En ole koskaan ymmärtänyt, kuka katsoo noita ex-sex-BB -"reality" tv-ohjelmia, joiden idea on että luuserit sekoilevat kännissä. Toiset luuserit?
Töissä jotkut päällisin puolin työkykyisetkin tuntuivat harrastavan. Miksi ihmeessä? Tapaavatko sekoilla kännissä töiden ulkopuolella?
Kommentit (5)
Minä yritin joskus katsoa. Tulin itse todella kärsimättömäksi, koska ne ihmiset on niin typeriä, eikä niille tapahdu mitään. Koko ajan poltetaan, tehdään syrjähyppyjä ja sitten känistään ja itketään.
No minä en ennen ymmärtänyt yhtään, ei kiinnostanut, aiheutti lähinnä myötähäpeää ja v'tutusta.
Sitten mun mies paljastui suhteen alkuaikoina tuollaiseksi (en olisi uskonut) ja kun sormien välistä myötähäpeästä kärsien "jouduin" noita katsomaan, niin kappas vaan kun totuin siihen. Nyt vuosien tottumuksesta oikein odotan uusinta TIS kautta, niin saa nauraa idiooteille. Tuo taitaa tosin olla ainoa tuollainen mitä seuraan..
Joo, en todellakaan osaa selittää mikä siinä kiinnostaa, aivot ainakin saa hyvin tyhjennettyä. Ehkä myös yritän päästä jyvälle, miten maailmasta onkin tullut tällainen ja mistä noita ihmisiä sikiää. Lisäksi olen aina tuntenut olevani hieman tyhmähkö, tuollaista katsoessa tajuan, että en minä ihan typerimmästä päästä olekaan 🙄🙄
Noloimpia ohjelmia, en tajua kuka noita kattoo?!
Weetee jengille suunnattuja
Ne huonot ihmiset, joita sitten pöllöpalstojen käyttäjät paheksuvat.
Vieläkö niitä jaksetaan Suomessa tehdä? Maailmalla tositeevee on ollut kuollut formaatti jo toistakymmentä vuotta.