Miehellä kaksi puhelinta
Löysin mieheltä toisen puhelimen ihan yllättäen. Siinä oli prepaid liittymä, mutta puhelin oli suljettu. Oli pihavaraston lipaston laatikossa. Mies rakentelee autoaan siellä usein iltaisin ja viikonloppuisin. Olen tiennyt että mies katsoo aikuisten juttuja omalla puhelimellaan ja se on minulle ok. Mutta tämä toinen puhelin tuli täytenä yllätyksenä. Ensin ajattelin että asia ei kuulu minulle, mutta nyt pitemmän ajan kuluttua on siitä kehittynyt ongelma joka vaivaa kovastikin. Haluaisin kysyä suoraan mikä puhelimen tarkoitus on mutta en ole varma haluanko edes kuulla vastausta. Mies on huono valehtelemaan ja näen kyllä naamasta jos yrittää keksiä jonkun hätävalheen. Onko jollekin toiselle käynyt näin ja selvisikö selitys toiselle puhelimelle? Voiko olla mitään muuta kuin pettämistä varten?
Kommentit (334)
En ole puhelinlaskuista huolissani, itsehän omat prepaidinsa maksaa. Mutta ihmettelen mikä on toisen puhelimen käyttötarkoitus. Luulisi että olisin sen joskus nähnyt käytössä, jos olisi ihan normaalia käyttöä varten olemassa. Eli siis kysyn, onko kukaan löytänyt mieheltään toista puhelinta tietämättä sen olemassaolosta ja mikä on ollut sitten loppujen lopuksi syy toisen puhelimen olemassa oloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ottaa yhteyttä salarakkaaseen aina vain kun on autotallissa? En mä salarakkaana ainakaan sellaiseen suostu. En todellakaan antaisi jonkun miehen päättää sitä, että koska keskustellaan. Mulla on sitä paitsi iltaisin niin paljon muuta tekemistä, että en kerkeisi silloin olemaan joku huomion keskipiste kun mies on autoaan rassaamassa. Viikonloput vietän muiden miesten kanssa jos ei seksiä saa yhdeltä vakituiselta.
Kukaan tommosta vänkyrää salarakkaaks ees ottais.
T. Ukkomies
Kyllä mulla yksi on tällä hetkellä ja juttu toimii hienosti. Keskustellaan usein työpäivän aikana, mies tulee tänne vähän työpäivänsä jälkeen. Rakastellaan ja mies jatkaa matkaansa. Viikonloppuisin saattaa jopa yöksi jäädä. En tiedä mitä vaimolleen syöttää, eikä oikeastaan kiinnosta. Toiset miehet on yleensä yhden illan hoitoja tai muutamaan kertaan. Varattuja yleensä haluan, koska niistä pääsee eroon helposti kun vaihdan asuinpaikkaa.
Hänhän myy ja ostaa rompetorilla kaikenlaisia autoihin liittyviä romppeita ja haluaa hoitaa niihin liittyvät puhelut vain tiettynä aikana omassa rauhassaan muita häiritsemättä.
Vierailija kirjoitti:
En ole puhelinlaskuista huolissani, itsehän omat prepaidinsa maksaa. Mutta ihmettelen mikä on toisen puhelimen käyttötarkoitus. Luulisi että olisin sen joskus nähnyt käytössä, jos olisi ihan normaalia käyttöä varten olemassa. Eli siis kysyn, onko kukaan löytänyt mieheltään toista puhelinta tietämättä sen olemassaolosta ja mikä on ollut sitten loppujen lopuksi syy toisen puhelimen olemassa oloon.
Tiedän huomattavan määrän miehiä joilla on ns. hupiluuri eli salainen kakkospuhelin. Ja minun kokemuksen mukaan ne liittyvät käytännössä aina pettämiseen. Toki huumekauppakin on mahdollista mutta huomattavasti epätodennäköisempää.
Voisiko olla jotain maksullisia treffipalstoja tai joku aikuisviihdesivusto jossa joutuu maksamaan? Ei kehtaa omalla numerolla sellaista tehdä. Tää tuli itelle mieleen. Toisaalta en tiedä miksi salaisi aikuisten sivustojen käyttöä kun se on minulle ok ja hän tietää sen. Eli olisiko joku treffipalsta sitten. No kysymällä saan ehkä jotain selville, mutta eihän mieskään nyt niin idiootti ole että heti auliisti kertoo mitä puuhia hänellä on meneillään.
Jos siis oikeasti on jotain salattavaa puuhaa taustalla.
miehesi on salainen agentti ja agenttijuttuja varten hänellä pitää olla toinen puhelin, jota ei voita yhdistää kehenkään henkilöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ottaa yhteyttä salarakkaaseen aina vain kun on autotallissa? En mä salarakkaana ainakaan sellaiseen suostu. En todellakaan antaisi jonkun miehen päättää sitä, että koska keskustellaan. Mulla on sitä paitsi iltaisin niin paljon muuta tekemistä, että en kerkeisi silloin olemaan joku huomion keskipiste kun mies on autoaan rassaamassa. Viikonloput vietän muiden miesten kanssa jos ei seksiä saa yhdeltä vakituiselta.
Kukaan tommosta vänkyrää salarakkaaks ees ottais.
T. Ukkomies
Kyllä mulla yksi on tällä hetkellä ja juttu toimii hienosti. Keskustellaan usein työpäivän aikana, mies tulee tänne vähän työpäivänsä jälkeen. Rakastellaan ja mies jatkaa matkaansa. Viikonloppuisin saattaa jopa yöksi jäädä. En tiedä mitä vaimolleen syöttää, eikä oikeastaan kiinnosta. Toiset miehet on yleensä yhden illan hoitoja tai muutamaan kertaan. Varattuja yleensä haluan, koska niistä pääsee eroon helposti kun vaihdan asuinpaikkaa.
Olet siis miesten viemäri. No jokainen tyylillään.
jos kehtaisin, niin voisin hankkia useita puhelimia ja niihin kaikkiin hankkisin prepaid liittymän ja sitten puhelimilla pelaisin pelejä, joiden säännöissä lukee että yhdellä henkilöllä saa olla vain yksi tili kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla jotain maksullisia treffipalstoja tai joku aikuisviihdesivusto jossa joutuu maksamaan? Ei kehtaa omalla numerolla sellaista tehdä. Tää tuli itelle mieleen. Toisaalta en tiedä miksi salaisi aikuisten sivustojen käyttöä kun se on minulle ok ja hän tietää sen. Eli olisiko joku treffipalsta sitten. No kysymällä saan ehkä jotain selville, mutta eihän mieskään nyt niin idiootti ole että heti auliisti kertoo mitä puuhia hänellä on meneillään.
Tinderiä tyypillisesti käytetään just noilla salaisilla puhelimilla. Samoin erilaisia viestisovelluksia, Kik, Whatsapp jne. Ja yleensä ne liittyy pettämiseen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin kysyisin. Kyllä hyvässä parisuhteessa kuuluu olla avoin ja tulee voida kysyä ihan mitä vaan toiselta.
Näin on. Eri asia on, kannattaako kaikkea kysellä.
Tuota whatsappia itsekin mietin. Sitä kun ei oikein voi salassa käyttää omalla puhelimella, jos viestejä tulvii siihen koko ajan. Mikäs tää kik on? En ole kuullut. Voiko tinderiä käyttää ilman kuvaa? En usko että olisi niin rohkea että omalla kuvalla siellä olisi. Olis kai jäänyt jo kiinni. Vai miten se tinderi toimii? Ei ole milloinkaan ollut tarvetta käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Et ole itsekkään kovin hyvä valehtelemaan.
Näppäilyvaiheessa ei pokan tarvitse pitää.
Haluaisiko joku paremmin tindereistä yms tietävä kertoa miten sovellus käytännössä toimii? Tai mikä on ukkomirsten suosikki pettämissivusto?
Se puhelin on toisten miesten kanssa vehtaamista varten.
Se sun miehesi on vauva-palstatrolli. Jatka vain etsimistä, niin löydät lisää puhelimia, joilla se voi mahdollisimman tehokkaasti yläpeukutella kaikkia omia aloituksiaan.
Miehelläni on kaksoispuhelin. On tuplasim ja toinen sim on kakkospuhelimessa. Harrastus on sellainen, että puhelin voi siinä hajota. Sen lisäksi meillä on prepaid- puhelin mökillä aina valmiiksi ladattuna, mutta suljettuna ihan just in case. Jos vaikka oma puhelin tipahtaa veteen, niin ton voi ottaa hätävaraksi.
Haluaa pitää esim. osto-/myyntipuhelut pois omasta puhelimestaan, ettei kaikki kahjot nettiostajat soittele keskellä yötä? Käyttää tuota numeroa nettiostosten teossa tai vaikka arvontoihin osallistumisessa, ettei yhtä herkästi ala tulla myynti/markkinointisoittoja omaan puhelimeen? Onko se otinen puhelin samalla työpuhelin? Josko sitä ei saa käyttää nettiostoksiin tai vaikkapa somessa surfailluun ja siksi on viihdekäyttöön oma puhelin, jota ei sitten käytä puheluihin. Tai sitten sillä on huume-, doping- tai asekaupat pyörimässä tai tuo itähuoria maahan. Voihan sillä toki sivusuhdekin olla.
Mun isällä on kaksi puhelinta, koska hoitaa paljon torikauppaa lisätulon lähteenä, eikä halua että toriostajat soittelee millon sattuu, niin laittaa tori-ilmoituksiinsa sen prepaid-numeron ja puhelimen voi laittaa kiinni kun ei huvita niitä asioita hoitaa, esim. iltamyöhällä tai aamuvarhaisella, mut normaalista numerosta saa kuitenkin sukulaiset kiinni illemmallaki. Tietää myös aina sen puhelimen soidessa, millä asialla joku soittaa. Mut on kyllä ihan avoin sen puhelimen käytöstä, eikä säilytä sitä jossain piilopaikassa. Mut kerronpa nyt kuitenkin kun kysyttiin että miksi jollain olisi kaksi puhelinta.
Hän on joutunut kahden puh:n loukkuun ja on kohta velkakierteessä.