Sattumalta törmäsin mieheen lenkillä, kannattaaako luottaa?
Olin kävelyllä ja sattumalta aloin juttelemaan, sosiaalinen kun olen, eronneen miehen kanssa.
Juteltiin pitkään ja tuntui synkkaavan. Sitten törmäsin samaan ihmiseen toisen kerran ja kysyi olisiko liian tungettelevaa antaa numeroni. Vaihdettiin numerot, mutta nyt iski skepsismi voiko ihmsiä todellakaan tavata näin vain kävelyllä?
Kommentit (73)
Tuollainenhan voi olla vaikka mikä hullu vainoaja, ei ikinä pitäisi antaa numeroa ennen kuin on kunnolla tutustunut. Jos vielä törmäät "sattumalta" niin ei todellakaan ole hyvä merkki. Ole varuillasi.
Turvallisempaa olisi tuntemattoman kanssa lisätä vaikka Snapchatiin, niin ei tarvi paljastaa omia yhteystietoja heti, voi katsoa ensin että mikä on miehiään.
Kysy ainakin enskerralla ohi mennen että missä päin hän asustelee, jos asuu vaikka 50 kilometrin päässä niin juokse :D
Mäkin oon pari miinaa väistäny vaihtamalla vain Snäpin. Myöhemmin paljastunut yksi esim. lievästi aggressiiviseksi roikkujaksi. Helppo vaan poistaa Snäpistä ilman että on ollut tiedossa esim. mun koko nimeä.
Jos kerran tulee siuntiosta seurasaareen ulkoilemaan niin ei siinä mitään ihmeteltävää, mutta kaksi kertaa tuntui erikoiselta. Vaikuttaa ihan tavalliselta ihmiseltä mutta en ole mikään jakorasia ja kun yhdestä dominoivasta passiivisagressiivisesta on on päässyt niin on hieman herkistynyt erilaisiin signaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
taisi tykästyä jo ekalla kerralla seuraa sua nyt ja kyttää
On voinut kytätä jo kauemmin. Lenkillä, hyi hitto.
Ei tainnu pysyä antimet trenssitakin suojissa.
Saman kokenut Itä-Helsinki kävelylenkillä. Hänellä pyörä ja pysähtyy kävelemään siinä rinnalla. Syö pastillia.Jotta ei henki haise. Takin taskussa on pieni alkosta ostettu Leijona viina pullo. Josta raakana ottaa huikan ,niin kuin olisi vettä.
Ei näy, enkä ketään kotiini kutsu. Antoi oman numeronsa, enkä löytänyt mitään niillä tiedoilla. Tosin oma numeroni on myös sattuneesta syystä salainen.
Vierailija kirjoitti:
Juu toinen kerta on red flag
Mikä on red flag ja onko jotenkin hienompaa käyttää anglismia? Vai oletko vain tyhmä?
Itse tutustuin mieheeni aikoinaan juuri näin, ja toisella kerralla vaihdettiin numerot. Eli en pitäisi mitenkään epäilyttävänä. Tosin minulla oli silloin koira mukana ja mies aloitti puhelemaan, kuinka hänelläkin oli ollut lapsuudenkodissa koiria ja tekisi mieli hankkia sellainen taas.
Vierailija kirjoitti:
Muut eivät ymmärtäneet pointtia, epätodennäköistä törmätä sattumalta kahdesti
Niin, onko näin? Itse ainakin liikun useimmiten vähän samoilla huudeilla. Mutta törmäsitkö miehen ihan eri alueella 'sattumalta'? Jos alue oli sama, ei kai siinä sitten mitään ihmeellistä ole?
M32 kirjoitti:
Juu, kyllä ne pahimmat hullut on aina lenkillä.
Kiitos nauruista! Ihanaa päivää 😄
Ei-ap
Aloittaja kirjoitti:
Jos kerran tulee siuntiosta seurasaareen ulkoilemaan niin ei siinä mitään ihmeteltävää, mutta kaksi kertaa tuntui erikoiselta. Vaikuttaa ihan tavalliselta ihmiseltä mutta en ole mikään jakorasia ja kun yhdestä dominoivasta passiivisagressiivisesta on on päässyt niin on hieman herkistynyt erilaisiin signaaleihin.
No mitäs siellä teit kaksi kertaa? Miksei yksi kerta riittänyt?
Anna olla ja päästä mies menemään. Jos se tietäis mitä sinä teet nyt ja miten reagoit tähän, niin tuskin olisi ikinä antanut numeroaan.
Joo, elä tapaile sitä miestä missään nimessä. Lenkkeilevät miehet on kaikista psykopaattisimpia tapauksia. Säästä itsesi, ja säästä ennenkaikkea se lenkkeilevä mies lähinnä sinulta. Kiitos ja kuulemiin.
Vierailija kirjoitti:
taisi tykästyä jo ekalla kerralla seuraa sua nyt ja kyttää
Voi olla, että on jo hakkeroinut puhelimen ja salakatselee sen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Itse tutustuin mieheeni aikoinaan juuri näin, ja toisella kerralla vaihdettiin numerot. Eli en pitäisi mitenkään epäilyttävänä. Tosin minulla oli silloin koira mukana ja mies aloitti puhelemaan, kuinka hänelläkin oli ollut lapsuudenkodissa koiria ja tekisi mieli hankkia sellainen taas.
Olisiko red flag, jos lenkkeilijämies alkaisi keskustelun edetessä puhumaan kolmen kimpasta koiran kanssa?
Kertoo jo kaiken miehestä kun on eronnut. Vaihda puhelinnumerosi nopeasti.
M32 kirjoitti:
Juu, kyllä ne pahimmat hullut on aina lenkillä.
Ja vielä juoksulenkillä varsinkin ne sekopäisimmät
Onko edes oikeasti eronnut?