BB-Nino on kuollut
Siinä oli sitten hänen elämänsä. Nuori mies vielä.
Kommentit (81)
Oli mun lemppari sen kauden BBssä.
Oli kyllä persoonallinen asukas👍🏼. Levätköön rauhassa.😞
Voi ei.. ilmeisesti ei saanut elämäänsä koskaan balanssiin. RIP.
Sekopääthän noihin ohjelmiin yleensä menevätkin ja sekopäät nyt vaan eivät elä pitkään...
Siihen aikaan kun Nino oli talossa bb oli katsomisen arvoinen ja hauska,varsinkin tämä kausi on pohjanoteeraus.
Nino kuoli sairaskohtauksen jälkeen :(
Muistan Ninon hyvin Bb:sta. Hyväsydäminen ja hauska ihminen. Silloin jo puhui lapsitoiveestaan ja sittemmin näemmä saanut pojan. Onpa surullista että noin nuorena lähti.
Ninoa ei poistettu vaan Niko Saarinen poistettiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokote toimii.
Mitä tarkoitat?
Hän tarkoittaa sitä, että kun hän kuulee jonkun ihmisen kuolemasta, hän uskoo, että syynä on koronarokote. Ennen koronarokotetta ihmiset eivät kuolleet.
On toki vähän eri asia kuolla 40 v.+ epämääräiseen sairauskohtaukseen kuin 90 v vanhuuteen, tai 20 v liikenneonnettomuuteen. Mutta ymmärrän pointtisi
Ohis
Miten niin epämääräiseen sairauskohtaukseen?
Kyllä tosiaan 40-vuotiaskin voi kuolla sairauskohtaukseen, vaikkapa nyt aivoverenvuotoon, kuten eräs tuttuni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä poistettiin.
Nyt koronarokotekriitikot pois tästä ketjusta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä poistettiin.
Niin se muuten menikin. Nino poistettiin, koska meni koskettelemaan Sampoa asiattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Muistan Ninon hyvin Bb:sta. Hyväsydäminen ja hauska ihminen. Silloin jo puhui lapsitoiveestaan ja sittemmin näemmä saanut pojan. Onpa surullista että noin nuorena lähti.
On taas erikoista, miten eri tavalla voi muistaa. Minulle jäi mieleen erityisen rasittavana, ärsyttävänä jotenkin luihuna tyyppinä.
Jos näin on, rauha hänen muistolleen. Olin joskus sijaisena päiväkodissa, jossa hän oli töissä. En katsonut BB:tä silloin, kun hän oli talossa.