Viestitteleekö miehenne muiden naisten kanssa ja mitä mieltä siitä olette?
Häiritseekö teitä jos/kun miehenne laittavat viestiä muille naisille? Teettekö itse samoin miesten kanssa?
Kommentit (28)
Luulen että viestittelee,nopeasti sammuttaa puhelin kun lähestyn.
En usko että romanttisessa mielessä.
Kyllä viestittelen kaikensukupuolisten kaverien kanssa.
No ei kyllä. En minäkään viestittele muille miehille. Outoa olisi
Jos kiinni jää,saa potkun perseelle.
Anna kun arvaan:
Hän ei saa olla mustasukkainen jos itse viestittelet miesten kanssa?
En minä tiedä kenen kanssa mieheni viestittelee. Ihan sama, luotan häneen.
Viestittelee kyllä naispuolisten ystäviensä kanssa. Itsellänikin on miespuolisia ystäviä joiden kanssa viestittelen ja soittelen.
Toivottavasti teidän miehenne viestittävät seksiviestejä.
Kyllä, ja minä viestittelen sen vuoksi miesten kanssa.
Juu, se tuo meidän isäntä on melkonen panomies.
Minun mieheni viestittelee jatkuvasti toisille miehille. Ihan perseestä sellainen, jos minulta kysytään.
Muiden naisten? Miksi viestisi niiden kanssa, outo aloitus.
Ja miehet laittaa facessa sydämiä ja munakoisoja.
Aika hankalaa olisi elämä, jos ei saisi viestiä kuin samaa sukupuolta olevien ihmisten kanssa. Töissä ja erinäisissä yhdistyksissä/ harrastuksissa kun ei ole pelkästään yhtä sukupuolta olevia ihmisiä.
Miksi se viestittely asiallisista asioista nähdään niin kamalana, jos toinen osapuoli on vastakkaista sukupuolta? Eikö työlounaallakaan saa käydä, jos porukassa on vastakkaista sukupuolta? Että miten te sitten hoidatte työhön ja/tai harrastuksiin liittyviä asioita?
Eipä aavistustakaan, voi olla tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Aika hankalaa olisi elämä, jos ei saisi viestiä kuin samaa sukupuolta olevien ihmisten kanssa. Töissä ja erinäisissä yhdistyksissä/ harrastuksissa kun ei ole pelkästään yhtä sukupuolta olevia ihmisiä.
Miksi se viestittely asiallisista asioista nähdään niin kamalana, jos toinen osapuoli on vastakkaista sukupuolta? Eikö työlounaallakaan saa käydä, jos porukassa on vastakkaista sukupuolta? Että miten te sitten hoidatte työhön ja/tai harrastuksiin liittyviä asioita?
Ehkä AP tarkoittaa seksiviestittelyä yms kiinnostusta.
Mulla on muutamia, jo vanhoja mies puoleisia ystäviä jotka aina välillä viestittelee, yksi laittelee aina sydämiä läpällä :D Töissä käyn syömässä työkavereiden kanssa, useimmiten miespuolisten koska tiimissä mun lisäksi 1 nainen ja 5 miestä. Jotenkin outo ajatus että ihmiset on niin tuulen vietävissä että toisen sukupuolen läsnäolo aiheuttaa parittelun tarpeen....
Valitettavasti ei pysty. En voi edes ääneen sanoa kenenkään naisen nimeä tai kertoa mielipidettä kenenkään naisen ulkonäöstä tai luonteesta. Vaikka tämä olisi joku Hollywood-tähti, niin välitön masennus, itku ja syyttely olisi seurauksena.
Todellakin häiritseisi jos viestittely ei liity esim johonkin harrastustoiminnan järjestö- tms järjestelyasioihin joita pitää selvitellä.