***~~ENSIKOIDEN TORSTAI (!!!) 2.1~~***
Tässä olis vähän parempi aloitus, eli kirjoitellaan kuitenkin oikean päivän alla.
Kommentit (27)
Tädin tullessa päätin ottaa yksikseni vitutuskännit, pienimuotoiset tosin. Onnellisena kolmivuorotyöläisenä huomenna on vapaapäiva. Nykyään ei tarvii ku muutaman siiderin ja on jo humala päällä. No, toivottavasti ei tule liian pahaa selostusta. Koittakaa kestää.
Maitikka, älä vielä luovu toivosta. Simpat elää naisen elimistössä yllättävän pitkään.
Nellamaijalle, Häpölle, Nuutille, Greetakselle ja Dajmille halit =)
Saikulla kuulostaa olevan ihana mies, toivottavasti löydätte jonkin kivan matkakohteen.
Pingu, mä olen myös miettinyt et ei olis kiva jos tutut tunnistais nikin perusteellä täällä. Mä varmaan tekisin samoin kuin sinä. Kiva kuitenkin että olet edelleen täällä meidän ilona!
Jokos Marge testailee?entäs Lisbet?Mites Hannah ja Dese??
Buuffalle vielä tätipahoittelut. Itse olen tätiä juuri kestinnyt, eiköhän häädetä tädin tänttärä kauaksi?ens kierrosta napataan plussat!!+++
Titi-uulle, Hoytille ja Killalle vielä terkut =)
HMH82 tervetuloa ensikoihin, tää on paras =) ps. sun nikki on vaikee muistaa ;)Keksippäs joku helppo " lempinimi" =)
Terveisin
huomenna päänsäryn omistava humalainen hermione
Niin olin jo näpystellyt hyvän selostuksn tuon miehekkeen ihanuudesta kunnes OK:ta painaessani se katosi.
Tosiaan hällä ois ollut tiedossa lätkämatsin kattomisreissu mutta ei sitten halunnutkaan lähteä sinne kun mulla/meillä :) olisi just niihin aikoihin ovis. Oli sitä mieltä että ehtii lätkäreissuille myöhemminkin.
Ja toi vielä töistä tullessaan nipun asuntoesitteitä, siis isomman asunnon, että mahdutaan sitten joskus vauvan tullessa asumaan :). Välillä kun olen muka luullut ettei se ole niin tosissaan ja innoissaan tämän meidän Hajuherneen suhteen (niin Hajuherne on vauvaprojektin nimi) niin taidan olla aivan väärässä.
Pitänee kohta toppuutella sitä, ainakin tuon asunnon suhteen.
Niin ja juu, parempi nimi pitäisi kyllä keksiä...
Älä mun ehdotuksen takia ala nikkiä vaihtamaan.
Mä olen varmaan vaan niiin humalassa etten ymmärrä että se oikeesti on ihan selvä. Menihän se äskenkin ihan oikein =)
Sorry kauheesti mun sepittelyt ;=)
Eikun kyllä se pitäisi vaihtaa... mutta kun kokeilin kaikkea kivaa niin ne kaikki kivat olikin varattuja nikejä :).
Juu jah HMH ei MHM mutta pieni humalatila pelastaa!
Mä olin 100% varma et se oli äsken oikein mut ei ollutkaan, Sorry =)
kun pitäs muka nukkuaki...
SARA-MARIA: (((hali))) ja voimia paljon!! Ja tietenki heti peukutukset uuteen plussaan, heti kun tilanne sen sallii!
PINGU: Heh, kyl mä Pippin muistan :) Ja ymmärrän täysin, et oo eka, joka tällä palstalla on nikin vaihtanu.
HERMIONElla on kiva ilta, kyllä se känni (sopivassa suhteessa) piristää mieltä! Joten kännää vaan hyvällä omatunnolla :) Kippis! (tosin vaan limulasilla)
Tuoreita enskoja oli tullu monta, tervetuloa ja toivottavasti vierailu jää lyhyeksi! *bdbdbdbd
Titi-uu ja Killa olivat piipahtaneet o/
Piinailijoita oli monta, kaikille tasapuolisesti ++++++++onnea!!!++++
ON: Same old, same old. Reilu viikko ja voisi piinailla minäkin :)
Mukavaa alkavaa viikonloppua!!!
Tervetuloa vaan kaikille uusille tasapuolisesti!
Greippimehu on hyvää, oon aina tykänny, joten nyt on hyvä, ettei tarvi väkipakolla litkiä. Mäkin luin jostain et foolihapposuositus ois 400 mikrogrammaa, mut kuten joku muukin jo kirjotteli niin kyllä sitä saa ruoastakin vähän. Joten mä oon tyytynyt noihin Lidlin monivitamiiniporetabletteihin, vaikkei niissä ookaan ku 200 mikrogrammaa. Ja tosiaan kun ton päälle tulee vielä hörppäiltyä sitä greippimehua, niin eiköhän niillä foolihapoilla pärjätä, toivottavasti. Ja niin, en tiedä kuinka tehokkaita noi Lidlin poreet on, mut ei oo kyllä hinnalla pilattu, muistaakseni maksaa 0,99 se putkilo, oisko siinä 20 poretablettia.
saikku: hienoa päästä reissuun, ei kai sen kohteen niin väliä ole, veikkaan että täältä kylmästä ja pimeästä pohjolasta on kiva päästä mihin tahansa lämpimään aurinkoon. meilläkin on hiukan ollut reissu suunnitteilla, tosin aateltiin vasta ens vuoden puolella lähtee, miehellä on töissä tää loppuvuosi niin kiireistä ettei taida ehtiä.
buuffa: ei ois tätin tarvinu tulla. nyt sitten vaan tsemppiä seuraavaan yritykseen. helpottaa hiukan kun tietää suunnilleen kierron pituuden. itse täällä olen arvuutellut kahden vaihtoehdon välillä, joko siis olen raskaana tai sitten nuo pillereiden jälkeiset kierrot on tavallista pidempiä. mulla vasta yks kierto pillereiden jälkeen takana, se venyi 40 päivään. nyt kp 37 menossa. ajattelin nyt odotella tuon 40 ja ensi viikolla sitten tarvii testailla ellei täti tuu.
desejo, lisbet81: millon testaat?
marge: mikäs sun kp olikaan?
hannnah 37/28-40(?)