Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puu-Käpylän hulppeat talot: ketä siellä asuu? Onkohan hyvä tunnelmaan?

Vierailija
10.10.2022 |

Kävimme ulkoilemassa ko.alueella, ja on kyllä toinen toistaan hulppeampia taloja persoonallisella alueella. Olisi mukava kuulla, onko niin viihtyisä alue tunnelmaltaan kuin voisi ulkoisesti ajatella? Ketä niissä kivilinnoissa ja upeissa puutaloissa asuu?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaviherporukkaa siellä asuu. Aika erikoisiakin tyyppejä, taitelijoita, hippejä jne. Eräs mun exä asui siellä ja tuli siellä aikaa vietettyä silloin. Viehättävä alue ja tykkään niistä vanhoista taloista. Mutta ei ollut jotenkin mun henkistä se porukka siellä kyllä, turhan boheemia :D

Asuntojen keskihinta on noin 775000e mutta äänestysdatassa Käpylä A ja Käpylä B äänet menee lähes kokonaan sdp-vihr-vas.

Eli pakko olla perintövarallisuuttakin.

Vierailija
42/44 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut asui 2-kerroksisen 2. kerroksessa. Ne portaat käy nuorille ja ketterille. Eteisen portaat siis tuntui jotenkin huterammilta kuin jos asunnon sisällä on portaat. Talvella kylmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin Käpylään joskus 70 - luvun lopussa ja Pohjolankadulle. Oli muuten ulkovessa. Taisi olla jotain 90 - lukua , kun muutin sitten pois muualle. Äiti asuu edelleen siellä. Siellähän on myös Hekan asuntoja. 

Vierailija
44/44 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muutin Käpylään joskus 70 - luvun lopussa ja Pohjolankadulle. Oli muuten ulkovessa. Taisi olla jotain 90 - lukua , kun muutin sitten pois muualle. Äiti asuu edelleen siellä. Siellähän on myös Hekan asuntoja. 

Käpylässä on vain ihan siellä leikkipuiston päässä kerrostaloja joissa on Hekan asuntoja. Puutalot ovat yksityisiä omakotitaloja.

Puu-Käpylä on sitten eri, se on Shelliltä eteenpäin sinne minne raitiovaunu kääntyy. Siellä on puisia Hekan pientaloja vierekkäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme