Joku oli varannut terapia-ajan nimissäni
Sähköpostiini tuli varausvahvistus. Olen aivan sataprosenttisen varma etten ole aikaa itse varannut. Peruin varauksen luonnollisesti, mutta onko mitään keinoa selvittää, mistä varaus on syntynyt? Kenties joku on syöttänyt sähköpostiosoitteen väärin osoitekenttään?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
gmailiin lienee edelleen mahdollista rekisteröidä sähköpostiosoite siten, että se voi mennä sekaisin toisen ihmisen sähköpostin kanssa. Gmail kun ei tunnista pistettä merkiksi sähköpostiosoitteessa.
Eli jos jonkun osoite on muodossa etunimi.sukunimi@gmail.com, joku toinen voi rekisteröidä osoitteen etunimisukunimi@gmail.com. Ja postit sitten saattavat mennä ristiin...
Sivusta, törmäsin kerran tapaukseen, jossa henkilön sähköposti oli kutakuinkin tuota yllämainittua mallia, ei nimellä vaan substantiiveillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita asiasta sinne, mistä aika on varattu. Osaavat sitten kertoa, miksi aika on peruttu, jos kyse oli virheellisestä mailiosoitteesta.
Jos taas joku haluaa tehdä kiusaa (Vastaamon tietovuoto yms.) niin terapeutin on hyvä sellaisestakin olla tietoinen.
Asiakaspalvelu näitä selvittää, ei terapeutit, hammaslääkärit, lääkärit.
Suuri osa terapeuteista toimii ihan yksin ja hoitaa itse ajanvarauksista lähtien kaiken. Tosin tämä nyt ei ollut se pointti, vaan se, että terapiaa tarjoavan tahon on hyvä olla asiasta tietoinen.
Aika hassua antaa tehdä ajanvarauksia pelkällä sähköpostilla ja nimellä. Onhan tässä oltava jokin varauksen vahvistusjärjestelmä, sillä maksamatonta laskua ei käsittääkseni pysty siirtämään perintään yhtä helposti, jos ei hetua ole syötetty järjestelmään. Pienyrittäjänä olen tällaiseenkin törmännyt.
Ottaisit nyt tarjotun avun vastaan. Tiedä vaikka hyötyisit siitä. Motivaatiota se tietysti vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita asiasta sinne, mistä aika on varattu. Osaavat sitten kertoa, miksi aika on peruttu, jos kyse oli virheellisestä mailiosoitteesta.
Jos taas joku haluaa tehdä kiusaa (Vastaamon tietovuoto yms.) niin terapeutin on hyvä sellaisestakin olla tietoinen.
Asiakaspalvelu näitä selvittää, ei terapeutit, hammaslääkärit, lääkärit.
Suuri osa terapeuteista toimii ihan yksin ja hoitaa itse ajanvarauksista lähtien kaiken. Tosin tämä nyt ei ollut se pointti, vaan se, että terapiaa tarjoavan tahon on hyvä olla asiasta tietoinen.
Eivät tällaiset palveluntarjoajat käytä automaattiviestejä, vaan kyse on isommista lafkoista tyyliin Mehiläinen, Terveystalo tai muu. Ja automaattiviestin saa jos joku (ensimmäistä kertaa varaava) kirjoittaa sähköposti-kenttään sun sähköpostin. Itse aikaa ei silti voi varata toiselle ilman, että hetu on oikein. Joten suurin kurjuus on, että oikea varaaja ei saa automaattiviestiä ja sen saakin random ihminen. Ei kenenkään Kantaan merkitä mitään toiselle kuuluvaa.