Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***~~ENSIKOIDEN TORSTAI (!!!) 2.1~~***

02.11.2006 |

Tässä olis vähän parempi aloitus, eli kirjoitellaan kuitenkin oikean päivän alla.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin, vohdoin pääsen kirjoittamaan oikein kunnolla alkusäätöjen jälkeen.

Aluksi tervetuloa, uudet Enskat, Fiiu, Carita, Mewe ja Gaiole !!!

Live, itsekin olen YTHS:n asiakas, ja siellä tosiaan pääsee heti gynekologille eikä tarvii odotella! Oli tosi kiva juttu. Mulle tehtiin kontrolliultrauskin heti kahden viikon päästä perustarkistusajasta, kun oli niin pitkä kierto ettei heti näkynyt mitään jännää.

Saikku, mä kanssa tykkään kaikista greippimehuista, mun suosikki on just se R&D, jossa on hedelmälihaa joukossa. En kylläkään ole vielä lähtenyt niin järeisiin keinoihin. Pitää sitten ensi kierrossa!

Minkälaiset fiilikset Hoytilla on? On se niin ihanaa se sun plussaus!!!

Dajm, löytyykö oireita? Onko tätiä näkynyt?

Mewe, varo ettet jää koukkuun oireiden seuraamiseen;) Olispa mullakin noin, ettei olis tietoa mistään, nyt alkaa jo ahdistaa tämä itsensä tutkailu...

Greetas, tulethan sitten kertomaan mitä mahakipu oli! Jatkuuko se vielä?

Hannnah: bdbdbdbd

Buuffa: tätipahoittelut!

Gaiole: Mullakin kierrot epäsäännölliset, kannattaa ehkä käydä lääkärissä ihan van rutiinitarkastuksessa? Usein voi kai olla jotain pillereiden jälkeistä sekaannusta kierroissa.

Marge:+++++++++++++-tuulia

Nella-Maija: Koittakaa kuitenkin jossain välissä ehtiä pupuilee! Ja ainakin ennen viikonloppua ja heti sen jälkeen!

Nuutti ja muut vitamiinikeskustelijat, mäkin olen lukenut ton 400 mg suosituksen. Itse syön myös vitamiinilisää parhaillaan!

Ja lopuksi ON:

Ovulaatio oli vasta eilen kp32, tunsin sen tosi selvästi kipuna ja sain jopa kuuluisat limatulpat! Lisäksi lämpökaäyrät osuvat juuri kohdilleen ja ovistesti oli positiivinen! Niin että sunnuntai-illan pupuilu taisi olla vähän liian aikainen, ei tule vauvaa tässäkään kierrossa :(

Vierailija
2/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Maitikka pinosta! Vähän kyllä säikähdin, että mikäs päivä tänään olikaan. Aloitin nimittäin työpäivän kotona tietokonehommilla ja yhtäkkiä iski paniikki, etten vain ole myöhästynyt mistään, jos tänään onkin tiistai¿. ;)

Nuutti: Suht. säännöllinen kierto on 28-34 päivää. Mun endo todettiin keväällä ihan normi sisätutkimuksessa. Vielä ei ole ultrattu, joten en tiedä, miten laajalle se on mahdollisesti levinnyt. Tarkkaanhan sen kaiketi saa selville vain laparosskopiassa. Toivottavasti ei siihen kuitenkaan tarvitse mennä. Dg:stä huolimatta elän toivossa, että kyllä tässä vielä joskus vauvaudutaan. Tänään oli kovin toiveikas olo aamusella, että jospa tästä kierrosta tärppää. Mutta jokin mättää hormonitoiminnassa, kun olin pitkään tädin jäljiltä kipeä ja tänään olen tuhrutellut omia aikojani kesken kierron. Tai sitten se on ovis nyt! ;)

Iloista torstaita friends!

nellamaija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyihän se oikea pinokin täältä, pienen harhailun jälkeen... ; )

Greetas: joko on olo helpottanut?

Mewe ja Gaiole: Tervetuloa joukkoon!

Sara-Maria: voi, miten ikäviä uutisia... pahoittelut ja halit!

Hannnah: Joo, tuntuu tosiaan aika menevän toisissa asioissa todella nopeasti, mutta sitten kun on nämä kierto- ja piinailuasiat kyseessä, niin aika matelee. Viikonloppu lähestyy kovaa vauhtia, toivotaan, että täti pysyy poissa, ja pääset sitten sinne testin ostoon!

Hoyt: hyvä hyvä, vahva plussaviiva! Kiitos vitamiini-infosta! Pitää käydä tutkailemassa apteekissa, josko kukkaron nyörit antais periksi multitabseihin.

Marge: minusta myös on ihanaa, kun on lunta! Tosin nyt sais jo vähäks aikaa riittää pyryttäminen, mutta niinpä se tais säätiedotus viikonlopuksi lupaillakin.

Maitikka: Kyselit oireista... no joo, en tiedä MIKÄ oire tuo tissikipu on, mutta ne on nyt muutaman päivän ajan olleet tosi kipeät. Ja täti on pysynyt poissa! Kolme viikkoa sitten otin viimeisen pillerin. Eli, jos ei ensi viikolla loppuviikosta tätiä vieläkään näy, niin oliskohan tässä syytä jo alkaa testailemaan : ) Oviksen bongasit... onko sun miehesi jossain muualla päin, kun sanoit, että ¿ei vauvaa tässäkään kierrossa¿ (hatara pääni ei saa nyt mieleen...)?

Foolihappotietoutta muuten hain minäkin vähän netistä. Ravinnosta saa myös foolihappoa, hyviä lähteitä ovat mm. vihreät vihannekset, palkokasvit, soija, paprika, kokojyvävalmisteet, leseet, hedelmät ja marjat, hiiva, munankeltuainen, maksa ja munuaiset. Esim 100 g kauraleipää sisältää n. 50 mikrogrammaa foolihappoa. Eli, jos syö terveellisesti ja monipuolisesti ja sitten kenties vielä lisäksi jotain monivitamiinia, niin eiköhän siitä tarpeeksi foolihappoa saa. Sitten löytyi myös Mediuutisista joku yhdysvaltalainen tutkimustulos, että foolihappo lisää hedelmällisyyttä. : )

Dajm

Vierailija
4/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pino oli tippunut jo melkein toiselle sivulle.. Äkkiä ylöspäin!!!

Mewe ja Gaiole: Tervetuloa joukkoon! Nyt onkin ollut taas sellainen uusien ryntäysaika.. Kiva, kun saadaan uusia mukaan, kun noi vanhuksetkin teki joukkopaon tuolle L-puolelle.

Sara-Maria: Pahoittelut sinulle ja miehellesi km:sta. Sanoja en löydä lohduttamiseen, mutta tässä oikein suurensuuri lämmin *halaus*. Jaksamista. Ja tervetuloa takaisin sitten, kun siltä tuntuu ja itse haluat taas kuumeilua jatkaa!

Arvatkaas mitä mun " ainasäästäväinen" ja " hemmottelusta piittaamaton" mies ehdotti muutama päivä sitten, kun olin aika alamaissa tädin kaarrettua paikalle..?!? " Pitäisköhän meidän lähteä jonnekin matkalle ennen joulua?" Mä olin aivan halolla päähän löyty: " Voisitko toistaa?" Kysyin sitten jo töistäkin hieman omaalomaa ja sain pomon suostumuksen asialle. Nyt olenkin sitten surffaillut kaikki mahdolliset matkatoimistojen sivut ja etsinyt sopivaa kohdetta. Ihanaa.. Mies on siis selvästi alkanut pehmetä.. Ensin tämä vauva-asian hyväksyminen (sekin muuten hänen ehdotuksestaan) ja nyt tämä matkalle lähtö. Tjäreborgilla oli suht' edullinen (kallishan se matka ei tietenkään saa olla) viikon matka Kanarian saarille, Puerto de la Cruziin, Las Plamasiin tai Playa de Inglesiin. Oon käyny viimeisessä melkein 20 vuotta sitten, enkä luonnollisesti muista matkasta valokuvien lisäksi paljonkaan. Oikeastaan olisikin ihan mukavaa lähteä sinne katsastamaan miten paikat on muuttunu.. Onko muilla kokemuksia noista paikoista? Mä en ainakaan kaipaa lomalta oikeestaan muuta, kuin löhöilyä, rentoutumista, hyvää ruokaa ja tietysti myös jotain shoppailua, ehkä joku retkikin vois olla kiva.

No, mutta olipa sitä siinä.. Muuta " omaanapaa" ei sitten olekaan tuon matkakuumeen lisäksi! Täti tekee lähtöään..

-Saikku kp5/30-37-

Vierailija
5/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan ehdotuksen oli Saikun mies tehnyt. Pääsispä sitä itekkin johonkin lämpimään... Lunta tosiaan tuli eilen ja toissapäivänä enemmän kun tarpeeks. Liikenne oli ainakin täälä ihan kaaoksessa. Suomessahan on outo juttu jos marraskuussa sataa lunta :)

Kiva että uusia tulee kokoajan lisää, joten tervetuloa joukkoon Gaiole.

).( Vaikka eilen harmitti kun täti kaarsi paikalle niin oikeastaan hyvä niin, näähän on nyt ekat luomutädit pillereiden jälkeen ja oli kiva huomata että kierto pysy normaalin pitusena. Kipujakaan ei ole toistaseks ollu, toivottavasti ei tuukkaan. Nyt vaan seuraavaa ovista odottelemaan. Tosin mies taitaa olla sillon reissussa, mutta toivotaan että osuisi viikonlopulle niin päästäisiin hyödyntämään se :) .

T: Buuffa

Vierailija
6/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minun vanhat silmäni näkivätkään. Hoyt on julkistanut ilouutisen! ONNEA JA ONNENHALAUKSIA! Ja paljon kaikkea tarpeellista mukaan, liimaa ja tarrasukkia. Kiva kuulla iloisia asioita kiireisen viikon keskellä.

~dese kp 33/27-28~ (jonka oma testi odottelee vielä apteekissa)

Vierailija
7/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan toistaa itseäni tai sitten en nyt ihan osaa jotain tai ymmärtänyt, sekään ei olisi ihme :D.

Eli uutena ilmaantuisin tänne Ensikoihin. Tuolla aikasemmassa ketjussa jo laittelin tietoa muta laitetaans uusiksi.

Eli olen 24 vuotias ja mies 27. Pillerit jätetty pois syyskuussa 2006 ja nyt on sitten menkat menossa joten jänskätetään sitten ens kierrossa vasta. Kuumeilu on sekä mulla että miehellä yhtä kova, välillä taitaa jopa miehen kuumeilu olla kovempaan :).

Vierailija
8/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille!

Meillekin on vihdoin ja viimein tullut syksy...ihana ruska ja kirpeat, aurinkoiset aamut.

Saikku: ihana yllatys miehelta...nauttikaahan oikein kunnolla.

Dese: bdbdbdbd...kylla sa sen plussa ansaitsisit !

Dajm: kiitos foolihappo lisatiedosta....toivottavasti tutkimusket tulokset osuisivat oikeaan.

Nellamaija: endohan paranee raskauksien myota. Ainoa ongelma on vaan se raskautumisen vaikeus.

Mulla epailitiin endoa, koska mulla oli tosi kivuliaat menkat nuorena. Mun aidilla todettin endo ihan liian myohaan, ja silta poistettiin kohtu 40-vuotiaana koska endo oli pistanyt paikat ihan solmuun. Laakari oli ollut vihainen kun aidille ei ollut kuin yksi lapsi!

Pakko jatka toita!

halit kaikille

Vierailija
9/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips vain kaikille!

Ja tervetuloa HMH82!! Tänne vain mukaan kuumeilemaan! :)

Kiitos teille, Dajm75 ja Maitikka, kun olitte kuulumisia huudelleet :) Tosiaan, alavatsan kivut vain jatkuu ja kun tänään gynelle soittelin, se sanoi, että pitää tulla heti käymään. Niinpäs minä sitten kauhistuneena lähdin samantien ja gyne minut sitten tutki. Kipuja aiheuttaa siis suuri keltarauhashormooni rakkula, joka on syntynyt sinne munasarjaan munasolun irrottua. Tuon ison keltarauhashormonirakkulan takia myös rinnat ovat todella arat. Arvatkaa vain, oliko tuskaa kun ultrattiin??!! On niin kipeänä paikat ettei esim. pupuilua voi ajatellakkaan!! Mutta uutiset olivat siis hyviä. Jotain tuolla tosiaan on tapahtunut ja esim. kohdun limakalvo oli tosi hyvän paksuinen. Joten toivossa eletään. Valkovuotoa tulee myös runsaasti ja siihenkin gyne sanoi, että hyvä. Joten mitenkähän kummassa maltan vielä viikon odotella???? :) Yritin kovasti kysellä, että voiko mistään ennustaa, että olenko hedelmöittynyt, niin gyne meinas ettei voi...joten katsellaan nyt rauhassa. Rauhotti kyllä mieltä, kun sai tietää, että kaikki on hyvin.

Jeps. Minä tulin juuri kotiin töistä ja pitäis alkaa miettimään ruokapuolta. Kirjoittelen siis huomenna taas.

*greetas*

Vierailija
10/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitikka: Kiitos ihanista sanoista! Täälä sitä edelleen porskutellaan samoilla fiiliksillä eikä tätsyä näy ja tuskinpa tuleekaan. Huomenna ihan aamupissasta ajattelin vielä testin tehdä. Tais tulla pakkomielle niihin yhtä vahvoihin viivoihin!;) Ja kun testejäkin vielä 3kpl on jäljellä, niin pitäähän ne pois saada haittaamasta. Edelleen tissikipu jatkuu ja varsinkin iltaisin on melkoiset nipistelyshowt pystyssä mahassa. Ei tosiaan voi olla unohtamatta mitä sielä tapahtuu! Ja kauhea nälkä/paha olo tulee, jos ei 2h välein syö. Koko ajan pitää olla siis evästä ulottuvilla, muuten oon kiukkuinen kuin mikäkin. Ei tätä edelleen usko todeksi, ehkä vasta, kun sen ulospäin alkaa näkemään. Pelottaa ja jännittää kaikki, mutta onneksi 9kk:tta on pitkä aika rauhoittua!

Kiitoksen sanat vielä Buuffalle, Nellamaijalle ja Deselle! Ja kyllä teillä " vanhoillakin" on vielä paljon paljon toivoa, kunhan uskotte vaan. Mulla tais tää plussa vaatia, että kierrot saatiin vähän tasoittumaan ja ovis aikaiseksi. Ei tää helppoa ollut, kun välillä meinas usko loppua. Mutta onneksi hauskaakin oli eikä alkanut sänkypuuhat ahdistamaan!

Buuffa: Tätsypahoitteluni sinulle! Ja pidähän miehus kotona; sanot, että hyvän asian puolesta pitää nyt reissu jättää välistä niin ei mene tärppiajat hukkaan!

Saikku: Toivottavasti löydätte ihanan matkakohteen! Mulle mies sanoi eilen, että nyt me ei sitten päästä mihinkään, kun se vauva tulee. Onnellinen se tästä on, mutta tietty sitä mietityttää monet asiat. Mä sitten lohdutin sitä, että ollaan yhdessä oltu 5vuotta ja monta mahdollisuutta ois ollut lähteä ulkomaille, mutta ei edes päästy Suomen rajojen ulkopuolelle, joten tuskinpa asia ois muuttunut ilman tätä tärppiä. Ja varmasti lasten kanssa joskus lähdetään katsomaan maailmaa, kun ilman niitä ei osattu lähteä.

HMH82: Tervetuloa! Ihan oikeaan paikkaan olit esittelysi laittanut. Päivittelen listaa huomenna, jos saisin oman plussaukseni sinne myös jo laitettua. Meillä siis on näitä päiväpinoja, johon kirjoitellaan, joten rohkeasti vaan omia kommentteja laittamaan!

Kaikille muillekin tervehdys!!

Ja edelleen tässä odottelen kaveria mukaan tuonne o-puolelle eli testejä nyt vaan kehiin! :)

Hoyt

Vierailija
11/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=4]JA ONNEA HOYT![/size]

[b]Desekin[/b] siellä tuntuu piinaavan! bd!

Sori en jää nyt kommentoimaan kun en ole ehtinyt kaikkea lukeakaan, pikaisesti vain olen pinoja silmäillyt. On niin kiirus koulujuttujen ja arjen pyörittämisen kanssa, että palstailu on jäänyt... Mutta toivotaan että asia korjaantuu!

Plussatuulia kaikille!

T:Titi-uu (koopeistä ei taas hajuakaan, mutta ovis bongattu joitakin päiviä sitten limojen perusteella...)[/color]

Vierailija
12/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan aluksi suuren pahoittelut sara-marialle. voi että tollaset jutut on suoraan sanottuna paskoja!!! anteeksi tuo ruma sana... en oikein tiedä millä lohduttaa, mutta itseäni piristi kun sen kemiallisen raskauden jälkeen kävin googlaamassa ja huomasin että kuulemma todella monet synnyttävät vuoden sisällä keskemenosta. toivotaan että näin käy. voimia. ja hali, sellainen iiiiiso rutistus!!

uusille tervetuloa, eli ainakin fiiu, carita, mewe gaiole ja HMH82. täällä on mukavaa porukkaa joiden kanssa voi jakaa niin ilot kuin surutkin.

buuffa: voihan täti! ei kiva, ei sen pitänyt tulla käymään. mur, potki ulos ja käske häipymään kauas pois sun luota.

greetas: kiva että sait gyneltä hyviä uutisia :) se aina piristää. nyt vaan jännäillään että mitäs sellä masussa tapahtuu :) ois nyt se vauva!

dajm: jänskää... sullahan on jo oireitakin. viikon päästä sit testailemaan. +++++++++-säteitä :)

dese: milloin aattelit testin ostaa? heh, miten niin oon malttamaton?! lisää plussia nyt vaan kehiin

saikku: ihana ylläri tuo matka. matkat on aina ihania. milloin tarkalleen olette lähdössä?

foolihaposta olen minäkin kuullut että se 400mg ois suositus. itse syön niitä special 2+ tabuja yhden päivässä ja lisäksi nappaan pävittäin yhden berocca poretabletin...

tuli tosti saikun matkasta mieleen, että onko joku muukin lähdössä talvella matkalle. me lähdetään miehen kanssa karibialle kahdeksi viikoksi. ihanaa :)

sit vielä loppuun pieni tunnustus... älkää suuttuko mulle. olen aikaisemminkin kirjoitellut teidän kanssa täällä, nimimierkillä pippi långstrump.... jättäydyin pois koska kaverini tunnisti minut ja minua ahdisti kirjoittaa kun tiesin että joku oli käynyt lukemassa avautumistani.... sit halusin kuitenkin keskustella ja siks sitten väsäsin uuden nimimerkin. mutta sovittiin ettei hän enää käy lukemassa kuumeilupuolen juttuja, joten uskallan vihdoin kertoa kuka olen...älkää suuttuko... esittelylistasta voi pippi längstrumpin poistaa... tää pingu on kivempi :)

nyt jätän teidät rauhaan. huomiseen

*pingu

Vierailija
13/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-k, ihana tuo sun miehesi =) olispas ihana päästä lämpimään, vaikka lumesta ihan tykkäänkin! *huokailee*

Buuffa, kiva ettei mieli ole kovasti maassa, uutta matoa koukkuun ;)

HMH82 ja oliko joku muukin, jota en muista, tervetuloa joukkoon!

greetas, kiva, että asia selvisi, vaikka kipeää tekikin. Ja mukavia uutisia muutenkin, nyt vain bd

Pingu, eihän tässä mitään suututa. Hyvä jos nyt saat ihan rauhassa kirjotella, sehän kaikista tärkeintä ja arvaa huokailinko lukiessa teidän reissusta. Varmaan aikas ihanaa. Milloinka lähdette?

Tarkistelin tuota foolihappojuttua, kun rupesi vaivaamaan. Tohtori.fi-sivuilla oli että naisilla vähimmäisterve on 240mikrog./vrk ja raskaana ollessa 400¿Tää siis vähintään, varmasti suositukset vaihtelee ja jossain muualla suositellaan enemmän ja ei kai se pahaksi ole, jos saakin enemmän =)

Mutta taidan tosiaan mennä kauppaan hakemaan lisäroppia =)

ON: Tänne ei mitään uutta, sama meno jatkuu...En tiedä milloin uskallaudun testailee. Hiukkasen jännittää! Jos huomenna kävisin testin hakemassa =) Nyt lenkille, mukavaa iltaa!

Vierailija
14/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON ONNEA HOYT!! =) Hyvä päivämäärä tosiaan sulla tuo LA!! :)

PIINAILIJOILLE: Toivotaan, että mahdollisimman moni (minä myös) siirtyy tuonne O-puolelle!! =)

Uutta matoa koukkuun TÄDIN yllättäneille!!!! =)

ON: Tänne ei mitään uutta kuuluu. Välillä nippailee mahasta, ei sen kummempaa.. Eli siis ei ole täti löytäny vielä tänne, ja toivotaan tietysti, ettei löydäkään!! =)

Kirjoittelen taas joku päivä!!

Lisbet (kp 27/25-29)

Vierailija
15/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink][b]ONNEA HOYT![/b] Vaikeuksien kautta voittoon! :) Nyt vaan kovasti paljon vauvaliimaa ja tarrasukat matkaan mukaan![/color]

Vilkutukset vielä kaikille muillekin Ensikoille!

Killa

Vierailija
16/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blueviolet]Pahoittelut Saralle! :( Tosi surkeeta, että pääsit noin pitkälle ja onni vietiin sitten sulta pois! Iso hali sulle ja toivon oikein pikaista plussaa uudestaan!

Vierailija
17/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=EE7AE9][b]Buuffa[/b]: Kiva, että löydit tädin vierailusta jotain positiivistakin. En halua ollenkaan huolestuttaa noista kierronpituuksista, mut mäkin luulin ensin, et onpa ihanaa, ku kierrot onkin niin tasaiset pillereiden lopetuksen jälkeen, mut nyt tää viimeisin (kolmas) kierto venyikin 37 päiväiseksi vaikka kaksi ensimmäistä kiertoa oli täysin samanlaiset 30 päiväset. Toivotaan kuitenkin, et sun kierrot pysyy samanlaisina.

[b]HMH[/b]: Tervetuloa mukaan! Päiväpino on ihan oikea paikka, jossa kuumeilla.. Tänne vaan rohkeasti mukaan!

[b]Titi[/b]: Kiva, kun olit jaksanu käydä meitä moikkamaassa!!! o/ *vilkutus*

[b]Pingu[/b]: Ei olla vielä varattu matkaa, mut luultavasti 4.-6.12. ois lähtö, kun sit 14.pvä pitäis taas olla jo takaisin työn touhussa.. ja mies ei pääse lähtemään ainakaan ennen kolmatta päivää.. Ja älä huoli, ei kukaan varmaan suutu vaikka oletkin ollut aikaisemmin eri nimimerkillä. Syyn kyllä ymmärrän.. Joskus itsekin mietin, että entä jos täällä onkin joku tuttu ja tunnistaa.. En kyllä ole tainnut teille paljastaa asuinpaikkaani, mut kuitenkin tuntuu, et kaikista jutuista vois joku yhdistää, enkä haluis kenenkään ¿tutun¿ tietävän mun kuumeilusta, enkä varsinkaan vuodatuksista asiaan liittyen.

[b]Hoyt[/b]: Hauska sun laskettu aika.. Mä oon itse asiassa laskeskellu joskus teininä, et 070707 vois olla se päivä, jolloin mä meen naimisiin.. Musta tuntuu, et se ei kuitenkaan tuu toteutumaan.. Mentäsköhän ees kihloihin sillon?!? Täytyypä miestä alkaa hiillostaan.. Ootteko muuten muut ¿naimattomat¿ kihloissa? Vai onko muita samanlaisia liittoutumattomia pareja kuin mekin?

[b]Lisbet[/b]: +++++++++-tuulia ja jännäilyjä. Millon testaat?

[b]Killa[/b]: Vilkutukset myös sulle!!! o/[/color]

Vierailija
18/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vähän paremmalla ajalla kirjoittelisi.

Kiva kun uusia tulee lisää eli [b]Gaiole[/b] ja [b]HMH82[/b] tervetuloa joukkoon mukaan!

[b]Dajm[/b] eikös tuo tissikipu ole yksi oire!! Toivottavasti pääset testailemaan ja saat ++++++++ tuloksen bdbdbdbd

[b]Saikku[/b] ihana yllätys mieheltäsi¿. ei muuta kuin reissua suunnittelemaan. Meillä mies ehdottelee laskettelu lomaa Slovakiaan. Olisihan se tosi ihanaa mutta halua ensi Islantiin jonne viimekesänä piti mennä mutta tulikin muita reissu suunnitelmia.

[b]Pingu[/b] toi Karibian matka kuulostaa tosi ihanalta. Islanti on ollut minulla yhtenä pitkäaikaisena haaveena se on vaan siirtynyt eteenpäin. Mutta jospa ensi kesänä!

Niin ja ei tuo tunnuksen vaihtaminen haittaa, ei suututa =)

[b]Buffa[/b] pahoittelut tädistä ja ei muuta kuin uutta matoa koukkuun eli toivottavasti pääsette ovista hyödyntämään!

[b]Dese[/b] tulehan kertomaan kun testailet ++++++++pöllytystä! [b]Marge[/b] tulehan sinäkin kertomaan testailun tulokset bdbdbdbdbd ja [b]Lisbetkin[/b] vielä bdbdbdbd. Hypätkääs kaikki hoyt:in kanssa samaan o-puolelle matkaavaan junaan!

[b]Greetas[/b] kiva kuulla että gynellä oli hyviä uutisia.

[b]Hoyt[/b] Hauska toi laskettuaikasi toivottavasti toteutuisi 070707. Meidän ihana kummipoikamme syntyi 060606 on ainakin helppo muistaa! Jänniä odotus hetkiä =)

Kaikille muillekin vilkutusta o/ ja +++++++puhallusta!

-hapö- kp7/32-40 eli ovista odotellessa.

Vierailija
19/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan kaikille uusille tasapuolisesti!

Greippimehu on hyvää, oon aina tykänny, joten nyt on hyvä, ettei tarvi väkipakolla litkiä. Mäkin luin jostain et foolihapposuositus ois 400 mikrogrammaa, mut kuten joku muukin jo kirjotteli niin kyllä sitä saa ruoastakin vähän. Joten mä oon tyytynyt noihin Lidlin monivitamiiniporetabletteihin, vaikkei niissä ookaan ku 200 mikrogrammaa. Ja tosiaan kun ton päälle tulee vielä hörppäiltyä sitä greippimehua, niin eiköhän niillä foolihapoilla pärjätä, toivottavasti. Ja niin, en tiedä kuinka tehokkaita noi Lidlin poreet on, mut ei oo kyllä hinnalla pilattu, muistaakseni maksaa 0,99 se putkilo, oisko siinä 20 poretablettia.

saikku: hienoa päästä reissuun, ei kai sen kohteen niin väliä ole, veikkaan että täältä kylmästä ja pimeästä pohjolasta on kiva päästä mihin tahansa lämpimään aurinkoon. meilläkin on hiukan ollut reissu suunnitteilla, tosin aateltiin vasta ens vuoden puolella lähtee, miehellä on töissä tää loppuvuosi niin kiireistä ettei taida ehtiä.

buuffa: ei ois tätin tarvinu tulla. nyt sitten vaan tsemppiä seuraavaan yritykseen. helpottaa hiukan kun tietää suunnilleen kierron pituuden. itse täällä olen arvuutellut kahden vaihtoehdon välillä, joko siis olen raskaana tai sitten nuo pillereiden jälkeiset kierrot on tavallista pidempiä. mulla vasta yks kierto pillereiden jälkeen takana, se venyi 40 päivään. nyt kp 37 menossa. ajattelin nyt odotella tuon 40 ja ensi viikolla sitten tarvii testailla ellei täti tuu.

desejo, lisbet81: millon testaat?

marge: mikäs sun kp olikaan?

hannnah 37/28-40(?)

Vierailija
20/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän oli ilmaantunut jos vaikka mitä hyviä uutisia, jos toki huonojakin. Paljon onnea Hoyt plussasta, varmasti maailman järisyttävin tunne se plussa! En ihmettele yhtään, että haluat nähdä sen testistä vielä uudestaan!

Ja hyvä että kipujen syyt on selvinnyt sinulla greetas, yths:n asiakkaaksi siirtymistä tässä itsekkin pohdin. Yksityisgyne kun tunnetusti ei aivan ilmainen ole. Juuri aloitin opiskelut, joten en vielä osaa käyttää kaikkia palveluitakaan :)

Ja erityisesti Sara-Maria, pahoittelut ja voimia sinulle!!!

).( kp 30/25-33 ja eilen&tänään päivänä tippa vuotoa, ei edes siteeseen asti. Ärsytti niin eilen kun luulin että menkat alkaa, että vimmoissani puunasin koko talon, jotain hyvääkin siis. Ennenkin on kyllä tullut parina päivänä tiputteluvuotoa ennen menkkoja, että eiköhän ne viimeistään huomenna ala. Ei ole minkäänlaisia raskausoireita ainakaan.

Lupasin myös itselleni etten vielä ala tilailemaan mitään testejä, mutta hups, vahingossa tilasin :) Saa sitten ens kierrossa tutkailla ovista.. Tai testata viikonloppuna, jos erittäin hyvä säkä käy!

Öitä kaikille, nyt Housen pariin!