Ihmiset kauhistelevat, tehtiinpä niin tai näin
Ja heti kärkeen, ei liikuta sen kummemmin että kauhistelevatkin, lähinnä naurattaa miten ihmiset viitsivät edes nähdä vaivaa meidän työnjaosta.
Eli, aiemmin minä ja mies maksettiin asumiskulut puoliksi ja tehtiin kotityöt puoliksi. Tämä hiersi joitakin ulkopuolisia, koska tiesivät että tienaan vähemmän kuin mies. Ei ollut kuulemma reilua.
Sitten vaihdettiin kokeilumielessä siihen, että minä tein kaikki kotityöt ja mies maksoi asumiskulut. Tästä tuli sanomista (mm. tällä palstalla) koska olin kuulemma siipeilijä kun "mies maksaa kaikki".
Sitten kerroin, että niin, asumiskulut ovat yhteensä noin 450 €/kk, ja tästä tulikin sitten porua että se onkin mies, joka siipeilee, kun 225 eurolla saa itselleen jokapäiväisen siivoojaan ja pyykkärin.
:D
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kiitti kun kerroit.
Kiitti kun kiitit.
Ap
Ei tule mieleen yhtäkään tilannetta normielämässä missä noita tarvitsisi kertoa kenellekkään
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mieleen yhtäkään tilannetta normielämässä missä noita tarvitsisi kertoa kenellekkään
Kerroppa tilanteita normielämästä, jossa on PAKKO kertoa jotakin jollekin? Ihan mielenkiinnosta.
Ap
Niin, että teidän logiikan mukaan voi maksaa vain puoliksi ja tehdä kotityöt puoliksi tai sitten toinen maksaa kaiken ja toinen tekee kaikki kotityöt? Mitään muita vaihtoehtoja ei ole?
Meillä mä maksan jonkun verran vähemmän asumiskuluja koska mulla on pienemmät tulot. Kotityöt tehdään kuka nyt ehtii tehdä.
Mikä tarve nuo asiat oli tuoda tänne ruodittavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve nuo asiat oli tuoda tänne ruodittavaksi?
Mikä tarve ihmisillä ylipäätään on keskustella asioistaan? Keskustelupalstalla, nimeltään Aihe Vapaa? Hmm...
Ap
Kyllä ihmiset tietää. Älä sinä kyseenalaista.