Tenox ahdistukseen?
Lääkäri ei suostu määräämään opamoxeja sosiaaliseen ja muuhunkin ahdistukseen. Tenoxia saan nukahtamiseen vaikken tarvikaan. Mietin jos alkaisin ottaa tenoxia, kun on tiukka paikka tai ahdistaa.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Haluatko olla kokoajan tillin-tallin?
Jos rehellisesti vastaan, niin kyllä kun toinen vaihtoehto on ahdistus.
Nukahtamis- ja unilääkkeitä ei ole tarkoitettu käytettäväksi päiväsaikaan eikä mihinkään muihin oireisiin kuin unettomuuteen/univaikeuksiin.
Vaihda lääkäriä. Nukahtamisongelmiin ei anneta sairaalassakaan enää Tenoxia vaan Opamoxia. Ensimmäinen lääke vaikuttaa ehkä 1-2h tai ei ollenkaan, toinen takuuvarmasti 12h, otettava 2h ennen toivottua vaikutuksen alkamisaikaa.
Taitaa olla turhaa - mutta sanon että ahdistukseen on olemassa hyviä itsehallintakeinoja. Silloin pitää vain haluta itse tehdä jotain. Eikä vain valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda lääkäriä. Nukahtamisongelmiin ei anneta sairaalassakaan enää Tenoxia vaan Opamoxia. Ensimmäinen lääke vaikuttaa ehkä 1-2h tai ei ollenkaan, toinen takuuvarmasti 12h, otettava 2h ennen toivottua vaikutuksen alkamisaikaa.
Pyh, usein tulee laitettua nimenomaan osastopotilaille Tenoxia unta antamaan. Kotiin en niin herkästi sitä laittaisi.
T. Erikoislääkäri
Käytän myös psykoosinestolääkettä, joka aiheuttaa hermostuneisuutta ja ahdistusta. Outoa, mutta totta. Lisäksi koko keho on kuin hälytystilassa, jalat tärisee jne. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Käytän myös psykoosinestolääkettä, joka aiheuttaa hermostuneisuutta ja ahdistusta. Outoa, mutta totta. Lisäksi koko keho on kuin hälytystilassa, jalat tärisee jne. Ap.
Ehkä kannattaisi ensisijaisesti tarkastella tätä lääkitystä, onko annostus oikea tai pitäisikö kokeilla jotain muuta vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi ensisijaisesti tarkastella tätä lääkitystä, onko annostus oikea tai pitäisikö kokeilla jotain muuta vaihtoehtoa.
Pitäisi ja on ehdotettu rinnalle toista lääkettä. En vaan halua käydä verikokeissa joka kuukausi minkä tuo lääke vaatii.
Tenox taitaa väsyttää aika ankarasti, joten hankala käyttää päivällä.
Ennemmin sitten esim. Xanor jos päivällä haluaa käyttää. Lyhytvaikutteinen xanor kyllä sekin vähän väsyttää mutta ei välttämättä niin paljon mitä tenox.
Itse sain sairaalassa ollessani tenoxia nukkumista varten ja sen puolesta ei mulla ole mitään negativista sanottavaa siitä. Miljoona kertaa parempi kuin joku hirveä mirtazapin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ja on ehdotettu rinnalle toista lääkettä. En vaan halua käydä verikokeissa joka kuukausi minkä tuo lääke vaatii.
Lisään etten myöskään halua olla kuolaava zombie.
Vierailija kirjoitti:
Tenox taitaa väsyttää aika ankarasti, joten hankala käyttää päivällä.
Ennemmin sitten esim. Xanor jos päivällä haluaa käyttää. Lyhytvaikutteinen xanor kyllä sekin vähän väsyttää mutta ei välttämättä niin paljon mitä tenox.
Itse sain sairaalassa ollessani tenoxia nukkumista varten ja sen puolesta ei mulla ole mitään negativista sanottavaa siitä. Miljoona kertaa parempi kuin joku hirveä mirtazapin.
Ei kaikkitietävä lääkäri määrää mitään xanoria, sehän on rauhoittavaa.
Vierailija kirjoitti:
AP: Vaihda lääkäriä.
Tällä kylällä on vain yksi lääkäri ja sekin osa-aikaisesti. Ei onnistu. Ap
Pyydä klotriptyl mite. On hyvä eikä aiheuta riippuvuutta, vaikka hieman pameja sisältääkin. Ei myöskään väsytä hirveästi, vaikka toimii.
Mä en myöskään saanut rauhottavia, vaikka sain rankkoja paniikkikohtauksia. Jouduin jopa sairaalan päivystykseen muutaman kerran kun en pystynyt edes kunnolla liikkumaan. Huimasi niin paljon ja tasapainokin oli huono. Olin niin jännittyneessä tilassa. Sain vain Sertralin lääkityksen, joka rupesi vasta auttamaan parin viikon jälkeen. Tämän pari viikon aikana en pystynyt poistumaan kodistani mihinkään.
Tarkastin kantapalvelusta ja selvisi etten saa enää tenoxiakaan.ap
Eräs neurologi sanoi että tenox surkastuttaa aivoja. Sitä annettiin vain potilaalle joka oli jo muutenkin kuolemassa aivokasvaimeen. Olin siis neurolla harjoittelussa.
Ahdistus kirjoitti:
Pyydä klotriptyl mite. On hyvä eikä aiheuta riippuvuutta, vaikka hieman pameja sisältääkin. Ei myöskään väsytä hirveästi, vaikka toimii.
Ainahan voi pyytää. Eri asia Saako.
Ahdistus kirjoitti:
Kaikissa missä on vähänkin bentsoa, on vaara jäädä kiikkiin. Myöskin toleranssi kasvaa äkkiä.
Haluatko olla kokoajan tillin-tallin?