BB-Nino on kuollut
Siinä oli sitten hänen elämänsä. Nuori mies vielä.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
BB-Inka kuoli vuosi sitten
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7a83e462-5930-4188-b0bf-15bb8d…
Mihin Inka kuoli? :O
Ei voi olla totta!
Moikkasin häntä pari vuotta sitten Herttoniemessä. Kerroin että mullakin on adhd ja että hän on jäänyt mulle mieleen.
Nino suuri sydän multa!
Miksi ei kotona dairauskohtauksen saanut kuole vasta sairaalassa ? Tiedän paljon vainajia jotka on elossa ehditty saada sairaalaan.. infarktit, suolisolmut, mitä näitä äkillisiä on.
Vierailija kirjoitti:
5-vuotias poika jäi ilman isää
Tämäkin vielä!
Eli joku nobody. Miksi näitä uutisoidaan?
Vierailija kirjoitti:
Henkilön tavanneena... Aivan ihana, lämmin tapa keskustella. Todella ystävällinen ja mukava. Tänä vuonna häneen törmäsin vahingossa ihan elämän normi tilanteessa (kaupassa) ja tuli muutama lause niitä näitä vaihdettua ja täytyy sanoa, että telkkarin ja BB:n kautta syntynyt mielikuva muuttui täysin ja muuttui parempaan suuntaan. Rauha hänen sielulleen.
Samat muistot minulla. Halasi kun juteltiin baarissa vuosia sitten. Nyt tapasin kaksi vuotta sitten ja sama hyvä ihminen oli edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ninoa ei poistettu vaan Niko Saarinen poistettiin
Kuka? Mää oon nii nevöhööd siitä
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta!
Moikkasin häntä pari vuotta sitten Herttoniemessä. Kerroin että mullakin on adhd ja että hän on jäänyt mulle mieleen.
Nino suuri sydän multa!
Asuiko hän Hertsikassa? Itsekin olen häneen törmännyt pari kertaa Hertassa :D Mukavan oloinen ihminen
Rauha Ninon sielulle. Muistan hänet BB:ssä humoristisena ja hulvattomana tyyppinä, joka kuitenkin valitettavasti kosketteli Sampoa asiattomasti. Olen itse saman ikäinen kuin Nino ja kyllä on pysäyttävää ajatella, että lähtö voi tulla koska vain missä iässä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta!
Nino suuri sydän multa!
Asuiko hän Hertsikassa? Itsekin olen häneen törmännyt pari kertaa Hertassa :D Mukavan oloinen ihminen
Luultavasti. Itse törmäsin Ninoon jossain itiksen baarissa ja monesti metrossa. En jotenkin usko itsemurhaan. Sellainen tunne on.
Veikkaan että oman käden kautta tai huumeisiin.
RIP. Paremmassa paikassa hän nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kotona dairauskohtauksen saanut kuole vasta sairaalassa ? Tiedän paljon vainajia jotka on elossa ehditty saada sairaalaan.. infarktit, suolisolmut, mitä näitä äkillisiä on.
Ihmisiä kuolee jatkuvasti kotonaan ja vaikka missä paikoissa, matkalla sairaalaan ja sairaalassa. Aina ei ihmistä voida pelastaa, nuoriakin ihmisiä kuolee. Kuolema on osa elämää, mutta kyllä se aina koskettaa, varsinkin jos on sukulainen tai muuten tuttu henkilö kyseessä. Tai julkisuuden henkilö kuten Nino nyt. Lepää Rauhassa Nino.
Vierailija kirjoitti:
Ninoa ei poistettu vaan Niko Saarinen poistettiin
Niko Saarinenhan elää vielä(kin).
Neljänkymmen ikävuoden jälkeen terveysongelmat monesti eskaloituu ja tapahtuu näitä poismenoja.
Vierailija kirjoitti:
Siihen aikaan kun Nino oli talossa bb oli katsomisen arvoinen ja hauska,varsinkin tämä kausi on pohjanoteeraus.
Mulle Nino on yksi suurimpia BB-asukkaita, ellei suurin. Muistan vieläkin, kun lehahti harmaassa kylpytakissaan porealtaalle kuin pahatar, kun siellä oli hänen ihastuksensa jonkun toisen miehen kanssa lähekkäin. Oli hauska, tilanteita aiheuttava, iso persoona, iloinen. Jos vertaa nykyisten kausien asukkaisiin, nämä ovat aivan aneemisia. Ninon kaltaisia ei edes valittaisi, suositaan haalean kädenlämpöisiä persoonia. Subin aikoina BB:t olivat parasta viihdettä, Nelosen viimeinen onnistunut kausi oli vuonna 2019. Nino paljon kovempi kuin esim. Niko Saarinen, koska oli myös herkkyyttä. Oli viisautta jättäytyä julkisuudesta pois ajallaan. Nino, muistan aina🤩 Lepää rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta!
Nino suuri sydän multa!
Luultavasti. Itse törmäsin Ninoon jossain itiksen baarissa ja monesti metrossa. En jotenkin usko itsemurhaan. Sellainen tunne on.
ei kukaan random voi sanoa, että "ei voi olla im, sellainen tunne on". ei voi tietää mitä toisen sisällä myllertää. maailman iloisimmalta vaikuttava ihminen jolla ihmisiä ympärillä ja kaikki hyvin, voi olla itsetuhoisin ihminen koskaan
PIR