Miehellä kaksi puhelinta
Löysin mieheltä toisen puhelimen ihan yllättäen. Siinä oli prepaid liittymä, mutta puhelin oli suljettu. Oli pihavaraston lipaston laatikossa. Mies rakentelee autoaan siellä usein iltaisin ja viikonloppuisin. Olen tiennyt että mies katsoo aikuisten juttuja omalla puhelimellaan ja se on minulle ok. Mutta tämä toinen puhelin tuli täytenä yllätyksenä. Ensin ajattelin että asia ei kuulu minulle, mutta nyt pitemmän ajan kuluttua on siitä kehittynyt ongelma joka vaivaa kovastikin. Haluaisin kysyä suoraan mikä puhelimen tarkoitus on mutta en ole varma haluanko edes kuulla vastausta. Mies on huono valehtelemaan ja näen kyllä naamasta jos yrittää keksiä jonkun hätävalheen. Onko jollekin toiselle käynyt näin ja selvisikö selitys toiselle puhelimelle? Voiko olla mitään muuta kuin pettämistä varten?
Kommentit (334)
Mulla on tyttöystävälle varattuna muutama yllätys, Puhelinnumero takintaskussa olevassa lompakossa, siihen kun soittaa se tulee mun kolmois puhelinnumeroon, lisäksi henkilökohtaisen työpöydän laatikossa toimiva puhelin, jos pengotaan näitä henkilökohtaisia asioita niin ollaan menty liian pitkälle stalkkauksessa ja suhde on ohi. valitettavasti kaikki ei ymmärrä tätä.
Mistä voi tietää että toisen puhelimessa on prepaid? Se on ainoa mitä jäin miettimään. Mulla on kolme puhelinta ja kahdessa on prepaid. Ne sim-kortit on ihan samanlaiset kuin tavallisen liittymän sim....niissä ei lue "prepaid" tai mitään.
Mun mielestä sun miehen toinen puhelin ei ole sun asiasi. Se voi sitäpaitsi olla vanha puhelin mikä ei ole edes käytössä enää ja voi olla vaikka rikkinäinen.
Prepaidin numeroa kun ei tiedä, niin hankala yhdistää johonkin nettisivuihin tai myynti-ilmoituksiin. Jos hän myy jotakin omalla nimellään netissä, niin se voisi löytyä ja siitä numero.
Kuulostaa sekopäiseltä, mutta jos olisi mahdollisuus hiipiä sinne tallin kulmalle salakuuntelemaan tai yllättäin ilmestyä sinne jollain verukkeella, jos hänellä sattuisikin olla luuri kädessä tai puhelu menossa. Tuuriahan tuohon tarvittaisiin, että jäisi rysän päältä kiinni, eikä tuota voisi montaa kertaa toteuttaa, alkaisi mies epäilemään.
Onko siellä pihavarastossa myös sun juttuja ap vai onko se kokonaan miehen valtakunta?
No mun ex aviomieheltä ja lasteni isältä löytyi kakkospuhelin hanskalokerosta. Ei sitten keksinyt parempaa piiloa. Tutkin puhelimen.
Sieltä löytyi rekisteröitymiset se ksitreffifoorumeille ja näin kenen kanssa sopi treffejä.
Lisäksi oli tallentanut salaluuriin deittien numeroita väärillä nimillä (tyyliin Jorma olikin oikeasti Tellervo ).
Ja todellakin erottiin. Kysyin syytä pettämisiin nettipalstojen kautta. Ex sanoi että ei hän pettänyt, hän vain etsi keskusteluseuraa. Hänen ilmoissa luki että etsii se ksipartnereita. En tänä päivänäkään ymmärrä miten lapsiperheen isä pystyi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole puhelinlaskuista huolissani, itsehän omat prepaidinsa maksaa. Mutta ihmettelen mikä on toisen puhelimen käyttötarkoitus. Luulisi että olisin sen joskus nähnyt käytössä, jos olisi ihan normaalia käyttöä varten olemassa. Eli siis kysyn, onko kukaan löytänyt mieheltään toista puhelinta tietämättä sen olemassaolosta ja mikä on ollut sitten loppujen lopuksi syy toisen puhelimen olemassa oloon.
Olen löytänyt. Olin jo pitempään epäillyt että nykyisin jo exällä on salaisuuksia, koska käyttäytyi niin salamyhkäisesti ja suuttui ihan hirveästi jos jotain kysyin. Sitten löytyi kätketty toinen puhelin, joka oli identtinen varsinaisen puhelimen kanssa, mutta eri. Prepaid-kortti siinäkin.
Lopulta ajattelin että katson kerran, ja jollei puhelimelta löydy mitään raskauttavaa niin en enää ikinä epäile.
Puhelimelta löytyi kasoittain todella rasvaisia seksiviestejä eräälle naisihmiselle ja kävi ilmi suhde, joka oli jatkunut edellisestä kesästä lähtien.
Eli se siitä sitten.
Ei tuollainen salainen prepaid-liittymällinen puhelin mitään hyvää ja päivänvalon kestävää taida ennakoida, etenkin kun se on kätketty autotalliin.
Tuskinpa katsoit. Et päässyt pinkoodista ohi. Ei kai kukaan niin tyhmä olisi, että tuollaiseen käyttöön varatun puhelimen jättäisi suojaamatta.
Siellä on myös minun juttuja. Olin etsimässä sipulirautaa ja sen löysinkin mutta löysin valitettavasti tuon puhelimen ensin. Minä en stalkannut mitään, tuolle yhdelle ansojen virittäjälle tiedoksi. Ei ole mitään tarvetta ollut stslkata. Tai ehkä sittenkin olis voinut olla. Niin enkä voi olla 100 varma onko kyseessä prepaid mutta ihan samanvärinrn kortti oli kuin telian prepaid. Voihan olla ihan liittymäkin.
Vierailija kirjoitti:
No mun ex aviomieheltä ja lasteni isältä löytyi kakkospuhelin hanskalokerosta. Ei sitten keksinyt parempaa piiloa. Tutkin puhelimen.
Sieltä löytyi rekisteröitymiset se ksitreffifoorumeille ja näin kenen kanssa sopi treffejä.
Lisäksi oli tallentanut salaluuriin deittien numeroita väärillä nimillä (tyyliin Jorma olikin oikeasti Tellervo ).
Ja todellakin erottiin. Kysyin syytä pettämisiin nettipalstojen kautta. Ex sanoi että ei hän pettänyt, hän vain etsi keskusteluseuraa. Hänen ilmoissa luki että etsii se ksipartnereita. En tänä päivänäkään ymmärrä miten lapsiperheen isä pystyi siihen.
Etkä olisi päässyt suojauksesta ohi, joten satua tämäkin. Halusit tulla tänne vain haukkumaan miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole puhelinlaskuista huolissani, itsehän omat prepaidinsa maksaa. Mutta ihmettelen mikä on toisen puhelimen käyttötarkoitus. Luulisi että olisin sen joskus nähnyt käytössä, jos olisi ihan normaalia käyttöä varten olemassa. Eli siis kysyn, onko kukaan löytänyt mieheltään toista puhelinta tietämättä sen olemassaolosta ja mikä on ollut sitten loppujen lopuksi syy toisen puhelimen olemassa oloon.
Olen löytänyt. Olin jo pitempään epäillyt että nykyisin jo exällä on salaisuuksia, koska käyttäytyi niin salamyhkäisesti ja suuttui ihan hirveästi jos jotain kysyin. Sitten löytyi kätketty toinen puhelin, joka oli identtinen varsinaisen puhelimen kanssa, mutta eri. Prepaid-kortti siinäkin.
Lopulta ajattelin että katson kerran, ja jollei puhelimelta löydy mitään raskauttavaa niin en enää ikinä epäile.
Puhelimelta löytyi kasoittain todella rasvaisia seksiviestejä eräälle naisihmiselle ja kävi ilmi suhde, joka oli jatkunut edellisestä kesästä lähtien.
Eli se siitä sitten.
Ei tuollainen salainen prepaid-liittymällinen puhelin mitään hyvää ja päivänvalon kestävää taida ennakoida, etenkin kun se on kätketty autotalliin.
Tuskinpa katsoit. Et päässyt pinkoodista ohi. Ei kai kukaan niin tyhmä olisi, että tuollaiseen käyttöön varatun puhelimen jättäisi suojaamatta.
Mun ex oli laittanut salaluurinsa PIN koodiksi oman syntymäpäivänsä. Ei ollut vaikea arvata. Pettäjät on oikeasti yksikertaisia.
T. 86
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä olisi päässyt suojauksesta ohi, joten satua tämäkin. Halusit tulla tänne vain haukkumaan miestäsi.
Eipä ollut vaikea arvata että exän PIN oli hänen syntymäpäivänsä. Valoja päälle!
Itsellä neljä puhelinta.Olen yksineläjä. Mikä tuossa on outoa?
Vierailija kirjoitti:
Toinen puhelin on hyvä olla esimerkiksi viranomaispuheluja tai työnantajaa varten. Soittaa toisella puhelimella silloin kun tarvitsee ja sitten laittaa puhelimen pois päältä, ettei sieltä piinata myöhemmin. Tällöin ei tarvitse laittaa estoa.
Tietenkin pitää olla kaksi ouhelinta tai kaksi eri sim-korttia.
Kuka hullu antaa oman nronsa kaikkiin myynti-ilmoituksiin, tai soittaa ja kysyy noista ilmoituksista?
Noiden takana on vaikka minkälaisia hörhöjä, jotka sitten soittelee takaisin häiriköinti puheluja, tuntemattomista nroista.
Aivan sama juttu in sähköposteissa.
Kyllä saa jos minkinkäistä mainosta sähköpostiinsa, jos asioi joka paikassa, yhdellä ja samalla sähköpostilla.
Jotain rajaa sentäs, kyllä ihmisellä on oikeus säilyttää oma yksityisyytensä, kaikissa asioissa, missä voi.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on myös minun juttuja. Olin etsimässä sipulirautaa ja sen löysinkin mutta löysin valitettavasti tuon puhelimen ensin. Minä en stalkannut mitään, tuolle yhdelle ansojen virittäjälle tiedoksi. Ei ole mitään tarvetta ollut stslkata. Tai ehkä sittenkin olis voinut olla. Niin enkä voi olla 100 varma onko kyseessä prepaid mutta ihan samanvärinrn kortti oli kuin telian prepaid. Voihan olla ihan liittymäkin.
Sittenhän voisi sanoa miehelle, että aikoo siivota pihavaraston ja heittää turhia juttuja pois. Ensin pitäisi olla varma, että puhelin on siellä vielä ja varmistaa, ettei mies pääse sinne livahtamaan ennen siivousoperaatiota, vaan marssii itse suoraan varastolle. Ja eikun reaktiota tarkkailemaan.
Jos mies on saanut elellä kovinkin vapaasti ja tehdä mitä tykkää, hänelle ei ehkä ole tullut mieleen mainita vaikka niihin nikkarointeihin liittyvästä puhelimesta. Varsinkin jos hän ei paljoa projekteistaan juttele, niin ajattelee ettei asia ole mainitsemisen arvoinen, jotkut miehet ovat sellaisia, eikä se aina ole vilunkia, vaikka epäilyttävältä vaikuttaakin.
Joihinkin puhelimiin menee erikokoinen sim-kortti eli puhelinta vaihtaessa joutuu hankkimaan uuden kortin, jossa sama numero ja tiedot. Jos puhelin on se edellinen, sinne jäänyt uuteen vääränkokoinen kortti ja miehen normiliittymäkin telia, niin tuo voisi selittää myös. Se ei selitä sitä, miksi puhelinta on käytetty kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Edes noin vakavilla todisteilla ei voinut myöntää. Onneksi oli niin pönttö, että jäi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tyttöystävälle varattuna muutama yllätys, Puhelinnumero takintaskussa olevassa lompakossa, siihen kun soittaa se tulee mun kolmois puhelinnumeroon, lisäksi henkilökohtaisen työpöydän laatikossa toimiva puhelin, jos pengotaan näitä henkilökohtaisia asioita niin ollaan menty liian pitkälle stalkkauksessa ja suhde on ohi. valitettavasti kaikki ei ymmärrä tätä.
Ap on löytänyt yhteisestä pihavarastosta, jossa on myös hänen tavaroitaan, mahdollisesti toimivan puhelimen, josta mies ei ole kertonut. Se on eri asia, kuin lompakon ratsaaminen tai työpöydän laatikoiden penkominen. Stalkkaus usein alkaa, kun jotain epäilyttävää on tapahtunut tai vahingossa löytynyt. Syyttömän stalkkaaminen varmuuden vuoksi ei tietenkään ole hyväksyttävää ja jotkut sellaista harrastavat.
Jos löytäisin vahingossa etsiessäni jotain toista asiaa, puhelimen, joka ei olisi erityisesti piilotettu, vaikka kylppärin laatikosta, niin kyllä se nostaisi epäilykset aika tappiin.
Nykyiset SIM-kortit ovat hyvin samanlaisia ulkomuodoltaan, olivat ne prepaid kortteja tai "tavallisia". Onkohan mahdollista, että laite on tosiaan miehesi vanha joka on lakannut toimimasta ja hän on ostanut vain uuden samanlaisen tilalle, ja myymälässä on kopioitu uusi liittymä uudelle sim kortille samalla kun puhelinkaupat on tehty. Toki jos tiedät että hänen oma liittymänsä on jotain muuta sorttia kuin Teliaa, niin tämä teoria vesittyy.
Suosittelen kysymään ihan suoraan asiasta eikä tehdä täällä palstamammojen kanssa oletuksia seksitreffeistä.
Joko kysyit mieheltäsi?
Tämmöisissä tilanteissa on pakko kysyä suoraan, ettei tule hulluksi. Kyllä intuitio sitten kertoo, onko vastaukseen luottamista.
Itsellänikin on, toinen on firman puolesta ja toinen on omani.
Ei ole.