Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartaloni on niin ällöttävä, että en kykene intiimiin kanssakäymiseen uuden miehen kanssa

Vierailija
12.10.2022 |

Monta vuotta ollut yksin ja nyt pitäisi riisua vaatteet toisen edessä. Tuntuu ihan kauhealta ajatukselta vaikka seksiä haluaisinkin. Miten tästä pääsee eteenpäin?

Kommentit (583)

Vierailija
441/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin suhteeseen tämänhetkisen mieheni kanssa n.4 vuotta sitten. Tavatessa kehon kuva itsestä oli pahasti pakkasen puolelle. Olen ihan tavallinen+50-v nainen. Tänään tunnen itseni kauniiksi, seksikkääksi. Kiitos siitä miehelleni, joka joka päivä kertoo kuinka onnellinen ja onnekas on, että hänellä on minut. Ei hänkään mr. Finlandia ole, mutta minulle aivan paras, komein ja kultaisin.

Vierailija
442/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka nainen mutta silti kuvoksun kohtia vartalossani. Näen itsessäni selluliittia reisissä ja pakaroissa, löysän ihon alavatsassa sekä yläreisissä, alavatsassa, lonkkien päällä ja rintojen ulkosyrjillä runsaasti pieniä raskausarpia jotka vuosien aikana menneet täysin vaaleiksi, mutta näen niiden kuvion kuitenkin ja häpeän niitä.

Olin täysin varma, että nykyinen miesystävä lopettaisi tapailun, kun näkee minut kirkkaassa päivänvalossa ilman vaatteita vaikka kiihottui minusta hämärässä. Oli kamalaa yrittää näyttää normaalilta, kun ensimmäisen kerran harrastimme seksiä päivällä ja kävimme yhdessä suihkussa, kokoajan mielessä oli ajatus siitä kuinka häntä varmasti kuvottaa katsoa minua. Kuitenkin seistessäni alasti täydessä valossa hän ohi kävellessään puristaa pakarasta ja sanoo "herkkupeppu" kujeilevasti hymyillen.

Voi vaan saada jos uskaltaa heittäytyä ja antaa toiselle mahdollisuuden tykätä vaikka ei ole täydellinen.

Tämä juuri on somessa pahinta! Meitä pommitetaan päivittäin täydellisillä mallivartaloilla ja vauvansileillä ihoilla.

Kannattaisi lukea esim. Dailymail'ia. Siellä on usein paparazzikuvia näistä "jumalallisista kaunottarista" biksuissa rannalla ja ei kyllä samoiksi uskoisi! selluliittia, roikkuvaa nahkaa, roikkuvaa lättäpyllyä, löysiä alleja, juonteita kasvoissa. Sitten me vertaillaan itseämme naisiin, joita oikeasti ei ole edes olemassa kuin somen rankasti käsitellyissä kuvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin skenaario: mies ei tykkää ja lähtee pois. Eli entäs sitten?

Mutta ajattele positiivisesti. Uutta putkeen.

Uutta putkeen. Uutta suolee, ku vanha kuolee.

Vierailija
444/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein tärkeintä on asettaa rajat eli pistäkää heti pellolle sellaiset kumppaniehdokkaat, jotka arvostelevat sinun tai muiden ulkonäköä. Älkää alkako sellaisten kanssa millekään.

Toiseksi: opetelkaa rakastamaan itseänne ja pitämään kehostanne huolta. Syökää terveellisesti, liikkukaa, harrastakaa lihaskuntoa kasvattavaa liikuntaa, hellikää, kuorikaa ja rasvatkaa.

Naisille erityisesti: tehkää lisäksi kasvohoitoja kotona, lakatkaa kynsiä, tehkää jalkahoitoja. Ylipäänsä mitä tahansa mikä aikaansaa juuri sinussa hyvää oloa. Keskittykää itseenne ja nähkää vaivaa itsenne vuoksi. Nähkää itsenne arvokkaana ja panostamisen arvoisena.

Vasta sen jälkeen voisitte alkaa miettiä suhteen mahdollisuutta.

Sehän tuli kuin tyyppi mies kirjailijalta konsanaan. Tuo ohje on jo kaikkien tiedossa. Laihduttamisesta olen samaa mieltä. Se että myyt ostorouvan rutiineja veti pohjat. Naisen tulee löytää mieluisia asioita ei niinkään miehen vaan itsensä takia. Useimmiten raskaiden ihmisten ulos paiskaaminen keventää oloa.

"Sehän tuli kuin tyyppi mies kirjailijalta konsanaan"

Mikä on "tyyppi mies kirjailija"?

Annetaan tyypillinen neuvo ehostautua ja myydä itsensä miehille.

Vierailija
445/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yhteen jonku 5-kynppisen heteron neitsytmiehen kanssa; sellainen tuskin huomaa virheitäsi, ainakaan ennen ekaa panoa

Vierailija
446/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka nainen mutta silti kuvoksun kohtia vartalossani. Näen itsessäni selluliittia reisissä ja pakaroissa, löysän ihon alavatsassa sekä yläreisissä, alavatsassa, lonkkien päällä ja rintojen ulkosyrjillä runsaasti pieniä raskausarpia jotka vuosien aikana menneet täysin vaaleiksi, mutta näen niiden kuvion kuitenkin ja häpeän niitä.

Olin täysin varma, että nykyinen miesystävä lopettaisi tapailun, kun näkee minut kirkkaassa päivänvalossa ilman vaatteita vaikka kiihottui minusta hämärässä. Oli kamalaa yrittää näyttää normaalilta, kun ensimmäisen kerran harrastimme seksiä päivällä ja kävimme yhdessä suihkussa, kokoajan mielessä oli ajatus siitä kuinka häntä varmasti kuvottaa katsoa minua. Kuitenkin seistessäni alasti täydessä valossa hän ohi kävellessään puristaa pakarasta ja sanoo "herkkupeppu" kujeilevasti hymyillen.

Voi vaan saada jos uskaltaa heittäytyä ja antaa toiselle mahdollisuuden tykätä vaikka ei ole täydellinen.

Tämä juuri on somessa pahinta! Meitä pommitetaan päivittäin täydellisillä mallivartaloilla ja vauvansileillä ihoilla.

Kannattaisi lukea esim. Dailymail'ia. Siellä on usein paparazzikuvia näistä "jumalallisista kaunottarista" biksuissa rannalla ja ei kyllä samoiksi uskoisi! selluliittia, roikkuvaa nahkaa, roikkuvaa lättäpyllyä, löysiä alleja, juonteita kasvoissa. Sitten me vertaillaan itseämme naisiin, joita oikeasti ei ole edes olemassa kuin somen rankasti käsitellyissä kuvissa.

Jokaisen oma valinta lukeeko tuollaisia juttuja.Ei kukaan pakota näkemään sellaisia.

Vierailija
447/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuossakin se pointti, että jos on pitkän aikaa laiminlyöny kehon huoltoa eli kuntoilu on jäänyt ja ruokapuoli on runsaskalorista niin sitä on mahdotonta yhdessä illassa saada kaunista kehoa aikaiseksi muuten kuin korsetilla ja sekin auttaa vain riippareihin ja vyötäröön, mikä tosin on jo paljon mutta ne raejuustoreidet ja roikkupeppu!

Kannattaa siis kuntoilla riittävästi ja herkutella kohtuudella jo sinkkuaikana. Se aina ole helppoa ja mukavaa. Jos se olisi helppoa ja mukavaa, niin kaikki sitä tekisi.

Miksi te miehet ette tee niin? Miksi te suomalaiset miehet olette niin läskejä, 72 % ylipainoisia. Luuletteko saavanne naisen tai irtopillua pallomahalka, tisseillä ja raskausarvilla? Pieni nakkikiulikin näyttää vielä pienemmältä sen pallomahan alla.

Tuota, ihan olen nainen, joka tuon kirjoitin.

Olen treenannut teinistä lähtien kaikenlaisia kehonhuolto-ja kuntoilulajeja.

En ole mikään kuntoilusta kiksejä saava ja toisinaan se tuntuu pakkopullalta, johon kuitenkin olen sitoutunut.

Mulla on muutama hyvä ystävä, jolla on samoja ongelmia kuin AP:lla.

He masentelevat kehonsa takia ja sanovat mulle että "sä et voi ymmärtää näitä asioita, kun sä olet hoikka ja upea". Siis ne luulee, että mä olen luonnostaan "hoikka ja upea".

Kun mä heidän toiveestaan alan heidän "personal traineriksi" ihan ilman palkkaa ja hyvää hyvyyttäni, niin homma menee niin, että he tekevät pari liikettä puolivillaisesti huitoen ja sitten he toteavat, että ei huvita, ei jaksa. Liikkeet joita neuvon, on kuitenkin helppoja ja ei erityisen raskaita.

Se on vaikea yhtälö, että haluaa että kroppa on kondiksessa, mutta ei kuitenkaan ole valmis tekemään mitään työtä sen eteen.

Toinen vaihtoehto on tietenkin tuhlata omaisuus plastiikkakirugille.

Vierailija
448/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mies on jo nähnyt vartalosi vaatteittesi alta ja läpi. Annahan mennä vaan.

ja jatkossa hoidat itseäsi.

Näytän vaatteet päällä ihan hyvältä. Ilman vaatteita olen ryppyinen, selluliittinen, roikkuva, suonikohjuinen, pigmenttiläiskäinen, karvainen ja raskausarpinen. Nämä eivät näy vaatteiden läpi.

Ap

Jos sulla on tuon kaiken lisäksi pimpero niin kyllä se miehelle kelpaa.

Vierailija
449/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuossakin se pointti, että jos on pitkän aikaa laiminlyöny kehon huoltoa eli kuntoilu on jäänyt ja ruokapuoli on runsaskalorista niin sitä on mahdotonta yhdessä illassa saada kaunista kehoa aikaiseksi muuten kuin korsetilla ja sekin auttaa vain riippareihin ja vyötäröön, mikä tosin on jo paljon mutta ne raejuustoreidet ja roikkupeppu!

Kannattaa siis kuntoilla riittävästi ja herkutella kohtuudella jo sinkkuaikana. Se aina ole helppoa ja mukavaa. Jos se olisi helppoa ja mukavaa, niin kaikki sitä tekisi.

Miksi te miehet ette tee niin? Miksi te suomalaiset miehet olette niin läskejä, 72 % ylipainoisia. Luuletteko saavanne naisen tai irtopillua pallomahalka, tisseillä ja raskausarvilla? Pieni nakkikiulikin näyttää vielä pienemmältä sen pallomahan alla.

Tuota, ihan olen nainen, joka tuon kirjoitin.

Olen treenannut teinistä lähtien kaikenlaisia kehonhuolto-ja kuntoilulajeja.

En ole mikään kuntoilusta kiksejä saava ja toisinaan se tuntuu pakkopullalta, johon kuitenkin olen sitoutunut.

Mulla on muutama hyvä ystävä, jolla on samoja ongelmia kuin AP:lla.

He masentelevat kehonsa takia ja sanovat mulle että "sä et voi ymmärtää näitä asioita, kun sä olet hoikka ja upea". Siis ne luulee, että mä olen luonnostaan "hoikka ja upea".

Kun mä heidän toiveestaan alan heidän "personal traineriksi" ihan ilman palkkaa ja hyvää hyvyyttäni, niin homma menee niin, että he tekevät pari liikettä puolivillaisesti huitoen ja sitten he toteavat, että ei huvita, ei jaksa. Liikkeet joita neuvon, on kuitenkin helppoja ja ei erityisen raskaita.

Se on vaikea yhtälö, että haluaa että kroppa on kondiksessa, mutta ei kuitenkaan ole valmis tekemään mitään työtä sen eteen.

Toinen vaihtoehto on tietenkin tuhlata omaisuus plastiikkakirugille.

Enää pitää vaan tietää mitä on se liikunta, joka auttaa suonikohjuihin, ryppyiseen ihoon, raskausarpiin, pigmenttiläiskiin ja karvoihin..

Ap

Vierailija
450/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että mies näkee sinut eri silmin kuin sinä itse. Itseään kohtaan tulee usein oltua armoton ja nähtyä sellaisiakin asioita, joita muut eivät edes huomaa.

Vierailija
451/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein tärkeintä on asettaa rajat eli pistäkää heti pellolle sellaiset kumppaniehdokkaat, jotka arvostelevat sinun tai muiden ulkonäköä. Älkää alkako sellaisten kanssa millekään.

Toiseksi: opetelkaa rakastamaan itseänne ja pitämään kehostanne huolta. Syökää terveellisesti, liikkukaa, harrastakaa lihaskuntoa kasvattavaa liikuntaa, hellikää, kuorikaa ja rasvatkaa.

Naisille erityisesti: tehkää lisäksi kasvohoitoja kotona, lakatkaa kynsiä, tehkää jalkahoitoja. Ylipäänsä mitä tahansa mikä aikaansaa juuri sinussa hyvää oloa. Keskittykää itseenne ja nähkää vaivaa itsenne vuoksi. Nähkää itsenne arvokkaana ja panostamisen arvoisena.

Sehän tuli kuin tyyppi mies kirjailijalta konsanaan. Tuo ohje on jo kaikkien tiedossa. Laihduttamisesta olen samaa mieltä. Se että myyt ostorouvan rutiineja veti pohjat. Naisen tulee löytää mieluisia asioita ei niinkään miehen vaan itsensä takia. Useimmiten raskaiden ihmisten ulos paiskaaminen keventää oloa.

Tämä "tyyppi mies kirjailija-kirjoittaja" ymmärsi alkuperäisen kirjoitukseni täysin väärin. Kehoitan kaikkia ja naisia erityisesti pitämään ensisijaisesti itsestään huolta sekä kaunistautumaan ja tuntemaan itsensä kauniiksi ihan itsensä tähden. Sen jälkeen kun rakastaa itseään ja tuntee itsensä kauniiksi niin voi alkaa etsiä suhdetta.

Vierailija
452/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallinen keski-ikäinen laatikkoperse. En kanis, vaan en rumakaan. Ehostan itseäni, olen antanut hiusten kasvaa pitkiksi ja käytän hyviä liivejä, joilla pelastan tilanteen silloin, kun vaatteet ovat päällä. Jos vaatteet ovat poissa, niin riipparit tavoittelevat maata, mutta niihin saa koskea ja moni mies on tykännyt.

Noin intiimissä tilanteessa ei ehkä kannata riisua kaikkea kerralla. Ei shokkiefektin takia, vaan siksi, että siinä on aikaa pikkuhiljaa vaatekappale kerrallaan riisua tilanteen edetessä. Kyllä muakin inhottaisi riisuntua jonkun katsellessa toimitusta. Kaikilla meillä on puutteemme ja aikuisen ihmisen luulisi ymmärtävän, että ikä tuo muutoksia, eivätkä kaikki ole mallivartaloisia muutenkaan.

Vierailija
453/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen lapsesta asti inhonnut muita ihmisiä fyysisesti. Seksikin ällöttää minua. Mieluummin elä yksin.

Vierailija
454/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen oma valinta lukeeko tuollaisia juttuja.Ei kukaan pakota näkemään sellaisia.

Kyllä pakotetaan kun kok ajan pommitetaan täydellisiltä mallinvartaloilla ja sileällä vauvan iholla.

Vierailija
455/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika pitää huolen meistä jokaisesta. Kauneimmallekin Afroditelle tulee riippurinnat ja kahvat sekä ryppyjä ajan saatossa.

Vierailija
456/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "tyyppi mies kirjailija-kirjoittaja" ymmärsi alkuperäisen kirjoitukseni täysin väärin. Kehoitan kaikkia ja naisia erityisesti pitämään ensisijaisesti itsestään huolta sekä kaunistautumaan ja tuntemaan itsensä kauniiksi ihan itsensä tähden. Sen jälkeen kun rakastaa itseään ja tuntee itsensä kauniiksi niin voi alkaa etsiä suhdetta.

Arvaa monessako treffailu opuksessa neuvotaan samaa? Yhtä monissa kerrotaan kuinka naisen tulee muuttaa luonnettaan kelvatakseen miehille. Jos nainen aidosti arvostaa sieluaan ja kehoaan saattaa treffit jäädä vähemmälle.

Vierailija
457/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa herttaisia vastauksia.

.

Itse samanlaisin ajatuksin, jopa mietin, haluanko edes yrittää, kun mies juuri haukkui elokuvassa alasti olleen naisen kropan, joka minusta näytti hyvin samanlaiselta kuin omani.

Ei kai sun auta kuin yrittää. Joko hän hyväksyy (todennäköisesti näin):`, tai sitten ei.

Voit yrittää ostaa kauniita alusasuja ja yöasuja. Itse tein kerran näin, mutta ongelma oli, että ne käskettiin heti riisua pois, näin siis edellisen miesystävän kanssa. Hän piti ruhoani kylläkin kauniina ja ihanana, häpeä oli vain omassa mielessäni.

Jatkat deittailua miehen kanssa joka haukkuu elokuvien naisten vartaloita etkä ole edes ollut alasti hänen edessään vielä? Pitäisi jo kellot soida? Ulos ja uutta tilalle. Ei ihme että teillä ei suhteet onnistu

Vierailija
458/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Rakkauteni kirjoitti:

Aloin suhteeseen tämänhetkisen mieheni kanssa n.4 vuotta sitten. Tavatessa kehon kuva itsestä oli pahasti pakkasen puolelle. Olen ihan tavallinen+50-v nainen. Tänään tunnen itseni kauniiksi, seksikkääksi. Kiitos siitä miehelleni, joka joka päivä kertoo kuinka onnellinen ja onnekas on, että hänellä on minut. Ei hänkään mr. Finlandia ole, mutta minulle aivan paras, komein ja kultaisin.

💕

Vierailija
459/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies on jo nähnyt vartalosi vaatteittesi alta ja läpi. Annahan mennä vaan.

Itse olen kärsinyt roikkuvasta ihosta lapsen saamisesta lähtien. Siihen vielä päälle olen pudottanut hahmodieetillä sen verran paljon, että röllö on tuttu ilmiö. Näitä asioita ei näy vaatteiden läpi.

Minä kehottaisin rehellisyyteen miestä kohtaan. Kun tapaat uuden miehen ja asiat meinaavat mennä vaatteiden vähentämisen tasolle, kerro miehelle, ettet kehtaa ottaa vaatteita pois, koska hävettää.

Älä jatka enää läheisyyttä, vaan sopikaa seuraava tapaaminen toiselle päivälle. Jos "salaisuutesi" oli hänelle ongelma, hän ei enää halua tavata sinua, ja saa aikaa keksiä jonkun tekosyyn paeta. Jos taas ei ole ongelma, hän kyllä haluaa nähdä, eikä ole niin pinnallinen. Kerro siis rehellisesti on minun neuvo.

Vierailija
460/583 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no noille karvoille voi ainakin jotain tehdä. ja pidä nainen vähintään se puskas siistiksi trimmattuna. ja meikit naamaan. perusjuttuja joiden täyttyessä useimmat miehet ajattelevat vähintään niin, että onhan tuollakin reikä ja suu. tsemppiä!

-mies

Mitä väliä siitä, mitä useimmat miehet ajettelevat? Tärkeintä on se yksi tietty, hänen ajatuksensa ja mielipiteensä. Ymmärrän oikein hyvin, että torjutuksitulemisen pelossa ei uskalla edes yrittää. En itsekään enää seksiin kenenkään kanssa uskaltaisi ryhtyä, olen siltä osin pahasti traumatisoitunut  Asia, jonka järjellä tajuan, mutta jolle ei vaan voi mitään. 

-sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme