Joku oli varannut terapia-ajan nimissäni
Sähköpostiini tuli varausvahvistus. Olen aivan sataprosenttisen varma etten ole aikaa itse varannut. Peruin varauksen luonnollisesti, mutta onko mitään keinoa selvittää, mistä varaus on syntynyt? Kenties joku on syöttänyt sähköpostiosoitteen väärin osoitekenttään?
Kommentit (25)
Mua naurattaa tuo että ap on ilmeisesti kuitenkin miettinyt tuliko varanneeksi ajan itse, kun on asiasta varmuuteen päässyt. :---D
Joku on laittanut vahingossa väärän sähköpostiosoitteen
Minä jouduin joskus jonkin urheiluseuran sähköpostispämmilistalle kun joku oli syöttänyt meiliosoitteeni listalle, eikä sitä meinannut saada sieltä pois ihan millään. Eikä sähköpostini nimiosa ole mitenkään yleinen käsittääkseni.
Mulle tulee säännöllisesti sähköpostia, joka ei ole mulle tarkoitettu. Etenkin ulkomaisista spämmääjistä ei tahdo millään päästä eroon, mutta onneksi menevät roskapostilaatikkoon.
gmailiin lienee edelleen mahdollista rekisteröidä sähköpostiosoite siten, että se voi mennä sekaisin toisen ihmisen sähköpostin kanssa. Gmail kun ei tunnista pistettä merkiksi sähköpostiosoitteessa.
Eli jos jonkun osoite on muodossa etunimi.sukunimi@gmail.com, joku toinen voi rekisteröidä osoitteen etunimisukunimi@gmail.com. Ja postit sitten saattavat mennä ristiin...
Aika harvalla on yksinoikeus nimeensä vaan saman nimisiä on useampia.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa tuo että ap on ilmeisesti kuitenkin miettinyt tuliko varanneeksi ajan itse, kun on asiasta varmuuteen päässyt. :---D
Terapian tarpeessa much. :D
Mulla on tullut ajanvarausvahvistuksia tekstarilla, jotka ei todellakaan ole omia... oli kanssa hetken wtf-olo :D laitoin sitten viestiä terveydenhuoltoon, että nyt on tiedot ristissä. Toivottavasti joku oli vain antanut numeronsa väärin tms. Eikä siellä oikeasti ollut mennyt potilastietoja sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tullut ajanvarausvahvistuksia tekstarilla, jotka ei todellakaan ole omia... oli kanssa hetken wtf-olo :D laitoin sitten viestiä terveydenhuoltoon, että nyt on tiedot ristissä. Toivottavasti joku oli vain antanut numeronsa väärin tms. Eikä siellä oikeasti ollut mennyt potilastietoja sekaisin.
Tämä voisi jo olla kuumottavaa. Tarkistaisin omakannasta.
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä tuo nimi on kirjoitettu väärin tai jos kyseessä gmail se ei sitä tunnista. Tämä käynyt itselläkin että piste puuttui välistä niin jouduin väärälle sähköpostilistalle.
Tai sitten joku ystävällinen sielu on ajatellut että terapialle olisi tosiaan tarvetta. :)
Ei kai mikään mystinen tapahtuma ole, tapahtuu helposti tekemällä pienen virheen sähköpostin kirjoittamisessa.
Ilmoita asiasta sinne, mistä aika on varattu. Osaavat sitten kertoa, miksi aika on peruttu, jos kyse oli virheellisestä mailiosoitteesta.
Jos taas joku haluaa tehdä kiusaa (Vastaamon tietovuoto yms.) niin terapeutin on hyvä sellaisestakin olla tietoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita asiasta sinne, mistä aika on varattu. Osaavat sitten kertoa, miksi aika on peruttu, jos kyse oli virheellisestä mailiosoitteesta.
Jos taas joku haluaa tehdä kiusaa (Vastaamon tietovuoto yms.) niin terapeutin on hyvä sellaisestakin olla tietoinen.
Asiakaspalvelu näitä selvittää, ei terapeutit, hammaslääkärit, lääkärit.
Vierailija kirjoitti:
Itse peruin siis ajan koska en ole sellaista varannut. Eivät osanneet sanoa muuta kuin että siellä oli minun sähköpostiosoitteeni.
Vierailija kirjoitti:
gmailiin lienee edelleen mahdollista rekisteröidä sähköpostiosoite siten, että se voi mennä sekaisin toisen ihmisen sähköpostin kanssa. Gmail kun ei tunnista pistettä merkiksi sähköpostiosoitteessa.
Eli jos jonkun osoite on muodossa etunimi.sukunimi@gmail.com, joku toinen voi rekisteröidä osoitteen etunimisukunimi@gmail.com. Ja postit sitten saattavat mennä ristiin...
Mulla on just noin ilman pistettä nimien välissä. Nimi on harvinainen mutta pari kaimaa löytyy. Mulle on tullut vääriä posteja, myös ihmisten henkilötietoja sisältäviä tietoja. Myös lasku tuli klarnalta minun tiedoilla vaikken ollut mitään itse tilannut, sen sain onneksi helposti selvitettyä klarnan kanssa.
Yleensä ajanvaraus vaatii sosiaaliturvatunnuksen. Kannattaa ottaa omaluottokielto, jottei sotua voida käyttää pikavippien ottamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvalla on yksinoikeus nimeensä vaan saman nimisiä on useampia.
No esimerkiksi minulla on harvinainen suku - ja etunimi joten jos sähköpostiini alkaisi tulla jotain terapia-ajanvarauksia, joku olisi tilannut ne kiusallaan. Puhelinnumerooni sitten taas tulee ties mitä viestiä ja puhelua. Jouduin juuri vastaamaan johonkin 50v-synttärikutsuun että nyt tuli väärään paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ajanvaraus vaatii sosiaaliturvatunnuksen. Kannattaa ottaa omaluottokielto, jottei sotua voida käyttää pikavippien ottamiseen.
Ilmeisesti tässä kohtaa ei ollut vaatinut vaan sama nimikirjain ja sukunimi. Etuimi ja puh nro oli väärin kun soitin aikaa peruakseni ja ihmetelläkseni.
Okei mutta voinko nussa sua raskaaksi ap? nussitaan intohimoisesti niin monta kertaa että pullat uuniin ja sit imet vielä monta lastia et saat proteiinia sit sä hoidat äpärälapsesi ite ! Jorma 63v
Se joku nyt ihmettelee, miksi varausta ei olekaan