Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset kauhistelevat, tehtiinpä niin tai näin

Vierailija
12.10.2022 |

Ja heti kärkeen, ei liikuta sen kummemmin että kauhistelevatkin, lähinnä naurattaa miten ihmiset viitsivät edes nähdä vaivaa meidän työnjaosta.

Eli, aiemmin minä ja mies maksettiin asumiskulut puoliksi ja tehtiin kotityöt puoliksi. Tämä hiersi joitakin ulkopuolisia, koska tiesivät että tienaan vähemmän kuin mies. Ei ollut kuulemma reilua.

Sitten vaihdettiin kokeilumielessä siihen, että minä tein kaikki kotityöt ja mies maksoi asumiskulut. Tästä tuli sanomista (mm. tällä palstalla) koska olin kuulemma siipeilijä kun "mies maksaa kaikki".

Sitten kerroin, että niin, asumiskulut ovat yhteensä noin 450 €/kk, ja tästä tulikin sitten porua että se onkin mies, joka siipeilee, kun 225 eurolla saa itselleen jokapäiväisen siivoojaan ja pyykkärin.

:D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset tietää. Älä sinä kyseenalaista.

Vierailija
2/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kun kerroit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti kun kerroit.

Kiitti kun kiitit.

Ap

Vierailija
4/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen yhtäkään tilannetta normielämässä missä noita tarvitsisi kertoa kenellekkään

Vierailija
5/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule mieleen yhtäkään tilannetta normielämässä missä noita tarvitsisi kertoa kenellekkään

Kerroppa tilanteita normielämästä, jossa on PAKKO kertoa jotakin jollekin? Ihan mielenkiinnosta.

Ap

Vierailija
6/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että teidän logiikan mukaan voi maksaa vain puoliksi ja tehdä kotityöt puoliksi tai sitten toinen maksaa kaiken ja toinen tekee kaikki kotityöt? Mitään muita vaihtoehtoja ei ole?

Meillä mä maksan jonkun verran vähemmän asumiskuluja koska mulla on pienemmät tulot. Kotityöt tehdään kuka nyt ehtii tehdä.

Vierailija
7/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve nuo asiat oli tuoda tänne ruodittavaksi? 

Vierailija
8/8 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve nuo asiat oli tuoda tänne ruodittavaksi? 

Mikä tarve ihmisillä ylipäätään on keskustella asioistaan? Keskustelupalstalla, nimeltään Aihe Vapaa? Hmm...

Ap