Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Syyssäteet perjantaina***

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin pimeää ulkona, tuntuu ettei päivä valkene enää ollenkaan!!

Olette niin ihania sädesiskot, että en osaa olla täältä pois ollenkaan. Toivottavasti ette siitä pahastu.

Pyry totesi eilen oikein nappiin, että piinailu jatkuu eri muodoissaan siihen asti kunnes saa sen ihanan terveen vauvan syliin ja tämä on niin totta!!

Meillä on viikonloppuna pikkujoulut, toivottavasti jaksan edes puoleen yöhän asti, sen jälkeen kehtaa lähteä kotiin päin. Ja sunnuntaina onkin sitten vissiin ensimmäinen adventti, meillä on partiolaisten joulukalenterin ja siitä saa avata ekan luukun joten siitä päättelin...

Täytyypi vissiin lähteä ulkoilemaan niin saisi vähän raitista ilmaa. Otsalamppu ei olisi pahitteeksi tuossa pimeydessä :)

Plussaonnea piinailijoille sekä pahoittelut tädin kanssa kamppaileville ;)

matleena

Vierailija
2/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Matleena ainut joka hereillä minun lisäksi ;) Taitaa alkaa taas hiljainen viikonloppu.. no onhan se joulun alku ja kea edventti, käsittämätöntä sanon minä. Pitäis varmaan käyttää hyödyksi tämä vapaapäivä ja käydä vakoilemassa lahjoja. Ei vaan jaksais ja sit ku saman stressi töissä, omahoitaja kun olen kahdelle niin pitäähän mun pojillekin ostella ja miettiä mitä ostan, oon vähä liian tarkka ;)

Mihinkäs Riika on kadonnut.. hu huu?!?!?!

Täällä kuulemma ripsii vähän lunta...itse en tiedä kun en ole verhoja edes jaksanut avata ;) Miten niin laiska .. ja autossa ei ole talvirenkaita joten turha kuvitella lähtevänsä seikkailemaan yhtään mihinkään, nim. Kerran auton lunastukseen ajanut :) Ja vielä mustan jään takia.

Joo nyt tekis mieli kahvia, jaksaiskohan keittää, harvoin juon kotona kahvia, töissä menee sit senkin edestä...kumma. Joo menen taustalle ja palaan kun on lisää äksöniä ;)

terv. Kathyli - joka toivoo että hedelmöitys olis nyt tapahtunut *sormet ja varpaat ristissä*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Joopa Joo, ulkona on pimeetä ja aamulla täällä Pirkanmaalla tuli nessu-liinan kokoista räntäsadetta. Onneksi loppui jo.

On se niin ihanaa kun on taas perjantai. Tosin mitään suunnitelmia ei kauheesti ole, pitäis vaan käydä 5-vuotiasta serkku plikkaa käydä moikkaamassa.

Viime yönä näin unta että olin raskaana ja yritin sitä peitellä jouluaattoon saakka kaikilta sukulaisilta, mutta ei onnistunut. Voi kun niin oliskin!

Piina-viikko senkuin jatkuu. jotain pientä nippailua on vatsassa ollut, mutta ei mitään hälyyttävää. Rinnat on edelleen kipeänä, varsinkin nännit ja eilen saunassa ollessani oikein olivat kosketusarat...

Mukavaa päivää kaikille ja silleen. Plussasäteitä koko suomeen!!!

-Taelsa-[/color]

Vierailija
4/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta]Toivotaan että alkaa taas plussa aalto säteissä! Sunkin oireet kuulostaa niin hyville!!!! Puhallan plussa säteitä... bbbhhhhhhhhh... bbhhhhhhhh...!!! Toivottavasti osuivat ;)

bd bd bd bd bd bd bd bd paukuttelen nyt vielä näitä rintsikoitakin :)

JA opiskelu intoa Taelsalle!!! Joo uskomatonta että on perjantai, mun sisäinen kello veikkais tyyliin keskiviikkoa, meni vähä sumussa nuo yövurot joten kroppa ihan sekaisin. Tahtoo jo eroon tästä kolmivuorotyöstä... on välillä niin hanurista...

~♥ Kathy

Vierailija
5/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS PALJON KATHY TSEMPPAUKSESTA!

Vierailija
6/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DarkViolet]Kovin on hiljaista..

Taelsalle ja Kathylle HURJASTI peukutuksia ja plussatuulet puhaltakoon!!!! Mä pidättelen sitä nimeltä-mainitsematonta ämmää täällä meillä, niin ettei teille enää eksyis.. ;)

Matleenalle tsemppausta! Uskotaan ja toivotaan, että kaikki menee hyvin. Sellaistahan se on raskausaika, monta huolta aina mielessä, eikä se huoli helpota ennenkuin on terve vauva sylissä.. ja sittenhän se huoli vasta alkaakin... ;D

Ja nyt täytyy taaaaaas rientää.. ;) Mukavaa perjantaita kaikille! Ja toivotaan pian niitä plussauutisia.. bdbdbd

Vierailija
7/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taelsalle täältä myös plussasäteilytykset++++++++++++++++++

Kathy: Yhdyn sanoihisi kolmivuorotyöstä:) Voin vain kuvitella millaista olisi nyt jos pitäisi töissä käydä, kun olen nykyään aina tosi väsynyt. Nukun yleensä tytön kanssa kahdet päikkärit ja silti ilta menee makoillessa. Olen vielä huomannut, että tuo kuvottava olo häviää näin aamuisin makoilemalla, joten tuota vaaka-asentoa tulee siis ahkerasti harrastettua vielä nytkin;) Joskin nyt siitä puuttuu se toinen osapuoli...

Muutenpa tänne ei ihmeitä kuulukkaan. Viikonloppuna pidetään tyttöjen kanssa pikkujoulut ja ajateltiin askarrella, leipoa joulutorttuja ja pipareita ja kuunnella joululauluja ja syödään tietysti riisipuuroa:)

Paino minulla on noussut jo 2kg ja kun joulukin on vielä tulossa niin oikein hirvittää minkälainen mursu sitä ensi vuoden puolella jo on :0?

Kaikille muillekin piinailijoille Taelsan lisäksi peukutuksia ja pahoittelut Jedelle tädin tulosta. Seuraavaan kiertoon paremmalla onnella:)

Jaja ja pikkarainen rv 6+4

Vierailija
8/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]teidän kutsut ja pikku juhlat kuulostaa aina niin ihanille ♥ Pidätkös meillekin pikkujoulut?? Jos tullaan kaikka sankoin joukoin sun luokse? Miltäs kuulostais?

Ja exä ollut pikkunen et älä huoli siitä painon noususta, tai no ehkä se just sillo alkaa rasittamaan, no anyway, sulla on lupa turvota!!! Tosin kun meillä muilla... tai siis mulla ;) Kohta pitää hyppiä bikineissä päivät pitkät, ahdistus :) ja tuo sinun pikkarainen vaan kerää viikkoja, ihanaa... muistan et taidettiin mennä samoissa päivissä kun plussasit... kade olen... mutt ah niin onnelinen puolestasi!

Ja moi listaemolle :)

T:...kathy...taas... :)

Vierailija
9/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja liri liri kirkasta verta tuli taas oikein kunnolla ja vatsaan sattui. Saman kaavan mukaan kuin viimeksi. No nyt ei auta muuta kuin odottaa sitä seuraavaa ultraa koska ei siellä näkyisi vielä mitään sen enempää....

Täällä meillä sataa ainakin oikein kunnolla lunta. No tuskin sitä maahan jää kun ei ole pakkasta.

Aamulla ja eilen " kärsin" jo pienestä kuvotuksesta...No Luoja yksin tietää miten tässä käy. En kuitenkaan uskallla olla kovin toiveikas.

Plussasäteitä säteille!!

m

Vierailija
10/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorchid]Kiva kun kathy kaipailit jo minua :) Joka päivä olen käynyt kuulumiset lukemassa, mutta ei ole ollut oikein mitään järkevää kommentoitavaa. Taitaa alkaa toi olosuhteiden pakosta johtuva vieroitus tästä sivustosta tehoamaan... Ja tämä kurja pimeys jotenkin väsyttää kauheasti, tuntuu että kaikki energia menee työssä käyntiin. Piti äsken oikein käydä kattomassa mittaria, kun joku puhui räntäsateesta jossain päin suomea, mutta täällä sitkeästi on lämpimän puolella, 3,5 astetta. Mutta ihanaa, kun sunnuntaina alkaa jouluaika oikein " virallisesti" . Sitten taidan minäkin kaivaa kyntteliköt ja oikeat kynttilät esiin :)

No mutta sitten Sädekuulumisiin..

Jedelle pahoittelut tätistä!! Sullahan taisi olla se tikkutilaus vetämässä, eiköhän niiden avulla äkkiä tule tulosta :) Toivotaan!

Taelsa, sun oireet kuulostaa HYVÄLTÄ!!! *peukutuksia* Voi että kun nyt olis tämä sitä itteään!!!

Ja kathy, täältä hirveesti kiinnittymissäteitä sinne suuntaan!! Kuulostaa ihanalta, että saisi jouluna kertoa suuren uutisen! Voi että se olis mahtavaa, teille kaikille! Taelsahan olikin jo nähnyt enneunia siitä :D

Kävin muuten minäkin vakoilemassa Säteiden odotuspinoa, ihanaa seurata muiden kuulumisia ja tapahtumia. Ja töissäkin työkaveri on 15. viikolla menossa ja esikoistaan odottaa, joten hänen kanssaan ihmettelemme asiaa yhdessä :)

Nyt täytyy mennä ottamaan pätkiskakkua uunista, leivoin sitä viemisiksi, kun menemme työkaverin vauvaa katsomaan parin tunnin päästä :) vauvoja siellä, vauvoja täällä :o)

Paljon plussatuulia kaikille Sädesiskoille!!

Riika

P.S. missähän esimerkiksi Wilm@ luuraat?? Ja muutkin taustailijat, tulkaa kertomaan kuulumisia!

Vierailija
11/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Kathylle ja Taelsalle tsemppiä piinapäiviin!! Toivottavasti olisi käynyt (enne)unen mukaisesti :)

Joku muuten tässä kysyi niistä oireista, minulla oli ihan samat oireet kuin silloin kun alkoi menkat eli rintoja aristi ja vatsassa nippaili. Ja esikoisen aikaan ei ollut tasan mitään oireita joten olin ihan varma etten ole raskaana. Joten ota niistä oireista sitten selvää :)

m

Vierailija
12/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matleena: Pidetään sulle oikein paljon varpaita ja sormia pystyssä! Ja pikaliimaa runsaasti, että masuasukki olisi ja pysyisi siellä missä kuuluukin.

Piinailijat: saakaapas nyt niitä plussia että saadaan seuraava juna odottajien puolelle lähtövalmiiksi. ;) Jospa me kaikki muutkin sitte piakkoin niitä plussia saataisiin.

Oma ).(... Kp 18 ja odotellaan vaan sitä tädin tötteröä... En usko, että meillä edes tärppää ennen hoitoja, joten nyt vain kulutellaan kuukausia, että meidät otetaan hoitoihin. Mutta toivotaan, että olen väärässä.

Mutta nyt lähden tuonne vesisateeseen kaverin luo kyläilemään... Kateellisena kuuntelen tuota räntäsadettakin... Kamalaa...

Mutta plussasäteitä ja aurinkoista mieltä! Toivottelee Hippis

Vierailija
13/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kirjoitin pitkät jutut ja joku olio sen kaappasi avaruuteen.

Tänään fiilikset tosi maassa. Kp23/24 ja huomenna testaan, että tiedän kuinka illalla palkintojuhlassa juhlin. Tuntuu vaan ettei tärppi ole käynyt ja olisi kauheaa saada nega ja sit lähteä miehen kanssa jouluostoksille ja sieltä juhlaan, joka on hänelle tärkeä. Tätikin saapuisi varmana sunnuntaina ja menisi kahdenkeskinen hotelliyökin ihan piloille. Eikä ole kiva olla iltapuvussa turvoksissa tädin takia. Ukko jo miesmäisesti rauhoitteli, mutta kun järki ja tunne ei tässä asiassa kulje käsi kädessä. yritän kuitenkin pysyä kasassa huomiseen aamuun ja katsotaan kuinka siitä eteenpäin. Tässä tämänkertainen valitus.

Toivoin, että joku piinailijoista olisi jo tullut plussauutisen kertomaan, niin olisi omakin päivä piristynyt. Ei vielä kuitenkaan ole kuulunut.

Illalla onneksi menen MLL:n hallituksen naisten kanssa pikkujoulukeilaukseen, saanpahan jotain muuta ajateltavaa.

Plussapeukutuksia meille kaikille, Gringo

Vierailija
14/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppurple]Matleenalle kaikki mahdollinen onni matkaan ultraa kohti!! Toivotaan että pikkuinen jaksaa sinnitellä pienistä vastoin käymisistä huolimatta!! Halauksia!!!

Riika¿ voi voi¿ ei helpota kuumeilu kun vauvoja on tosiaan joka puolella! Mutta toki sinua kaipailen.. joten älä meitä kokonaan jätä : ( Ja siis oikeesti jo taas sorruin tuossa haaveiluun¿ mietin et olis niin ihanaa keksiä joku mummo ja pappa ylläri vanhemmille jos tämä salamatkustaja nyt kiinnittyis.. ne niin odottaa lapsenlapsia joita ei ole vielä siunaantunut.

Hippi-hiiri, ei vaivuta vielä synkkyyteen (vaikka itse syyllistyisin samaan) Mutta vielä on toivoa joten tuhannesti onnea ja säteitä sinne!!!

Gringolle kovasti plussa säteitä myöskin!!! Toivotaan että plussa pamahtaa testiin, joten tulis kivempi ilta. Tätsyn tulo kun osaa viedä kaiken ilon¿ tosin sitten sitä juomapuolta senkin edestä ;)

Ja hyvältä näytät kuiteskiin siinä iltapuvussa : ) Ja teehön monta kaatoa... siis keilojen kanssa :)

Ai niin ihan unohdin juortua teille viimeviikonlopusta... olikos täällä vielä BB faneja? No anyway, kerron kuiteskii... olin keilaamassa lauantaina Rosalla ja viereisellä radalla oli BB:n Hanna ja Iina, joidenkin vieraiden miesten kanssa.. hmmm. Juomaa meni, nääs alkoholia ja hauskaa näytti olevan.. no sitten hieman myöhemmin kuvioihin tuli myös Timo, joka ei kyllä onnistunut keilauksessa ;) Hanna piiritti Timoa mutta ainakaan siinä Timo ei näyttänyt lämpeevän sille ;) Ja joku oli nähnyt myös Pettri Ahomaan samassa seurassa..mä en tunnistanut. Mulla meni vähä keilaus ku seurasin niiden menoa... hih.. no sain kuitenkin tuloksen 116 joka on mun enkka joten ei paha..

Mutta nyt setvimään lahoja, kerkesin tässä välissä ostoksille ja ostin mun pojille lahjat ( siis asukkaille ) pari jäi uupumaan... vapaapäivä oli mutta huomenna meinaan karata töistä aikasemmin.. joten annettakoon anteeksi minulle. Ja nyt helpotti kummasti kun tuo stressi ohi ja löysinpä lahjan kummipojalle, ihanan Nalle puh satukirjan ;) Se on niin mun lemppari, siis Nalle Puh että kyllä kummipoikakin.. joka lähetti tänään kummitädille nimppari onnitteluja ;) Ikää on 1v 2kk :)

Mutta nyt menen... ihanaa viikonloppua kaikille!!!

Sätein; Kathyli ~♥

Vierailija
15/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mulla ei kyllä ole mitään jutunjuurta. Kunhan tulen taas pinoutumaan ja valittamaan.

Nyt justiinsa ei oikein huvita mikään. Ei oikein edes vauvatouhu. Ensinnäkin, kävin Iltasanomien nettisivulta lukemassa kommentteja siitä, pitäisikö naiset stressata ulkonäöstä synnytyksen jälkeen. Joidenkin (oletan, että miesten) kommentit oli kyllä niin hanurista, että ei olisi kivaa olla sellaisen lyyli. Pointti heillä oli lähinnä se, ettei kukaan rumaa akkaa halua. Heidän mielestään naisesta ilmeisesti tulee heti ruma, jos jää muutama ylimääräinen kilo ja meikki laittamatta.

Toinen tunnelmanlatistaja: Tällä viikolla on taas konkretisoitunut se, että jään kyllä monesta jutusta ainakin vuodeksi sivuun, jos tärppää. Vaikka tätä härdelliä elämässä voisi olla vähän vähemmänkin, kuitenkin periaatteessa tykkään elämästäni näinkin. Vähän pelottaa, että jään jotenkin " syrjään" pienen nyytin kanssa. Minulla ei täällä Jyväskylässä oikein edes ole muuta kuin työ- ja harrastuskavereita (hyviä sellaisia kuitenkin), ei sellaisia " perhekavereita" . Jos en siis ole mukana töissä ja harrastuksissa, niin aika vähän heitä sitten näkee. Tietysti sitä varmaan sitten saa uusia, äitikavereitakin! Elämäntilanteet yhdistää.

Kolmas tunnelmanlatistaja: Meidän puuhastelutunnelmat kotona ovat tosi aneemiset. Parissa viime kierrossa himot ovat (molemmilla!) nousseet juuri oviksen aikaan, johtuen varmaan hormoneista. Nyt ei voisi vähempää kiinnostaa, vaikka oikeat hetket olisivat käsillä. En tiedä, johtuuko tämä siitä, että olen tehnyt itselleni " suorituspaineita" , vai onko nyt vaan muuten huono fiilis. Ihan kuin olis PMS-oireet.

Eniten kuitenkin tällä hetkellä ärsyttää se, että olen niin lusmu ollut töissä jo monta päivää. Nytkin voisi tehdä jotakin muuta kuin kirjoitella tänne. Kun ei vaan kiinnosta.

Laittakaahan muut sädesiskot taas plussa-aalto liikeelle, niin omakin mieli piristyy =)

Vierailija
16/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta]Iloisia ajatuksia lähetän sinulle!!! Elämä välillä ahistaa.. se on tuttua varmaan kaikille, joten ei sitä tiedä vaikka huomenna heräät toisella jalalla ja elämää taas hymyilee, ainakin toivon niin :) Ja tänne on hyvä purkaa ajatuksia joten lisää vaan josta siltä tuntuu ;)

Ja niistä miesten kommenteista nyt tuskin kannattaa ottaa stressiä... jotain sovinisti paskojen aatteita... sanon minä ! :)

~♥

Vierailija
17/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=navy]Minäpä se taas täällä.. :D

Kiitos kaikille kannustuksesta, vaikkei tässä nyt niin mieli maassa ollakaan oltu.. Mutta piristi kummasti nuo tsemppaukset silti. :) Nyt onkin jo kp2/26-27, kylläpäs se aika meneekin VAUHDILLA! :D :D :D En vielä ole edes ehtinyt niitä tikkujakaan tilata, no, jospa tänään, niin tulisivat sitten alkuviikosta.. ;)

Pyry.. Mulla tänään vähän samanlainen fiilis-synkistely-päivä. Liekö tuo sää, vai mikä, mutta todella ankea olo. Mikään ei huvita ja tuntuu että mikään ei onnistu ja sitten alkaa miettiä kaikkea typerää ja sitä että haluaako tähän kaikkeen nyt sitten uutta nyyttiä... :/ Ja mieskin on typerä sanonkominämikä! :D Mutta huomenna on päivä uus, joten eihän masennuta mairet! :)

Eipä kyllä minullakaan hirveästi ole mitään " perhekavereita" , siis sellaisia minun ja miehen yhteisiä, koska yksinkertaisesti meidän ikäisillä ei kovinkaan monella vielä ole perhettä tai lapset ajankohtaisia.. Tuntuu, että sitä jää ihan ulkopuolelle. Mutta kyllä lapset antaa niin paljon kaikkea hyvää, että kyllä se kaikki on sen arvoista! Ehtiihän sitä taas sitten myöhemmin.. ;) Ja tässä sulle on ainakin yksi äitikaveri jo paikkakunnalta ;D Minkäs värinen pyörä sinulla onkaan...?! ;D Meillä ei ole siniset rattaat, eikä mustat eikä harmaat eikä punaiset eikä hmm.. minkähän värisiä niitä vielä voisi olla... no, meillä on sellaiset, mitkä puuttuu listasta ;D Pysäytähän ohiajaessa! :) (viikon vihje taas ... ;D)

Riika, älä tosiaan meitä hylkää ihan kokonaan. Kiva olisi kuulumisiasi aina välillä edes kuulla, kun täällä sinuun on jo tutustuttu! ;) Ja en muista joko oon kommentoinut mitään, mutta hienoa minustaskin, että olette menossa yhdessä sinne perheneuvolaan (?) keskustelemaan. Tsemppiä sinulle!

Taelsan oireet kuulostaa kyllä TODELLA lupaavilta! Mulla on ollut molemmissa raskauksissa alkuoireina just toi rintojen kosketusarkuus, suihkussa ym teki todella kipeää! Peukutukset bdbdbdbd

Matleenalle hurjasti tarrasukkia ja vauvaliimaa! Myötäelämme täällä ja kädet ristissä, että vauva(t) pysyy siellä missä pitääkin!!

Gringolle plussaonnea!! Ja tervetuloa kaupunkiimme, jos en ole vielä toivottanut! ;) Alexandraanko majoitutte kenties? :) ties vaikka törmätään tietämättämme, olen huomenna suuntaamassa kaupungille pojan kanssa.. :D

Mitähän vielä piti.. Ai niin, Villiseeprakos se eilen kommentoi sitä Burana-juttua..?? En ole tuollasia kuullutkaan, aika mielenkiintoista! Tosin itse nappaan ehkä yhteensä 2-3 tabua tässä menkkojen alkuun, joten sikäli tuskin merkitystä. Ja Panadol ei mulla auta kyllä mitään.. Onneksi ei juuri ole tarvinnut noita särkylääkkeitä napsia. *kop-kop*

Jaahans, viikonlopun ohjelmassa olisi shoppailua (lahjoja, jouluverhoa ym) 3,5vuotiaan kanssa (joka välissä pitää pistäytyä leluosastolla, niin hyvin sujuu... on onneksi maailman mukavin ja helpoin shoppailukaveri, ottaen huomioon että on toista sukupuolta!! Oikeesti!) ja siivoilua ja joulukorttien askartelua (yllättäen on vielä pahasti vaiheessa...) sekä jouluvalojen ym laittelua.. Kyllä sitä valoa jo tarvitaankin!

No niin. Nyt ei muuta kuin oikein mukavaa ja antoisaa (missä mielessä vain!) viikonloppua sädesiskoille! ;) Voipi olla, että on meikällä taas hiljaisempi palstailuweekendi tiedossa,kun on tuota kiirettä.. Mutta palaillaan!

[color=red][size=4]♥ Jedelede

Vierailija
18/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

km eilen, joten voisitko Jedelede poistaa mut sieltä plussanneiden listalta. Kiitos.

Palailen taas kun mieli vähän korkeammalla.

Vierailija
19/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(((((voimahali))))) kuumeilija-69:lle!

Vierailija
20/27 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Kuumeilija 69:lle!!! Kamalaa, miten nämä ikävät asiat nyt riepovat meitä...

Mutta jaksamusta ja halauksia, en nyt keksi mitään rakentavaa sanottavaa!!

:( Kathy