Ulkonäöllä ei ole väliä, mutta onko miehesi komea?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ulkonäöllä on väliä. Oletko autisti, kun takerrut johonkin, mitä joku yksittäinen palstailija on sinulle joskus vastannut?
Ja tottakai on komea.
Joku yksittäinen? Suurin osa naisista sanoo kysyttäessä, että ulkonäkö ei ole tärkein asia, mutta teot näyttävät, että on, kuten miehillekin. Olet poikkeustapaus, jos sanot, että ulkonäkö on tärkein asia.
Miksi sä floodaat tätä samaa hevonpaskalinkkiä täällä päivästä toiseen? Hanki apua.
Mihin mun pitäisi hankkia apua, pyllyn pyyhkimiseen? Just äsken tein sen onnistuneesti ihan itse.
Älä ammu viestintuojaa, vaan ole rehellinen itsellesi ja muille. Tiedot sisimmässäsi, että tuon videon kertoma on totta. Se on aivan päivänselvää, jos ottaa ruusunpunaiset taikalasit päästä.
Oma mieheni on mun mielestä ihan tavis, ei mitenkään komea. Aika moni nainen sanoo miehensä olevan komea, vaikka mun mielestä niiden miehet ei sitä todellakaan ole, joten eiköhän se komeus ole ihan katsojan silmissä.
Mun silmissä tosi hyvän näköinen. Luulisin, että moni muukin samaa mieltä. Paranee vaan vanhetessaan, nyt yli 50v eikä ole ukkoutunut.
Hyvä mies. Yhdessä jo 33v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ulkonäöllä on väliä. Oletko autisti, kun takerrut johonkin, mitä joku yksittäinen palstailija on sinulle joskus vastannut?
Ja tottakai on komea.
Joku yksittäinen? Suurin osa naisista sanoo kysyttäessä, että ulkonäkö ei ole tärkein asia, mutta teot näyttävät, että on, kuten miehillekin. Olet poikkeustapaus, jos sanot, että ulkonäkö on tärkein asia.
Ensinnäkään en sanonut, että ulkonäkö on tärkein asia. Sanoin, että ulkonäöllä on väliä. Toiseksi, en tule koskaan avaamaan paskaspämmivideoitasi, niiden tekijä nauraa jo nyt katketakseen matkalla pankkiin. Jos haluat viitata tutkimuksiin, käytä oikeita, vertaisarvioituja, tiedeyhteisön hyväksymiä tutkimuksia.
Aivan varmasti monet naiset sanovat, ettei ulkonäkö ole tärkein asia. Minäkin sanon niin. Ei ulkonäkö ole tärkein asia. Se ratkaisee kiinnostuksen, mutta tärkein asia on se, mitä sitten tapahtuu. Eli onko mies myös luonteeltaan, arvomaailmaltaan, persoonallisuudeltaan jne sellainen, että kiinnostus syvenee ihastumiseksi ja rakastumiseksi.
Voit tottakai päätellä, että "no onhan se ulkonäkö tärkein asia, jos se kerran ratkaisee kiinnostuksen". Kuitenkin on naisia, jotka ovat tälläkin palstalla kirjoittaneet rakastuneensa mieheen, jonka ulkonäöstä eivät alkuun pitäneet. MInulle ei ole käynyt näin. Minun kohdallani ulkonäkö on aina ratkaissut sen, herääkö kiinnostus. Komeuden kanssa sillä ei sen sijaan ole ollut mitään tekemistä, jos komeudella tarkoitetaan yleisesti kyseisessä kulttuurissa komeana pidettyjä ominaisuuksia. Ei ole tuolla komealla puolisolla symmetrisiä kasvoja, metsästäjänsilmiä ja metrin leukaa. Hiuksetkin olivat ohentuneet jo, kun tapasimme.
Kasva kaiken kaikkiaan aikuiseksi ja opettele keskustelemaan aikuisten tavoin.
Itse ihastuin aikoinaan miehen ihaniin silmiin naururyppyineen ja ihanaan hymyyn. Ne on ihania edelleen ja mieskin on komea edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sun logiikka ap siis se, että jokainen parisuhteessa oleva on komea?
Mun logiikka on se, että lopetetaan kaikki paskanjauhaminen ja ollaan rehellisiä. Tämä ulkonäöllä ei ole väliä & luonne ratkaisee pantomiimi on naurettavaa pelleilyä. Ja siihen osallistuu myös miehet, jotka hyvesignaloi.
Minulla on vielä parempi ehdotus: lakataan yleistämästä. Jokainen kertoo vain itsestään ja omista mielipiteistään.
Oma mielipiteeni, jo useasti tällä palstalla kerrottu: Tottakai ulkonäöllä on merkitystä. Ulkonäkö ratkaisee, herääkö kiinnostus. Ihastuin ensisilmäyksellä puolisoni ulkonäköön.
Kelpaisiko hän Dressmann-malliksi? Ei varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tottakai on komea.
Miksi sä floodaat tätä samaa hevonpaskalinkkiä täällä päivästä toiseen? Hanki apua.
Mihin mun pitäisi hankkia apua, pyllyn pyyhkimiseen? Just äsken tein sen onnistuneesti ihan itse.
Älä ammu viestintuojaa, vaan ole rehellinen itsellesi ja muille. Tiedot sisimmässäsi, että tuon videon kertoma on totta. Se on aivan päivänselvää, jos ottaa ruusunpunaiset taikalasit päästä.
Oletko 10-vuotias vai miksi näiden asioiden käsittäminen on noin vaikeaa? Totta helvetissä ulkonäöllä on väliä, mutta silti se ei ratkaise kaikkea.
Miehelläni on komeat kasvonpiirteet.
Olen tuoreessa suhteessa, vastarakastunut ja vielä ihan pilvissä joten hän on tietenkin minulle maailman ihanin mies :)
Mutta kun oikein erikseen mietin niin onhan hän kyllä ihan objektiivisestikin oikein komea tapaus.
Pitkähkö, normaalipainoinen, jäntevän lihaksikas mies. Vahva, yhä ihan tumma tukkakin vaikka on pian viisikymmentä mittarissa. Ja sexy, hyvin hoidettu leukaparta.
Vaatetyyli on ainoa ulkoinen asia, jonka kohdalla voisi petrata, mutta en tahdo sanoa mitään. Mies on jokseenkin jämähtänyt sinne nuoruutensa tyyliin, mutta sekin on minusta hellyttävää :)
Nyt kun mietin, en ymmärrä, miten hän on minusta edes ikinä kiinnostunut. Luonnekin niin kultainen ja on fiksu, sensitiivinen ja hauska mies.
Kehutaan välillä omia miehiä! :)
Sehän tässä onkin huvittavaa kun ensin hyvyyden tähden sanotaan, ettei ulkonäkö ole tärkeää, mutta kuitenkin valikoidaan kumppania myös näöllisistä syistä. Totuus teidän sydämissä ja mielissä kuitenkin paljastaa asian. Parempi kun ei huijaisi itseään ja muitakin, sillä se on se ja sama missä valehtelee, niin vääryyttä se on.
Itse voi harvinaisesti miehenä sanoa, ettei naisen ulkonäöllä ole paljoakaan merkitystä, kunhan ihmisen näköinen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä onkin huvittavaa kun ensin hyvyyden tähden sanotaan, ettei ulkonäkö ole tärkeää, mutta kuitenkin valikoidaan kumppania myös näöllisistä syistä. Totuus teidän sydämissä ja mielissä kuitenkin paljastaa asian. Parempi kun ei huijaisi itseään ja muitakin, sillä se on se ja sama missä valehtelee, niin vääryyttä se on.
Itse voi harvinaisesti miehenä sanoa, ettei naisen ulkonäöllä ole paljoakaan merkitystä, kunhan ihmisen näköinen olisi.
Kyllä tässä nyt on moni sanonut, että tottakai ulkonäöllä on merkitystä. Miksi sinäkin yrität kiistää sen?
En ihastunut mieheni ulkonäköön, koska hän ei ollut silloista tyyppiäni. Ihastuin keskustelutaitoihin ja karismaan. Vasta tutustumisen myötä aloin nähdä hänet komeana. Nykyään hän on mielestäni maailman komein mies.
Mieheni on pitkähkö ja hänellä on tuuhea, tumma tukka. Parasta on kuitenkin silmät, katse. Äly loistaa, ja siihen ei ulkonäkö vaikuta tippaakaan.
Ihan ok näköinen. Ei mikään komistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä nyt on moni sanonut, että tottakai ulkonäöllä on merkitystä. Miksi sinäkin yrität kiistää sen?
Ap se vaan vastailee itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on mun mielestä ihan tavis, ei mitenkään komea. Aika moni nainen sanoo miehensä olevan komea, vaikka mun mielestä niiden miehet ei sitä todellakaan ole, joten eiköhän se komeus ole ihan katsojan silmissä.
Näin on. Mun läheisistä vain yhdellä on oikeasti komea mies. Sellainen mistä ei kukaan voi löytää vikoja. Mutta tämä nainenkin on upea ja näyttää mallilta.
Ei mitenkään yleisten komeuskäsitteiden mukaan. Omaa silmää miellyttävä, vaikka luonne on se millä minut hurmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sun logiikka ap siis se, että jokainen parisuhteessa oleva on komea?
Mun logiikka on se, että lopetetaan kaikki paskanjauhaminen ja ollaan rehellisiä. Tämä ulkonäöllä ei ole väliä & luonne ratkaisee pantomiimi on naurettavaa pelleilyä. Ja siihen osallistuu myös miehet, jotka hyvesignaloi.
Minulla on vielä parempi ehdotus: lakataan yleistämästä. Jokainen kertoo vain itsestään ja omista mielipiteistään.
Oma mielipiteeni, jo useasti tällä palstalla kerrottu: Tottakai ulkonäöllä on merkitystä. Ulkonäkö ratkaisee, herääkö kiinnostus. Ihastuin ensisilmäyksellä puolisoni ulkonäköön.
Kelpaisiko hän Dressmann-malliksi? Ei varmasti.
Mä oon itseasiassa deittaillut yhden Dressman-mallil kanssa :D Luonteeltaan oli hirveä, niin se juttu loppui lyhyeen.
Kestää katsetta ja kääntää päitä. Hoikka ja lihaksikas, pitkä, mieheksi upeat sääret (!), omat komeat hiukset kun muut kulkee pipot päässä, kauniit vihreät silmät ja hyvät kasvot. Nuorempana sanottiin vaalean Deppin näköiseksi mutta on onneksi vanhentunut armollisemmin.
Aina ei ole komeus näkyvillä työvaatteiden ja likakerroksen alta mutta silloin paistaa hyvä luonne.
On komea ja ulkonäöllä on väliä. On kyllä myös erittäin karismaattinen ja tämä lisää viehättävyyttä vielä lisää.