Annoin pakit ja mies muuttui heti ääliöksi
Onko täällä muut kokeneet samaa ettei mies kestä pakkeja ja muuttuu sen jälkeen hirveäksi? Kahdet treffit takana ja totesin asiallisesti miehelle ettei ole järkevää tavata kun olemme niin erilaisia jne. Mies vaati perusteluja ja annoin ne hänelle. Nyt minut haukuttiin kamalaksi ämmäksi joka sietää olla loppuelämänsä yksin ja sitä rataa muuta kuraa päälle. En minä ansaitse tuollaista valheellista kuraa niskaani, kun sanon rauhallisesti etten näe jutussa mitään alkua, kun haluamme niin eri asioita. Lopuksi mies vain totesi olevansa täysin oikeassa ja haukkui minut maanrakoon. Kotiin palattuani aloin itkeä ja kyllä, minulla on satutettu olo.
Kommentit (86)
Kerran saman kokenut ja ei enää ikinä.
Itse jouduin antamaan pakit jopa 2 kertaa samalle henkilölle, koska en ollut mielentilaltani kunnossa parisuhteeseen, ahdistukset oli aivan liian suuret. Näin kerroin ja kyse ei ollut siitä, etteikö tämä henkilö olisi kelvannut, mutta pakostihan ne pakit aina henkilökohtaisena kelpaamattomuutena otetaan ja pahaa teki vaikka asiallisesti siihen suhtautuikin. Nyt kun mieli alkaa olemaan paremmalla tolalla, en enää odota että tämä sama henkilö syttyisi enää asiasta, enkä viitsi edes asiasta puhua.
Ei se MUUTTUNUT ääliöksi, vaan ainoastaan paljasti olevansa ääliö. Olisi se jossain vaiheessa joka tapauksessa paljastunut, vaikka olisitkin sen kanssa jatkanut. Joskus paljastuu vasta vuosien suhteen jälkeen eron aikana että toinen onkin pohjimmiltaan ihan erilainen kuin on antanut ymmärtääniin kauan, kun oltiin samalla puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset reagoi pakkeihin eri tavoin. Se että antaa pakit tarkoittaa ettei ihminen ole kelvannut.
Tuskin kukaan haluaa olla ns. joka puskan nainen, jos mies kelpuuttaa naisystäväksi (lähes) kenet tahansa. En minä ainakaan. Pakkeja ei ole mukava saada, mutta aina pitäisi osata käyttäytyä kuin järkevä aikuinen eikä mikään kakara.....
Ja sitten kun et reagoi pakkeihin, vaan toteat: okei näkemiin, olet tunteeton kylmä paska, kun et anele ja tappele.
Mies ei ainakaan menettänyt mitään.