Millaisia teillä oli koronan alkuoireet?
Minusta tuntuu, että saatan olla sairastunut. Olen ollut lähikontaktissa usean koronaa sairastavan kanssa töiden vuoksi viime päivinä.
Tänään olen väsynyt, olen aivastellut, nenä vähän vuotanut, painon tunne rinnalla, veren maku suussa ja outo karhea, polttava tunne kurkussa.
En tiedä kehittyykö tämä flunssaksi mutta on kyllä vähän erikoinen olo. En ole sairastanut koronaa ennen.
Kommentit (44)
Mulla alkoi yskällä ja kuumeella. Sitten tuli kurkkukipu. Päänsärky, tukkoisuus. Yskää edellen ja kohta kestänyt kaksi viikkoa. Väsymys ja vetämätön olo edelleen. Vaikea hengittää, pienikin kävely vetää olon ihan tilttiin. Itselläni ei siis mikään pikkuflunssa.
Mulla oli eka oire se, että jotkut hajut tuntuivat tosi voimakkailta. Sitten alkoivat flunssan oireet.
Tein vasta tänään testin koska eilen tuntui, etten ehkä olekaan kipeä. Niin epämääräistä, vähän kurkkukipua ja outo oloa, yskää mutta ei kuumetta, päinvastoin melkein alilämmön puolella oli. Olo ollut aaltoilevaa.
Viime yön nukuin tosi huonosti. Yskitti ja korvia kutisi häiritsevästi. Painon tunne on selän puolella keuhkoissa ja yskiminen sattuu vähän kurkkuun. Nenä vuotaa ja aivastelen. Lievää flunssan tuntua.
No testi otettu juuri ja kaksi viivaa, tosin toinen todella haaleana mutta ilmeisesti positiivinen.
Olisin ehkä enemmän ihmetellyt jos ei olisi, sillä olen joutunut töiden puolesta lähikontaktiin koronaa sairastavien kanssa ja sitten tulinkin viikon sisään nyt vähän kipeäksi.
Hiljaa tauti kyllä etenee, voi jäädä melko lieväksi onneksi.
Nyt lääkärille soittoaika ja sairaslomaa, en lähde levittämään.
Paranemisia jokaiselle taudissa oleville!
Ap