Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työstään aidosti pitävät: mitä teette työksenne?

Vierailija
10.10.2022 |

Ja miten päädyitte siihen? Kenelle suosittelisit, mitkä ovat huonot puolet? Palkka?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouskeikkoja teen. Tykkään siivota, mulla mukavat kohteet. Raskasta on ja palkka ihan patska! Mutta saan itse päättää ja sopia asiakkaiden kanssa koska menen, mitä kulloinkin teen ja kuinka kauan olen.

Vierailija
2/9 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja, kotihoito. Suosittelen vanhustyöstä pitäville aamuvirkuille. Muutoksia pitää sietää, likaa ja eritteitä. Kotihoidossa ergonomia usein huono, joten fysiikka pitää olla kunnossa. Työyhteisö on loistava, työaika ma-pe 6.30-14. Työ on todella itsenäistä ja päivän saa suunnitella itse. Peruspalkka 2900 eur, tähän tulee päälle täydet kokemuslisät ja yölisiä se 30min per päivä. Palkka on kuussa n 3200, lisäksi teen satunnaisia viikonloppuja tähän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on media-alan perheyritys. Minä teen sekä markkinointia, että sisällön suunnittelua .

Vierailija
4/9 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistonopettaja

Vierailija
5/9 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niissä vaativissa asiantuntijatehtävissä oon :D

ihan tosi!

Vierailija
6/9 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltenope yläkoulu/lukio. 95% tykkään työstäni. Pienehkö koulu, kaikki opettajat opettaa kaikkia oppilaita, omat aineeni lähes täysin omissa käsissäni, oppilaat kilttejä ja helpommin käsiteltäviä. Luokanvalvojuudesta en tykkää, se on aina pakollisena lisänä. Riippuu tietenkin luokasta, kuinka paljon työtä teettää. Erityisopettajalle pääsee suht helposti tänä vuonna. Opetusvelvollisuus tulee juuri täyteen ja päivät aika kevyitä.

Hain töitä ympäri Suomea ennakkoluulottomasti ja tänne päädyin. En välttämättä suosittele, oppilasmäärä vähenee ja työt vähenee varsinkin näillä pienemmillä paikoilla. Isoimmilla paikkakunnilla haastavampaa, en lähtisi ikinä pääkaupunkiseudulle töihin. Tuskin tämä eläkevirka on, huonoja puolia myös opetuksen ulkopuolisten juttujen ujuttautuminen kouluun / työhön (onhan näistä uutisia ollut) ja jos sattuu huono esimies niin se kusee hetkessä ihan kaiken.

Vierailija
7/9 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätemään olen ainakin hyvä.

Vierailija
8/9 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ketjuja on täällä suunnilleen kerran kuussa.

Olen yläkoulun äikänope. Päädyin alalle, koska en keksinyt muutakaan, mitä olisin halunnut tai osannut tehdä suomen kielen maisterin papereilla. Aikoinaan menin vain lukemaan sitä, mikä eniten kiinnosti.

Suosittelen työtä kypsille persoonille, joilla on huumorintajua, kyky itseironiaan, kyky johtaa itseään, olla yksin vastuussa mutta myös työskennellä muiden kanssa ja ennen kaikkea kyky ja halu hyväksyä epätäydellisyys itsessä ja muissa.

Huono puoli on se, että joutuu välillä olemaan muiden ihmisten tunteiden ukkosenjohdattimena. Kaikki muut kuvittelevat olevansa minun työni asiantuntijoita. Helppo on kokea riittämättömyyttä. Aineenopettajan työ on aika hektistä ja armotonta. Ei ole aikaa jäädä yhden lapsen asioita puimaan. Työssä joutuu kokemaan eettistä stressiä, kun tietää joidenkuiden oppilaiden olevan jossain määrin heitteillä systeemissä, kiitos inkluusion.

Palkkani vaihtelee ja on nyt noin 4800 euroa kuussa.

Vierailija
9/9 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on media-alan perheyritys. Minä teen sekä markkinointia, että sisällön suunnittelua .

Ja palkkani muodostuu myös provikasta  . Välillä on vain 1800 , välillä huomatavasti enemmän.