Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sattumalta törmäsin mieheen lenkillä, kannattaaako luottaa?

Onko auervaara?
10.10.2022 |

Olin kävelyllä ja sattumalta aloin juttelemaan, sosiaalinen kun olen, eronneen miehen kanssa.
Juteltiin pitkään ja tuntui synkkaavan. Sitten törmäsin samaan ihmiseen toisen kerran ja kysyi olisiko liian tungettelevaa antaa numeroni. Vaihdettiin numerot, mutta nyt iski skepsismi voiko ihmsiä todellakaan tavata näin vain kävelyllä?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes oikeasti eronnut?

Vierailija
22/73 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainenhan voi olla vaikka mikä hullu vainoaja, ei ikinä pitäisi antaa numeroa ennen kuin on kunnolla tutustunut. Jos vielä törmäät "sattumalta" niin ei todellakaan ole hyvä merkki. Ole varuillasi.

Turvallisempaa olisi tuntemattoman kanssa lisätä vaikka Snapchatiin, niin ei tarvi paljastaa omia yhteystietoja heti, voi katsoa ensin että mikä on miehiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ainakin enskerralla ohi mennen että missä päin hän asustelee, jos asuu vaikka 50 kilometrin päässä niin juokse :D

Vierailija
24/73 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon pari miinaa väistäny vaihtamalla vain Snäpin. Myöhemmin paljastunut yksi esim. lievästi aggressiiviseksi roikkujaksi. Helppo vaan poistaa Snäpistä ilman että on ollut tiedossa esim. mun koko nimeä.

Vierailija
25/73 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko erikoisen isot silmät.

Vierailija
26/73 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tulee siuntiosta seurasaareen ulkoilemaan niin ei siinä mitään ihmeteltävää, mutta kaksi kertaa tuntui erikoiselta. Vaikuttaa ihan tavalliselta ihmiseltä mutta en ole mikään jakorasia ja kun yhdestä dominoivasta passiivisagressiivisesta on on päässyt niin on hieman herkistynyt erilaisiin signaaleihin.

Vierailija
27/73 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taisi tykästyä jo ekalla kerralla seuraa sua nyt ja kyttää

On voinut kytätä jo kauemmin. Lenkillä, hyi hitto.

Vierailija
28/73 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnu pysyä antimet trenssitakin suojissa.

Vierailija
29/73 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokenut Itä-Helsinki kävelylenkillä. Hänellä pyörä ja pysähtyy kävelemään siinä rinnalla. Syö pastillia.Jotta ei henki haise. Takin taskussa on pieni alkosta ostettu Leijona viina pullo. Josta raakana ottaa huikan ,niin kuin olisi vettä.

Vierailija
30/73 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy, enkä ketään kotiini kutsu. Antoi oman numeronsa, enkä löytänyt mitään niillä tiedoilla. Tosin oma numeroni on myös sattuneesta syystä salainen.

Vierailija
31/73 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu toinen kerta on red flag

Mikä on red flag ja onko jotenkin hienompaa käyttää anglismia? Vai oletko vain tyhmä?

Vierailija
32/73 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tutustuin mieheeni aikoinaan juuri näin, ja toisella kerralla vaihdettiin numerot. Eli en pitäisi mitenkään epäilyttävänä. Tosin minulla oli silloin koira mukana ja mies aloitti puhelemaan, kuinka hänelläkin oli ollut lapsuudenkodissa koiria ja tekisi mieli hankkia sellainen taas.

Vierailija
33/73 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut eivät ymmärtäneet pointtia, epätodennäköistä törmätä sattumalta kahdesti

Niin, onko näin? Itse ainakin liikun useimmiten vähän samoilla huudeilla. Mutta törmäsitkö miehen ihan eri alueella 'sattumalta'? Jos alue oli sama, ei kai siinä sitten mitään ihmeellistä ole?

Vierailija
34/73 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Juu, kyllä ne pahimmat hullut on aina lenkillä.

Kiitos nauruista! Ihanaa päivää 😄

Ei-ap

Vierailija
35/73 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Jos kerran tulee siuntiosta seurasaareen ulkoilemaan niin ei siinä mitään ihmeteltävää, mutta kaksi kertaa tuntui erikoiselta. Vaikuttaa ihan tavalliselta ihmiseltä mutta en ole mikään jakorasia ja kun yhdestä dominoivasta passiivisagressiivisesta on on päässyt niin on hieman herkistynyt erilaisiin signaaleihin.

No mitäs siellä teit kaksi kertaa? Miksei yksi kerta riittänyt?

Anna olla ja päästä mies menemään. Jos se tietäis mitä sinä teet nyt ja miten reagoit tähän, niin tuskin olisi ikinä antanut numeroaan.

Vierailija
36/73 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, elä tapaile sitä miestä missään nimessä. Lenkkeilevät miehet on kaikista psykopaattisimpia tapauksia. Säästä itsesi, ja säästä ennenkaikkea se lenkkeilevä mies lähinnä sinulta. Kiitos ja kuulemiin.

Vierailija
37/73 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taisi tykästyä jo ekalla kerralla seuraa sua nyt ja kyttää

Voi olla, että on jo hakkeroinut puhelimen ja salakatselee sen kautta.

Vierailija
38/73 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tutustuin mieheeni aikoinaan juuri näin, ja toisella kerralla vaihdettiin numerot. Eli en pitäisi mitenkään epäilyttävänä. Tosin minulla oli silloin koira mukana ja mies aloitti puhelemaan, kuinka hänelläkin oli ollut lapsuudenkodissa koiria ja tekisi mieli hankkia sellainen taas.

Olisiko red flag, jos lenkkeilijämies alkaisi keskustelun edetessä puhumaan kolmen kimpasta koiran kanssa?

Vierailija
39/73 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo jo kaiken miehestä kun on eronnut. Vaihda puhelinnumerosi nopeasti.

Vierailija
40/73 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Juu, kyllä ne pahimmat hullut on aina lenkillä.

Ja vielä juoksulenkillä varsinkin ne sekopäisimmät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä