Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää että työkaveri puhuu minusta perättömiä asiota toiselle työkaverille

Vierailija
10.10.2022 |

Ja nyt olen niin vihainen ettei huvittaisi olla töissä ollenkaan. Toinen työkaveri laittoi kuvakaappauksia viesteistä joita tämä sonnanpuhuja on hänelle lähettänyt. Kertoo niissä minun tehneen ja jättäneen tekemättä juttuja töissä, eikä yksikään näistä väitteistä pidä paikkaansa.

Emme ole kavereita olleet tähänkään mennessä mutta nyt tuntuu että homma meni liian pitkälle. Minua saa inhota vapaasti ja saa puhua pahaakin, mutta keksittyjä juttuja ei tarvitsisi levittää eteenpäin. Onneksi tämä toinen työkaveri tuntee minut ja tietää mistä on kyse. Ärsyttää vain ajatus siitä, että nuo jutut leviäisivät muiden korviin ja saisivat minut näyttämään surkealta työntekijältä.

Helkkari sentään. Täällä olisi niin kivaa ilman tuota riemuidioottia.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä paskiaisia on koko Turun tienoo täynnä. Ota kahvikuppi ja huljauta vähän vessassa. Kahvitauolla kattelet pitkään ja hymyilet😀

Vierailija
42/43 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, oma aloitukseni on nostettu ylös unholasta.

Kesällä tämä samainen työkaveri meni piirun verran pidemmälle tässä vihakampanjassaan. Oli lähettänyt esimiehelleni sähköpostilla noita juttujaan, ja lisäksi otti parina viikonloppuna kännissä yhteyttä mieheeni ja selitti näitä samoja perättömiä höpöpuheita.

Harmittaa etten tehnyt rikosilmoitusta silloin, meinasin kyllä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä paskiaisia on koko Turun tienoo täynnä. Ota kahvikuppi ja huljauta vähän vessassa. Kahvitauolla kattelet pitkään ja hymyilet😀

Ai että miten tekisikin mieli kokeilla tätä. :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi