Vartaloni on niin ällöttävä, että en kykene intiimiin kanssakäymiseen uuden miehen kanssa
Monta vuotta ollut yksin ja nyt pitäisi riisua vaatteet toisen edessä. Tuntuu ihan kauhealta ajatukselta vaikka seksiä haluaisinkin. Miten tästä pääsee eteenpäin?
Kommentit (583)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä seisoo, niin mitä väliä.
Kyrvästä ja seisokista on vähän iloa naisille. Ne naisten ilot tulevat muista asioista, mutta suurin osa miehistä ajattelee vain itseään, ja on niin oman ka lunsa lumoissa, että ne luulevat, että naisetkin ovat.
Juuri tästä syystä jotkut naiset ilmoittaa haluavansa iso ka luista miestä, koska haluavat katsella kun mies ihailee ka luaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opin arvostamaan omaa kehoani lapsen syntymän jälkeen. Näytin varmasti paremmalta, ennen lapsen syntymää, mutta nykyään arvostan itseäni ja kehoani enemmän. Pystyisitkö ajattelemaan myös kehostasi positiivisesti?
Voit ajatella esimerkiksi niin, että kehosi on upea ja toimii.. jalkasi pitävät sinua pystyssä ja olet terve. Se on kehosi ansiota.
Tsemppiä! <3
Ap:n ajatukset kehostaan ei ole miehen ajatuksia hänen kehostaan. Se on väärin tunkea tätä ajatusmaailmaa ihmisten mieliin, että kun sinä nyt hyväksyt itsesi niin muut hyväksyvät. Ei meillä ole mitään valtaa omilla valinnoillamme päättää mitä muut meistä ajattelee. Tsemppiä ap:lle, on todella rohkeaa heittäytyä kirjaimellisesti alasti silloin kun keho on kaikkea muuta kuin perinteisesti normaali.
TÄMÄ! Kerrankin joku, joka sanoo muutakin kuin "kun itse hyväksyy itsensä, muut eivät voi vastustaa sinua". Tottahan se on, että jos mies on tosi ihastunut tai rakastunut, niin häntä tuskin niin hetkauttaa kehon "virheet". Mutta jokainen katsoo maailmaa omilla silmillään ja ajatuksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit että mies tässä esimerkissä kuvittele panevansa instamissiä?
Mistä päättelit että mies tässä esimerkissä kuvittelee naisen laukeavan yhdynnässä?
Miksi kuvittelet jokaiseen viestin tarkoittavan juuri sinun epävarmuuksiasi?
Miten päättelit tuosta viestistä että kirjoittaja on tyhmä?
Miten päättelit lainaamastasi viestistä että naisen tehtävä on tyydyttää mies?Ahaa, eli osuin oikeaan. Arvasin.
Looginen päättelykyky ei ole perus AV mamman vahvuuksia
Tämä vahvistaa asian- alat solvaamaan. 👍
Loogisesta päättelykyvystä puheenollen- mistäpä päättelet, että olen av- mamma? Kyseessähän on anonyymi palsta🤔Minkä asian tämä vahvistaa.
Mistä päättelet että AV mamma viesti oli tarkoitettu sinulle, tämähän on anonyymi palsta?
Ai tämä trollukka, joka ei kestä sitä, kun ei saa sanoa viimeistä sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit että mies tässä esimerkissä kuvittele panevansa instamissiä?
Mistä päättelit että mies tässä esimerkissä kuvittelee naisen laukeavan yhdynnässä?
Miksi kuvittelet jokaiseen viestin tarkoittavan juuri sinun epävarmuuksiasi?
Miten päättelit tuosta viestistä että kirjoittaja on tyhmä?
Miten päättelit lainaamastasi viestistä että naisen tehtävä on tyydyttää mies?Ahaa, eli osuin oikeaan. Arvasin.
Looginen päättelykyky ei ole perus AV mamman vahvuuksia
Tämä vahvistaa asian- alat solvaamaan. 👍
Loogisesta päättelykyvystä puheenollen- mistäpä päättelet, että olen av- mamma? Kyseessähän on anonyymi palsta🤔Minkä asian tämä vahvistaa.
Mistä päättelet että AV mamma viesti oli tarkoitettu sinulle, tämähän on anonyymi palsta?Ai tämä trollukka, joka ei kestä sitä, kun ei saa sanoa viimeistä sanaa.
Trollitunnistaja trolli vauhdissa?
Huonointa seksiä ikinä miehen kanssa, joka kuvitteli, että seksi on sitä parempaa mitä seksikkäämmiltä ihmiset näyttävät. Voiko enempää pinnallinen ja esineellistävä olla? Surullista, että häneltä jää hyvä seksi ja aito intohimo kokematta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyrvästä ja seisokista on vähän iloa naisille. Ne naisten ilot tulevat muista asioista, mutta suurin osa miehistä ajattelee vain itseään, ja on niin oman ka lunsa lumoissa, että ne luulevat, että naisetkin ovat.
Juuri tästä syystä jotkut naiset ilmoittaa haluavansa iso ka luista miestä, koska haluavat katsella kun mies ihailee ka luaan?
Miksi minä naisena haluaisin katsoa miestä, joka ihailee omaa ka lu aan? En miksikään. En saa siitä mitään.Tuo on miesten luulo, koska olette itse niin lumoutuneita itse siitä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö naisen siis suostua paitsi seksiin ilman sitoutumista, niin myös olla aktiivinen ja hetkuttaa itseään sängyssä, jotta sitoutumiskammoisesta miehestä tuntuisi mahdollisimman hyvältä, enne kuin hän jatkaa seuraavaan naiseen?
Suositan hyödyntämään Amazonin tarjoamaa Audible trialia. Pääsee hetken aikaa lukemaan miesten rustaamia kirjoja naisista. Viikon sisään oletkin sen verta kypsä ettet halua kirjaantua yhteenkään seuranhaku sivustoon.
Mun suosikkeina on tällä hetkellä John Kim single on purpose, sekä Whoopi's Big Book of Relationships
Vierailija kirjoitti:
No kun ei tämäkään toteudu. Olen nainen, jonka uusi miesystävä haukkui elokuvanaisen kropan.
Ei värähtänytkään kun yhden kerran oltiin sängyssä. Johtuuko miehen iästä, vai pitääkö päätellä hänen inhonsa kroppaani kohtaan. Edellisellä miehellä sentään seisoi, mutta ei lauennut. Voi v, ehkä pitää lopetyaa kaikki miesseikkailut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä naisena haluaisin katsoa miestä, joka ihailee omaa ka lu aan? En miksikään. En saa siitä mitään.Tuo on miesten luulo, koska olette itse niin lumoutuneita itse siitä.
Ymmärrätkö lukemaasi ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei tämäkään toteudu. Olen nainen, jonka uusi miesystävä haukkui elokuvanaisen kropan.
Ei värähtänytkään kun yhden kerran oltiin sängyssä. Johtuuko miehen iästä, vai pitääkö päätellä hänen inhonsa kroppaani kohtaan. Edellisellä miehellä sentään seisoi, mutta ei lauennut. Voi v, ehkä pitää lopetyaa kaikki miesseikkailut.
Sä et välttämättä halua löytää itseäsi viinipullon kaulalta. Säästä itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne miehet ovat sinun kanssa jos eivät koe sinua viehättävänä? Vai onko nämä jotain kevyempiä suhteita. Sängyssä nyt ulkonäöllä ei muutenkaan ole mitään väliä, vaan halukkuus itsessään on jo kiihottavaa
Vierailija kirjoitti:
On sillä aika helvetin paljon väliä. Ei ole kovin kivaa kun koko seksin ajan voit aistia, kuinka mies tuntee inhoa vartaloasi kohtaan. Sitten kun laukeaa niin poistuu vauhdilla sängystä ja jättää sinut sänkyyn yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mun tyypillä kyllä seisoi, vaikkei ihan kivikovana. Muutama työntö ja seksi oli sitten siinä, kun mieheltä tuli. Ei tietenkään toista varvia tai mitään muuta jatkoa, että olisin itsekin voinut saada. Muutaman kerran jaksoin toivoa asian parantumista, mutta turhaan.
Tällä hetkellä kierrän miehet todella kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä aika helvetin paljon väliä. Ei ole kovin kivaa kun koko seksin ajan voit aistia, kuinka mies tuntee inhoa vartaloasi kohtaan. Sitten kun laukeaa niin poistuu vauhdilla sängystä ja jättää sinut sänkyyn yksin.
Miksi ylipäätään olisit tuollaisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne miehet ovat sinun kanssa jos eivät koe sinua viehättävänä? Vai onko nämä jotain kevyempiä suhteita. Sängyssä nyt ulkonäöllä ei muutenkaan ole mitään väliä, vaan halukkuus itsessään on jo kiihottavaa
Vapaana on vain sairaat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mun tyypillä kyllä seisoi, vaikkei ihan kivikovana. Muutama työntö ja seksi oli sitten siinä, kun mieheltä tuli. Ei tietenkään toista varvia tai mitään muuta jatkoa, että olisin itsekin voinut saada. Muutaman kerran jaksoin toivoa asian parantumista, mutta turhaan.
Tällä hetkellä kierrän miehet todella kaukaa.
Täällähän on kerrottu meille naisille, miten nainen on vain reikä, paitsi missimallit- joihin miehet voivat rakastua, muut naiset kelpaavat reiksi, ja naisen kuin naisen pitäisi olla onnellinen, jos kelpaa miehelle sellaiseksi, ja olla silloin valmis toteuttamaan kaikki miehen pokeunelmat.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö lukemaasi ollenkaan?
Tämä on vauva palsta, täällä toimitaan seuraavasti:
- Joku trollaa keksimällä mahdollisimman ärsyttävän otsikon
- Keskustelusta luetaan rivien välistä asioita joita siellä ei ole
- Tämän huomauttamisesta suututaan ja sanotaan "mie arvasin" joka indikoi että hän pitää itseään internet väittelyn ns. "voittavana" osapuolena koska arvasi jotain mitä ei kertonut arvanneensa
- Tästä huomauttaminen johtaa "*** trolli" vastaukseen joka indikoi että kirjoittaja on tunnistanut palstalle kirjoittavan ns. "jankkaajan" tai "hullun"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaana on vain sairaat miehet.
Jääpalat, ätmit, incelit- jotka eivät kelpaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään olisit tuollaisen miehen kanssa?
En ole hän, mutta mies osasi feikata olevansa ihastunut ja hurmaava. Seurusteltiin pitkään ennen seksiä. Seksissä hänen toimintansa ja kehonsa ei osannutkaan valehdella yhtä sujuvasti kuin seurustellessa. En ikinä olisi mennyt sänkyyn hänen kanssaan, jos olisin osannut arvata.