Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minut vedetään melkein aina sivuun turvatarkastuksissa?

Vierailija
12.10.2022 |

Olen ihan tavallinen nainen, nuori aikuinen. Pukeudun tavallisiin vaatteisiin, istuviin farkkuihin ja paitaan/neuleisiin. En käytä huumeita tai muutakaan. Silti nyt viimeiset 4 kertaa minut on otettu turvatarkastukseen lentokentällä. Toiset seurueesta pääsevät suoraan läpi ja minä joudun ottamaan kenkiä pois ja muuta. Niin Suomessa kuin ulkomaillakin..

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on teoria! Yhtä vaaleaa naista kohtaan saa ottaa tarkastukseen 10 tummempaa miestä!

Vierailija
42/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kun menin joskus ruotsin risteilylle niin aina minut otettiin sivuun monta kertaa ja kuulusteltiin millä asialla matkustan vaikka menin pelkälle risteilylle. Kerran sanoivat suoraan että epäilevät huumeiden salakuljettajaksi. Sanoin että en ole edes koskaan tupakkia polttanut ja ampuisin kaikki huumeiden käyttäjät jos saisin päättää. Sit oli 3 vuotta väliä  etten käynyt laivalla muttakun kävin niin heti otettiin sivuun, tavarat tutkittiin tarkkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon väri?

Vierailija
44/48 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävipä mielessä, käyttävätköhän ne siellä jotain lämpökameroita? Itse kärsin sosiaalisesta ahdistuksesta ja paniikkihäiriöstä, ja joudun myös joka kerta tarkastuksiin. Olen alkanut miettimään, että näkevätkö he sykkeeni tai kehonlämpöni jotenkin?

Se on vaan kauhea tunne kun pyydetään sivuun ja tuntuu jo valmiiksi siltä että pyörtyy.

Olen myös aika pitkä, niin sitäkin olen miettinyt syyksi että miksi minut poimitaan = pompahdan muutenkin kaikkialla esiin väkijoukosta.

Vierailija
45/48 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos vaihtaisit sen palestiinalaishuivin johonkin neutraalimpaan?

Vierailija
46/48 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun sama turvatarkastaja alkaa ottaa sinua aina sivuun, niin voit miettiä onko kyseessä jotain muuta kuin satunnaistasrkastus. Siihen asti ei kannata, koska turvatarkastajia on niin monia. Olet myös voinut toki joutua useasti tekemiesi matkojen vuoksi erityislistalle. Sillei ne kuriiritkin toimii, että matkustelee usein ja pienillä matkatavaroilla eikä näytä tavisturistilta, joka raahaa perässään itsensä kokoista matkalaukkua  koko vuoden vaatemäärän kanssa mennessään etelän lomalle makaamaan auringon alle viikoksi.  

Vierailija
47/48 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nyt jo edesmennyt äiti otettettiin aina tarkempaan syyniin turvatarkastuksissa, ihan joka kerta. Hänestä kyllä näki päällepäin hyvin selvästi, että jännitti ja pelkäsi ja siksi hänet valittiin kun näytti ihan siltä että salailee jotain. Omasta mielestään häntä ei jännittänyt, mutta kaikki muut kyllä huomasi kuinka hän alkoi jo kaukaa pälyilemään turvatarkastajia. Laivallakin hänet otettiin aina vihreältä linjalta tullitarkastukseen.

Vierailija
48/48 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö kasvonpiirteiltäsi jännikseltä? Itse näytän ja teinistä asti joutunut tarkastuksiin, jopa raskaana.