän toki bdsm voi olla hyvinkin kiihottavaa. Mulla seisoo kuin rautakanki, kun piiskaan vaimoani. Se on vähän niin kuin aviollinen velvollisuus.
Vanha ketju mutta saan kanssa mieheltäni raippaa. Olen jäänyt siihen koukkuun, vaikka ottaa kipeetä. Jostain syystä kiihotun ihan mielettömästi kun minua piiskataan. Saru 28.
Ja joku vielä komppaa tuollaista aloitusta!! Kuka viitsii kirjoitella moista paskaa?
irtoaako orkku sitten jotenkin erilailla
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti vastattuna, kyllä irtoaa. Orgasmi tulee helpommin ja se on voimakkaampi. Sellainen perinteinen piiskatuksi tuleminen vyöllä tai vitsalla paljaalle pyllylle tutun miehen polvien päällä sytyttää enemmän kuin paraskaan tavanomainen esileikki. N23
Vierailija kirjoitti:
Ja joku vielä komppaa tuollaista aloitusta!! Kuka viitsii kirjoitella moista paskaa?
Ei tämä ole paskaa. Piiskaaminen ja siitä kiihottuminen on osa seksiä. Olen 25 vuotta piiskannut vaimoani, ja olemme edelleen hyvin rakastuneita. Halataan ja pusutellaan päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Hankkisit sinäkin elämän ja alkaisit elämään. Antaa ihmisten harrastaa mistä pitävät. Itse olen elänyt 7v kotikurisuhteessa ja meillä taas vaimoni piiskaa minua. Saan valtavasti tyydytystä kun alistun hänelle. Hän taas sanoo nauttivansa piiskaajan roolista kun iso mies vikisee ja alistuu pienelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Itse olen elänyt 7v kotikurisuhteessa ja meillä taas vaimoni piiskaa minua. Saan valtavasti tyydytystä kun alistun hänelle. Hän taas sanoo nauttivansa piiskaajan roolista kun iso mies vikisee ja alistuu pienelle naiselle.
Tasan sama täällä!
Oli kauhea kokemus kun mieheni sitoi ja piiskasi minut. Nyt on entinen mies. N33
Annoitko kuitenkin suostumuksesi? Halusitko itse? Jos nämä asiat eivät olleet kunnossa, kyseessä oli pahoinpitely.
jossakin kulttuureissa ehkä enempi joissa pidetään turbaania päähineenä ei piiskata vaimoa mutta muuten saa hakata ja ojentaa kunhan luita ei katkea, niin aprikoin irtoaako orkku siellä huivin alla sit herkemmin
Ajattelen tällä hetkellä fantasiaa, jossa nainen kurittaisi toista naista ja olisin miehenä joutunut siirtymään toiseen huoneeseen. Minulla pitäisi myös olla kuulosuojaimet korvilla koska äänieristys olisi sen verran heikko enkä saisi kuunnella. Yrittäisin toki kuulostella läpi ja voisihan se suojaimen toinen kuppi vähän siirtyä. Siinä olisi toki riski jäädä kiinni ja päätyä itse syliin.
Koriasti kinkkupieru persiissä vaan pärisöö, ku eläkepariskunta yhtyy!
Saattaapa lakanoillekin jotai roippeita rapista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti vastattuna, kyllä irtoaa. Orgasmi tulee helpommin ja se on voimakkaampi. Sellainen perinteinen piiskatuksi tuleminen vyöllä tai vitsalla paljaalle pyllylle tutun miehen polvien päällä sytyttää enemmän kuin paraskaan tavanomainen esileikki. N23
Taitaa vaan paskapötky siellä perseessä painetta tuottaa. M23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vaan paskapötky siellä perseessä painetta tuottaa. M23
Menes märkäkorva nukkuun jo, kun et asiasta mitään tiedä.
Nii että mitä sitte?